Lila Skrevet 10. november 2013 #4401 Skrevet 10. november 2013 Zoomet inn på bildet av flasken og der står det "peter møller" Er dette rett og slett møllers tran eller? Haha Haha, ser det jeg også! Ser jo nesten ut som Carlsen har klistret sin egen etikett på Møllers tran? 1
Britt Banditt Skrevet 10. november 2013 #4402 Skrevet 10. november 2013 Zoomet inn på bildet av flasken og der står det "peter møller" Er dette rett og slett møllers tran eller? Haha Tror faktisk det er det! Møllers tran-flaska ser helt lik ut (sjekka i kjøleskapet)! 1
Viktualia Skrevet 11. november 2013 #4403 Skrevet 11. november 2013 (endret) Enig med dere. Når en pakke går i retur pga tollen, så får du ikke tilbakebetalt noe fra iherb, og du får heller ikke resten av varene som ikke er ulovlige. Synd, men sånn er det dessverre. Anonymous poster hash: e910c...104 Da har de kanskje endret praksis siden det skjedde meg, mulig flere pakker enn før returneres. Men år jeg ser på infoen hos iHerb står det at de refunderer varenes pris -20 % gebyr når det kommer tilbake til dem. Hvis det ikke kommer tilbake, får man ikke refundert noe. http://www.iherb.com/info/international Endret 11. november 2013 av Viktualia
Gjest kattinka Skrevet 11. november 2013 #4404 Skrevet 11. november 2013 Tror faktisk det er det! Møllers tran-flaska ser helt lik ut (sjekka i kjøleskapet)! Haha, ser det jeg også! Ser jo nesten ut som Carlsen har klistret sin egen etikett på Møllers tran? Haha, isåfall er det ikke lange veien for oss å få taki dette dyre mirakelmiddelet som Amerikanerene skryter sånn av! Se anmeldelsene da om alle som har blitt kurert fra ditt og datt. nei, nå skal jeg jammen meg kjøpe meg møllers tran! Jeg som hadde kjøpt omega 3 på iherb og trodde den var ENDA bedre! Tydeligvis ikke 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2013 #4405 Skrevet 11. november 2013 Haha, isåfall er det ikke lange veien for oss å få taki dette dyre mirakelmiddelet som Amerikanerene skryter sånn av! Se anmeldelsene da om alle som har blitt kurert fra ditt og datt. nei, nå skal jeg jammen meg kjøpe meg møllers tran! Jeg som hadde kjøpt omega 3 på iherb og trodde den var ENDA bedre! Tydeligvis ikke Det er vel snarere en påminnelse at det er mye placebo-effekt ute og går blant reviewene! - et fenomen som aldri slutter å fascinere meg. Anonymous poster hash: a6913...160
Gjest kattinka Skrevet 11. november 2013 #4406 Skrevet 11. november 2013 Det er vel snarere en påminnelse at det er mye placebo-effekt ute og går blant reviewene! - et fenomen som aldri slutter å fascinere meg. Anonymous poster hash: a6913...160 Ikke si det da! Har trua på Møllers jeg nå altså
Viktualia Skrevet 12. november 2013 #4407 Skrevet 12. november 2013 Det er vel snarere en påminnelse at det er mye placebo-effekt ute og går blant reviewene! - et fenomen som aldri slutter å fascinere meg. Anonymous poster hash: a6913...160 Jeg pleier å lese de som er sånn middels fornøyde, da får man en viss i ide om hva de som ikke lar seg rive totalt med reagerer på.
Lila Skrevet 13. november 2013 #4408 Skrevet 13. november 2013 Nå har jeg fått testet ut de første produktene jeg har bestilt! Questbars, Chocolate chip cookie dough Jeg syns disse var veldig gode (men ikke så gode som mange skal ha de til)! Smaker ikke like kunstig som f.eks Nutrilett, og har ikke den typisk "sunne" smaken mange sånne barer har. Det syns jeg er veldig positivt. Jeg spiser de etter trening og hvis jeg er snopesyk. Definitivt gjenkjøp, men kommer nok til å prøve andre smaker før jeg kjøper denne igjen. Proteinpulver, French Vanilla Hadde dette i havregrøten her om dagen, og det var skikkelig godt! Skal også prøve det i smoothies. Veldig god smak! Kan tenke meg det passer fint til bakst også. Det blir nok gjenkjøp. Primer fra E.L.F Ikke så veldig fornøyd med denne. Den lukter litt plast, på en måte. Føles veldig billig, og er skeptisk til å smøre sånne produkter på huden... Kommer ikke til å kjøpe mer fra E.L.F. Lipsyl fra Hurraw Veldig fornøyd med denne! Lukter kjempegodt, og har fin konsistens. Sitter lenge på leppene. Kommer til å kjøpe flere av disse! Lipsyl fra Completely Kissable Helt ok! God lukt, men sitter ikke så lenge på leppene som jeg skulle ønske. Likevel veldig grei i forhold til prisen. Sjokolade fra Chocolove NAM! Kjempegod, og veldig søt og fin innpakning. Fin å gi bort i gave. De skulle vært litt større, denne forsvant på et øyeblikk. Gleder meg til å prøve flere smaker, men ser de er utsolgt for de fleste nå. Sleep Balm fra Badger Company Ville prøve denne fordi jeg har hatt litt problemer med å sovne i det siste, samt at jeg har våknet mye på natten. Har brukt den i noen dager nå, og har sovet som en baby! Vil ikke nødvendigvis si at det er på grunn av denne, men jeg velger å tro at den har en viss effekt. Lukten er god og beroligende, hvert fall. Eneste minuset er at lukten forsvinner litt fort, men jeg klarer som regel å sovne innen den tid! Blir nok gjenkjøp hvis jeg føler den virker etter videre bruk. I tillegg fikk jeg to lipsyler fra Sierra Bees, og disse syns jeg er helt ok. Forsvinner litt fort, så må påføres ofte. God lukt, og veldig grei i forhold til prisen! Alt i alt gode erfaringer med mine første iHerb-bestillinger! Merker jeg har blitt helt hektet. På vei i posten er litt hudprodukter fra Giovanni, gleder meg til å prøve disse. 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #4409 Skrevet 14. november 2013 Jeg pleier å lese de som er sånn middels fornøyde, da får man en viss i ide om hva de som ikke lar seg rive totalt med reagerer på. Jeg pleier å lese de som er mest misfornøyde, og så vurderer jeg hvorvidt deres påstander er troverdige, eller om det de kritiserer er viktig for meg. Anonymous poster hash: a6913...160 1
Micolina Skrevet 15. november 2013 #4410 Skrevet 15. november 2013 Gått på dette produktet i noen uker nå, og må si det virker! Det er med B-vitamin, som styrker hår, hud og negler. Jeg har aldri hatt lange negler, siden de knekker hele tia, men de siste ukene har jeg hatt lange negler og de vokser mye kjappere enn tidligere. Innbiller meg også at det virker på håret, men vanskeligere å se. Har nettopp farget etterveksten, så vi får se om en måned.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #4411 Skrevet 15. november 2013 Har litt panikk nå. Bestilte noe varer, og så skulle jeg velge freebie, og valgte da D-vitaminer. Men så kom jeg til å tenke på at de er jo sikkert alt for sterke for hva som er liv å innføre... Så da kommer jeg til å miste hele pakken for en gratisprøve :sAnonymous poster hash: a7c65...ede
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #4412 Skrevet 16. november 2013 Har litt panikk nå. Bestilte noe varer, og så skulle jeg velge freebie, og valgte da D-vitaminer. Men så kom jeg til å tenke på at de er jo sikkert alt for sterke for hva som er liv å innføre... Så da kommer jeg til å miste hele pakken for en gratisprøve :sAnonymous poster hash: a7c65...ede Hvis den ikke allerede er shipped, så ville jeg ha avbestilt den med en gang. Anonymous poster hash: a6913...160 1
Flynn Skrevet 16. november 2013 #4413 Skrevet 16. november 2013 ^ Jeg bestilte den D-vitamin freebien, og min pakke ble tatt i tollen og sendt tilbake... Veldig surt:( Håper du rekker å avbestille den!
Viktualia Skrevet 16. november 2013 #4414 Skrevet 16. november 2013 Posten åpner ikke hver eneste pakke.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #4415 Skrevet 16. november 2013 ^ Jeg bestilte den D-vitamin freebien, og min pakke ble tatt i tollen og sendt tilbake... Veldig surt:( Håper du rekker å avbestille den! Hvordan fikk du vite at den ble sendt tilbake? Ble du kontaktet av tollvesenet?Anonymous poster hash: a7c65...ede
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #4416 Skrevet 16. november 2013 Posten åpner ikke hver eneste pakke. Hvor mange av iherb-pakkene blir åpnet da? Eller, hvor mange blir ikke åpnet?Anonymous poster hash: a7c65...ede
finkel Skrevet 16. november 2013 #4417 Skrevet 16. november 2013 Hvordan fikk du vite at den ble sendt tilbake? Ble du kontaktet av tollvesenet?Anonymous poster hash: a7c65...ede Du får brev
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #4419 Skrevet 16. november 2013 Er det vanlig at de har åpnet pakkene før de leveres?Anonymous poster hash: a7c65...ede
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #4420 Skrevet 16. november 2013 Er det vanlig at de har åpnet pakkene før de leveres?Anonymous poster hash: a7c65...ede Jeg synes det er ganske vanlig. Får svært ofte iHerb-pakkene mine med en slik påklistret lapp fra tollen om at den har blitt kontrollert. Anonymous poster hash: 6cb82...e39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå