koozejinta Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Hei:) Sitter her og leser om reduxin. Sånne piller som kan hjelpe en å komme lettere ned i vekt. Alltid vært litt skeptisk mot sånne piller for å hjelpe en, men har så lyst til å en gang faktisk prøve det, for å se om det hjelper!Derfor lurte jeg på om noen her har prøvd akkuratt disse?!og med hvilke resultater?! Her er noen fakta om produktet: Ekstrakt fra hvite hagebønner Betydelig vektreduksjon Hindrer karbohydrater i å omdanne seg til fett Kan redusere kaloriinntaket ditt med 25 % Passer godt for det norske kostholdet Effektiv mot stivelse fra brød, pasta, poteter, ferdigmat m.m. Inneholder det kraftigste og best dokumenterte slanketilskuddet, Phaseolus Vulgaris Klinisk studie viste et vekttap på nesten 3 kilo på 4 uker. Vitenskapelige undersøkelser i Norge viste en betydelig vektreduksjon. Med virkestoffene i Reduxin får du fiber i stedet for kalorier. Virker også gunstig på blodsukkeret. Her er en link til siden jeg fant det: http://www.nuform.no/no/ned_i_vekt/ Noen erfaringer?!Litt lyst til å prøve det gratis i 30 dager og se:)
Gjest Kristin_ Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 (endret) For å være ærlig så syns jeg det ser useriøst ut. Pillen blir presentert som det "eneste" du trenger å gjøre for å gå ned i vekt. Det er vel en opplest og vedtatt sannhet at hadde man blitt tynn bare av å ta en pille, så ville det ikke være feite mennesker i verden. Jeg ville heller vært flinkere å få i meg skikkelige karbohydrater, og redusert kaloriinntaket mitt selv. Dessuten ville jeg ikke vært så begeistret for ting som gjorde at næringsopptaket mitt ikke virket som normalt. Endret 1. februar 2007 av Kristin_
BergensAnd Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 Alltid vært litt skeptisk mot sånne piller for å hjelpe en, men har så lyst til å en gang faktisk prøve det, for å se om det hjelper!← De fleste er vel skeptisk til sånne piller, som Kristin sier: Da ville det ikke vært noen av oss feite igjen Jeg har ingen erfaring så jeg kan ikke hjelpe deg med det du spør om. Men - kan ikke du være vår (denne trådens) offisielle forsøkskanin? Det er vel ikke forbundet med noe fare, dette? Hvis det er gratis i 30 dager så trenger vi ikke engang sponse deg Det hadde vært veldig spennende å høre om det faktisk fungerte. Hvis ikke du er Undercover Agent for firmaet da
koozejinta Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2007 Hehe, måtte le litt nå Nei, jeg er ingen undercover agent for firmaet Det er jo ingen fare forbundet med dette nei, så skader jo ikke å prøve de 30 dagene gratis:) Men tenkte som sagt jeg ville høre om noen her hadde prøvd de. Står jo at det er veldig mange som har prøvd de, og det med hell!! Kanskje jeg skal være forsøkskanin?!:)Må tenke på det ut kvelden:)
Gjest Huldali Skrevet 1. februar 2007 #5 Skrevet 1. februar 2007 Jeg har prøvd noe lignende. De het ikke det samme, men de inneholdt hvite hagebønner og skulle hjelpe med akkurat det samme som du har skrevet. Jeg merket ingenting, men det inspirerte meg (nesten automatisk) til å legge om kostholdet. Begynte å spise mindre brød, poteter og pasta osv.
naley Skrevet 15. mars 2007 #6 Skrevet 15. mars 2007 jeg har bestilt og skal prøve, men om det er de som virker eller kosthold og trening blir jo vanskelig å si
Gjest SuperMoo Skrevet 15. mars 2007 #7 Skrevet 15. mars 2007 Ta en titt her. Eventuelt google før du kaster bort 49 kr.
skrue Skrevet 15. mars 2007 #8 Skrevet 15. mars 2007 Her er noen fakta om produktet: ... Inneholder det kraftigste og best dokumenterte slanketilskuddet, Phaseolus Vulgaris ... Må le litt av bruken av latin. Dette burde ha blitt skrevet som "vanlig bønne" for det er det det er. Mistenker at å skive på latin øker salget litt. http://en.wikipedia.org/wiki/Common_bean
ashera Skrevet 21. mars 2007 #9 Skrevet 21. mars 2007 Har ikke prøvd dette (eller andre vidundermidler), selv om jeg hadde trengt den lovede effekten Mye jalla i denne bransjen, og sikkert ikke noe vidundermiddel, men her er det en omtale av tilsvarende produkt under et annet merkenavn (Wellex) samt noen referanser til artikler i seriøse medisinske tidsskrifter, skrevet av norske forskere. Det er forresten påfallende navnelikhet mellom Reduxin og det medisinsk utprøvede appetittreduserende middelet Reductil....
elincelina Skrevet 25. mars 2007 #10 Skrevet 25. mars 2007 Heisann! Jeg har kjøpt reduxin....Skal ned 40 kilo prøvd alt som er (som alle andre) Hadde lyst å prøve reduxin, og har tatt det i 3 dager nå og gått ned 1,8 kg på de dagene..Jeg har ikke gjort noe for å slanke meg ved siden av..Kun tabletter...Kostholdet må tas underveis Jeg skal si ifra om jeg går ned mere Ha en flott dag alle sammen !!
Mediocre Skrevet 25. mars 2007 #11 Skrevet 25. mars 2007 Må le litt av bruken av latin. Dette burde ha blitt skrevet som "vanlig bønne" for det er det det er. Mistenker at å skive på latin øker salget litt. http://en.wikipedia.org/wiki/Common_bean ← Pseudovitenskapen er hyppig brukt når det kommer til slankepreparater, og folk biter på
Mrs B Skrevet 5. juni 2007 #12 Skrevet 5. juni 2007 Jeg har også gått ned etter å ha brukt reduxin i ca 6 uker. Kanskje det ikke virker på alle, men det virker på meg og min samboer. Kjempefornøyd!!
Gjest RS Skrevet 8. juni 2007 #13 Skrevet 8. juni 2007 Hehe, måtte le litt nå Nei, jeg er ingen undercover agent for firmaet Det er jo ingen fare forbundet med dette nei, så skader jo ikke å prøve de 30 dagene gratis:) Men tenkte som sagt jeg ville høre om noen her hadde prøvd de. Står jo at det er veldig mange som har prøvd de, og det med hell!! Kanskje jeg skal være forsøkskanin?!:)Må tenke på det ut kvelden:) Hei. Fikk du prøvd tablettene du snakket om? Hadde det noen effekt?
Gjest Wadena Skrevet 11. juni 2007 #14 Skrevet 11. juni 2007 Har brukt REDUXIN i 3 mdr. uten resultat... Kutta ut tablettene og startet trening i steden og nå har jeg gått ned 1 kilo på 5 dgr. Tror det er trening som må til for å bli kvitt kiloene...
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2007 #15 Skrevet 21. juni 2007 Det er viktig å ta dette ca.15-25 min. før måltidet.Drikk masse vann. Tror det hjelper veldig med trening ved siden av. Til syvende og sist så er det treningen som hjelper og at du blir mere mett før måltide pga. vannet du drikker. Har selv prøvd cla http://www.iform.no/pub/art.php?id=264
Gjest septica Skrevet 27. september 2007 #16 Skrevet 27. september 2007 Hei:) Sitter her og leser om reduxin. Sånne piller som kan hjelpe en å komme lettere ned i vekt. Alltid vært litt skeptisk mot sånne piller for å hjelpe en, men har så lyst til å en gang faktisk prøve det, for å se om det hjelper!Derfor lurte jeg på om noen her har prøvd akkuratt disse?!og med hvilke resultater?! Her er noen fakta om produktet: Ekstrakt fra hvite hagebønner Betydelig vektreduksjon Hindrer karbohydrater i å omdanne seg til fett Kan redusere kaloriinntaket ditt med 25 % Passer godt for det norske kostholdet Effektiv mot stivelse fra brød, pasta, poteter, ferdigmat m.m. Inneholder det kraftigste og best dokumenterte slanketilskuddet, Phaseolus Vulgaris Klinisk studie viste et vekttap på nesten 3 kilo på 4 uker. Vitenskapelige undersøkelser i Norge viste en betydelig vektreduksjon. Med virkestoffene i Reduxin får du fiber i stedet for kalorier. Virker også gunstig på blodsukkeret. Her er en link til siden jeg fant det: http://www.nuform.no/no/ned_i_vekt/ Noen erfaringer?!Litt lyst til å prøve det gratis i 30 dager og se:) Jeg prøvde reduxin for ca 2 år siden,jeg brukte den i ca 2 mnd og jeg merket på kroppen at jeg gikk ned litt(hadde ikke badevekt) Jeg hadde rett og slett ikke råd til å fortsette med de tablettene så for meg var det ikke helt ideelt,fikk desverre ikke noe langvarig resultat :gråte:
Gjest s0l Skrevet 27. september 2007 #17 Skrevet 27. september 2007 Jeg var så dum å bestille disse "slankepillene"... Sa opp abonnementet, men neida, det gikk ikke, for avbestillingsfristen var gått ut. Javel, men jeg ville si opp uansett skrev jeg... Nei det gikk ikke, de hadde allerede sendt meg neste pakke... Vel, det hadde de altså ikke, fikk de leeeeeenge etterpå.. Uansett... Returnerte pakken. Sa opp igjen.. Da fikk jeg faktisk "lov" til å si opp abonnementet. MEN, fikk en regning på 200 kroner for den pakken jeg returnerte. Drittfirma. Useriøst og rett og slett tragisk. Pillene funket ikke heller.
Gjest AnneShirley Skrevet 27. september 2007 #18 Skrevet 27. september 2007 Dessuten ville jeg ikke vært så begeistret for ting som gjorde at næringsopptaket mitt ikke virket som normalt. Veldig godt poeng!! Og om man skulle gå ned i vekt på noen av disse "vidundermetodene" så har man jo ikke kurert ÅRSAKEN til overvekten, nemlig livsstilen.
ehv61 Skrevet 27. september 2007 #19 Skrevet 27. september 2007 Veldig godt poeng!! Og om man skulle gå ned i vekt på noen av disse "vidundermetodene" så har man jo ikke kurert ÅRSAKEN til overvekten, nemlig livsstilen. [/quote
Gjest Norsk/svensk Skrevet 30. november 2007 #20 Skrevet 30. november 2007 hei... jeg kunne godt tenke meg å prøve Reduxin, men bor i Sverige å hær har jeg ikke funnet den, det er dumt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå