Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 11. januar 2009 #1 Skrevet 11. januar 2009 Datteren til samboeren min er 9 år,og hun er sykelig opptatt av promping!Hun driver å promper støt og stadig slik at vi skal høre det,og så så ler hun.Og hun skal hele tiden få oss til å prompe,særlig meg.Jeg og samboeren min satt i sofaen og koset oss foran tven,så plutselig kom hun bort og la ansiktet på magen min og blåste slik at det ble prompelyder.Jeg synes det var ekkelt,men hun bare fortsatte.Det endte med at mannen min flyttet seg fra sofaen og jeg ble sittende igjen med henne mens hun blåste meg på magen.Mannen min så at jeg krummet føttene mine på bordet mens hun blåste på magen min,og lurte på hvorfor.Jeg sa at det var fordi det kilte og var ekkelt,men at jeg sa ikke noe for å ikke virke prippen.Jeg sa også til ham at det var meningen at jeg og han skulle være i sofaen,ikke jeg og henne mens hun blåser på magen min!Er dette noe som går over?
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2009 #2 Skrevet 11. januar 2009 Du skriver dette på en slik måte at det med prompingen er noe du ikke liker. Da er det vel bare å sette grenser for henne. Og spesielt det at hun "promper" på magen din. Hvis du ikke liker dette så si NEI Verre er det faktisk ikke.
Lovis Skrevet 11. januar 2009 #3 Skrevet 11. januar 2009 Kunne du ikke sagt til henne at du ikke likte det da? Min 6-åring holder på å dø av latter av bare ordet "promp". Morsomste hun vet. Er nok bare en fase de går gjennom, men det går jo ann å snakke litt til henne. Si at du ikke likte det, og at promping gjør en på do eller når en er alene. Det virker litt som om hun prøvde å få oppmerksomhet også. At hun ønsket å være sammen med dere i sofaen, og ikke bare du og samboeren din.
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2009 #4 Skrevet 11. januar 2009 Bare si til henne at det ikke er særlig sexy med jenter som promper. Dette går sikkert over når hun blir en 12-13 år, begynner med sminke, blir mer jentete og fisefin og synes sånt er ekkelt. Det er nok normalt, men trodde egentlig det var mest gutter som holdt på med sånt.
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2009 #5 Skrevet 11. januar 2009 Prompefasen er noe alle går gjennom, så den vil nok ta slutt av seg selv. Men det skader vel ikke å gi litt tilbakemelding om hva dere syns om den propingen i tide og utide. Og det at hun lager prompelyder på andres kropp, syns jeg godt hun kan få høre at dere ikke finner dere i.
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2009 #6 Skrevet 12. januar 2009 Bare si til henne at det ikke er særlig sexy med jenter som promper. Si til en niåring at hun ikke er sexy? Nei. Sexy hører ikke til i den sammenhengen uansett.
Gjest Langsyne Skrevet 12. januar 2009 #7 Skrevet 12. januar 2009 Bare si til henne at det ikke er særlig sexy med jenter som promper. Dette går sikkert over når hun blir en 12-13 år, begynner med sminke, blir mer jentete og fisefin og synes sånt er ekkelt. Det er nok normalt, men trodde egentlig det var mest gutter som holdt på med sånt. Ikke så sexy med jenter som promper i 9års alderen. Men gutter er ok.. Får virkelig håpe hun blir mer fisefin og jentete snart, sant. Begynner å bli på tide.
Gjest Supermimz Skrevet 13. januar 2009 #10 Skrevet 13. januar 2009 Haha, så søtt. Prumpeblåselyd på magen er vel egentlig noe man gjør med mennesker man er veldig nær, så hun liker deg nok veldig. Personlig hadde jeg vært veldig glad for nærheten. Jeg tror jeg hadde sagt noe som; "Men vent! Vet du hva som er enda morsommere? Lage prompelyd på din egen arm!"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå