monja Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Noen som har lagd fotobøker hos Elkjøp? Fornøyd? Eller ikke?
Gjest veslo Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Vi har brukt Japanphoto, og så vidt eg veit brukar dei samme program og utskrift som Elkjøp. Vi er kjempe-nøgde!!!
Gjest Lano Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Vi laget to fotobøker hos Elkjøp til jul og ble kjempefornøyde! Programmet er lett å bruke, du kan velge om du vil la programmet fikse sidene for deg, eller gjøre alt fra bunnen selv, noe som egentlig ikke er så mye vanskeligere. Ble levert i løpet av en ukes tid, og med veldig fint trykk. Så vi er kjempefornøyde!
monja Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2008 Så godt å høre. Jeg har nå laget ei fotobok fra ferien i sommer. Synes den ble veldig bra på PC'n iallefall. Enkelt å lage og så mye man kan gjøre. Gleder meg til å få det ferdige produktet.
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Vi ble kjempe fornøyde med vår fotobok fra Elkjøp, enkel og grei levering i tillegg. Er det noen som har kjennskap til Fotoknudsen sin. Er de også brae?
Gjest Mayamor Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 Dette skal jeg også i gang med. Lurte også på Foto Knudsen, men det er gjerne hipp som happ...?
monja Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. januar 2008 Jeg fikk to bøker fra ExtraFilm i går. Fine, men ikke perfekte. Synes kanskje ikke de er verdt pengene. Så nå er jeg spent på den jeg bestilte hos Elkjøp. Har sett et par fra FotoKnudsen. De er fine de.
Kristin Skrevet 17. januar 2008 #8 Skrevet 17. januar 2008 (endret) Tv2 hjelper deg testet fotobøker før jul.. Japan Photo og Elkjøp vant testen. Endret 17. januar 2008 av Titti73
monja Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 27. januar 2008 Nå har jeg fått fotoboken fra Elkjøp. Knallfin og jeg er superfornøyd. Bra kvalitet på bildene, fine farger, flott papir.....utrolig fornøyd. Anbefaler dem virkelig. Billig var det og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå