Gjest Gjest Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Etter hver gang jeg har sex (ca en gang i mnd eller noe) så lukter jeg veldig stramt og vondt i noen dager etterpå Hvorfor skjer dette og ikke minst, HVA KAN JEG GJØRE FOR Å UNNGÅ DETTE? Håper virkelig på svar!
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 Er det ingen som vet noe om dette? Det er som om jeg setter igang en betennelse/infeksjon hver gang eller noe
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Er det med samme partner? Det luktet alltid fra meg når jeg hadde sex med en tidligere kjæreste. Det virket som om det var en kombinasjon av oss to som gjorde at det luktet sterkt. Har ikke opplevd det hverken før eller senere.
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 Etter hver gang jeg har sex (ca en gang i mnd eller noe) så lukter jeg veldig stramt og vondt i noen dager etterpå Hvorfor skjer dette og ikke minst, HVA KAN JEG GJØRE FOR Å UNNGÅ DETTE? Håper virkelig på svar! Gå til LEGEN, virker som du har en kronisk infeksjon som må behandles!
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 Gå til LEGEN, virker som du har en kronisk infeksjon som må behandles! Gå til LEGEN!!! Bakteriell vaginose er ofte slik.
Gjest lillebøll Skrevet 26. august 2007 #6 Skrevet 26. august 2007 Bruk vivag etter sex. En stikkpille som er reseptfri på apoteket.
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2007 #7 Skrevet 26. august 2007 Gå til LEGEN du! Det finnes flere årsaker til stygg lukt etter sex og dette er noe du definitivt burde finne ut av.
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2007 #8 Skrevet 26. august 2007 Min første reaksjon er at du rett og slett luker "mann" Jeg gjør alltid det etter sex med kjæresten. Synes ikke at det lukter vondt, men det er en ganske distinkt og stram lukt. Har alltid lurt på hvordan noen kan ha samleie med to menn to dager etter hverandre, for det er jo såpass tydelig at "her har det vært noen"... Jeg er nøye med å dusje dagen derpå, og etter to dager er det stort sett borte. Ser ikke på det som rart eller ubehagelig, det er rett og slett slik det blir når en mann har utløsning inni en. Men dette: Det er som om jeg setter igang en betennelse/infeksjon hver gang eller noe - får meg til å lurer litt. Hvis det kjennes ut som en infeksjon (er ømt og hovent, med unormalt mye utflod), ville jeg gått til legen med en gang. Men at det bare lukter sterkt etter sex, tror jeg er ganske så vanlig.
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2007 #9 Skrevet 26. august 2007 Hei du, kjenner meg litt igjen i din situasjon. Har opplevd noe av det samme. Jeg har begynt med Vivag underlivsåpe som fås kjøpt på apoteket å vasker meg morgen og eventuelt etter sex for å vedlikeholde balansen i underlivet. Jeg har færre plager nå, kan ikke huske sist gang.... Et godt tips fra meg
Angel Skrevet 27. august 2007 #10 Skrevet 27. august 2007 kan rett og slett være at du reagerer på sæd? (om dere ikke bruker kondom da)...er noen kvinner som er "allergisk" mot sæd... eller som andre sa, at du kan ha en ubalanse i underlivet...ville uansett tatt en tur til legen... mvh sykepleier
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2007 #11 Skrevet 28. august 2007 Det kan godt være BV. Men den minner oftest om fisk, og kan dukke opp utenom sex også. Hadde et liknende problem selv før når jeg begynte å ha sex. Kjente det luktet såpass sterkt (merk, sterkt, aldri ubehagelig) at jeg lurte litt på om det var noe galt. Merket aldri noe ubehag, og endte opp med å konkludere med at det bare er slik sex lukter. En god vask med vann (aldri såpe), og løse klær og ting lukter helt greit. Men om du allikevel er innom legen kan du nå spørre, så får du få tatt en dyrkning for å se om det er BV. Som regel vil det bli snakk om GU, men om du vil ta utstyket selv så er det ingenting i veien for det. Problemet da er at da er det kun bakterietest som blir tatt, og det kan bli et litt tynnere grunnlag for å bedømme hva det er. Men slår testen ut på BV og kuren virker så har du sluppet unna en GU.
Gjest vimse Skrevet 28. august 2007 #12 Skrevet 28. august 2007 Tråden er ryddet, se Kvinneguidens regler. vimse-mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå