Gjest miss_sara Skrevet 17. mai 2014 #1 Skrevet 17. mai 2014 Jeg er en jente på 1,79-1,80 cm. Har plutselig sluttet helt å bruke heler, fordi jeg i det siste har tenkt at jeg må se altfor høy ut, når jeg plutselig går rundt i gatene på nesten 190 cm. Har tidligere ikke tenkt på mye på høyden, men har nå blitt mer og mer ukomfortabel med høyden. Har ikke noe med dårlig selvtillit å gjøre, men liker ikke å skille meg ekstremt ut fra mengden heller. Er det unormalt å gå i heler når man er nesten 1,80 cm? Og er det normalt for jenter å være rundt denne høyden? Håper på svar!
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #2 Skrevet 17. mai 2014 Modeller er jo høye. Kan du ikke bare drite i hva andre synes og gå med det da? Anonymous poster hash: de648...901 1
Gjest miss_sara Skrevet 17. mai 2014 #3 Skrevet 17. mai 2014 Modeller er jo høye. Kan du ikke bare drite i hva andre synes og gå med det da? Anonymous poster hash: de648...901 Jo, det er jo nettopp det jeg kan! Men dessverre har jeg begynt å bli veldig ukomfortabel med høyden min og det er jo veldig kjedelig, siden jeg er en jente som elsker å pynte meg og gå rundt på mine flotte heler.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2014 #4 Skrevet 17. mai 2014 Jeg hadde gjort det. Høye damer = smooth Anonymous poster hash: 21cbe...65a
Sillicious Skrevet 18. mai 2014 #5 Skrevet 18. mai 2014 Jeg er 175,og føler meg som et monster om jeg går med høye hæler (sånn 12-15cm hæler, usikker på hva som er standard..) Blir jo bare høyere enn alle! Så for meg er det nesten ubehagelig, skal de være noe finsko så er det med en liten hæl isåfall.. Men om du føler deg vel og liker å gå med det,så gjør det! Skal ikke bry deg om hva andre synes
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #6 Skrevet 18. mai 2014 Men dessverre har jeg begynt å bli veldig ukomfortabel med høyden min og det er jo veldig kjedelig, siden jeg er en jente som elsker å pynte meg og gå rundt på mine flotte heler. Men da blir du jo en person man kan se opp til! Jeg synes høye kvinner er flotte å se på! Anonymous poster hash: de648...901
Gjest miss_sara Skrevet 18. mai 2014 #7 Skrevet 18. mai 2014 Jeg er 175,og føler meg som et monster om jeg går med høye hæler (sånn 12-15cm hæler, usikker på hva som er standard..) Blir jo bare høyere enn alle! Så for meg er det nesten ubehagelig, skal de være noe finsko så er det med en liten hæl isåfall.. Men om du føler deg vel og liker å gå med det,så gjør det! Skal ikke bry deg om hva andre synes Ja, vi deler samme syn på heler! Noen ganger hadde det vært litt fint å vært 165ish, så man faktisk kunne godt med det uten å bli så høy. Men ville jo samtidig ikke byttet ut lange slanke ben heller. 1
Sillicious Skrevet 18. mai 2014 #8 Skrevet 18. mai 2014 Ja, vi deler samme syn på heler! Noen ganger hadde det vært litt fint å vært 165ish, så man faktisk kunne godt med det uten å bli så høy. Men ville jo samtidig ikke byttet ut lange slanke ben heller. Ikke sant!! Haha, nei liker høyden min jeg også, ville ikke byttet det mot noe som helst! Godt å slippe å gå i høye hæler åsånn synes jeg da.. Liker det ikke, vondt!!
Gjest miss_sara Skrevet 18. mai 2014 #9 Skrevet 18. mai 2014 Ikke sant!! Haha, nei liker høyden min jeg også, ville ikke byttet det mot noe som helst! Godt å slippe å gå i høye hæler åsånn synes jeg da.. Liker det ikke, vondt!! Ja, det kan være helt forferdelig noen ganger! I hvert fall, hvis det ender med at man må gå et stykke. Heler er vel mer til å sitte på en stol i selskap med? Haha. Samtidig er det noe med den gangen og holdingen jeg synes er vakker på heler. Hvis man kan gå med dem, vel å merke.
Sillicious Skrevet 18. mai 2014 #10 Skrevet 18. mai 2014 Ja, det kan være helt forferdelig noen ganger! I hvert fall, hvis det ender med at man må gå et stykke. Heler er vel mer til å sitte på en stol i selskap med? Haha. Samtidig er det noe med den gangen og holdingen jeg synes er vakker på heler. Hvis man kan gå med dem, vel å merke. Til og med ekkelt å sitte med heler, får liksom aldri hvilt fotene helt.. Men det er vel en vanesak! Er man vant til flate sko så er man jo bare vant til at fotene bare ligger flate også Absolutt, hvis man KAN å gå med de ja.
Gjest Sabrina Skrevet 18. mai 2014 #11 Skrevet 18. mai 2014 Jeg er en jente på 1,79-1,80 cm. Har plutselig sluttet helt å bruke heler, fordi jeg i det siste har tenkt at jeg må se altfor høy ut, når jeg plutselig går rundt i gatene på nesten 190 cm. Har tidligere ikke tenkt på mye på høyden, men har nå blitt mer og mer ukomfortabel med høyden. Har ikke noe med dårlig selvtillit å gjøre, men liker ikke å skille meg ekstremt ut fra mengden heller. Er det unormalt å gå i heler når man er nesten 1,80 cm? Og er det normalt for jenter å være rundt denne høyden? Håper på svar! Drit i hva som er normalt eller unormalt. Kjør på! Work it! Be fierce! og husk: 1
Gjest miss_sara Skrevet 18. mai 2014 #12 Skrevet 18. mai 2014 Til og med ekkelt å sitte med heler, får liksom aldri hvilt fotene helt.. Men det er vel en vanesak! Er man vant til flate sko så er man jo bare vant til at fotene bare ligger flate også Absolutt, hvis man KAN å gå med de ja. Ja, huff blir i hvert fall veldig annerledes når man kun går med flate sko. Har selv begynt med flate sko stort sett hele tiden, etter veldig mye høy hel. og er veldig fan av ballerina og Toms. Har du noen tips til fine lave sko?
Gjest miss_sara Skrevet 18. mai 2014 #13 Skrevet 18. mai 2014 Drit i hva som er normalt eller unormalt. Kjør på! Work it! Be fierce! og husk: Haha, ja! Må slutte å bry meg om hva andre synes. Men er utrolig hvor mye man henger seg oppi det...
Gjest miss_sara Skrevet 18. mai 2014 #14 Skrevet 18. mai 2014 Men da blir du jo en person man kan se opp til! Jeg synes høye kvinner er flotte å se på! Anonymous poster hash: de648...901 Det er jo veldig sant, hehe Er du høy selv, siden du er veldig glad i høye kvinner?
Sillicious Skrevet 18. mai 2014 #15 Skrevet 18. mai 2014 Ja, huff blir i hvert fall veldig annerledes når man kun går med flate sko. Har selv begynt med flate sko stort sett hele tiden, etter veldig mye høy hel. og er veldig fan av ballerina og Toms. Har du noen tips til fine lave sko? Nei, dessverre .. vi har nok helt forskjellig stil. Jeg bruker skatersko og joggesko (Nike Shox) til hverdags. :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå