Gjest Maruwan Skrevet 15. februar 2012 #1 Skrevet 15. februar 2012 (Ja, denne tråden hører hjemme på singelforumet) Noen ganger når jeg har fri, så veit jeg at jeg ikke kommer til å gidde å treffe noen andre mennesker. Da kan det gå dagesvis, opp mot 2 uker kanskje, hvor jeg gir fullstendig balle i alt som har med personlig hygiene å gjøre. I og med at jeg bor i en liten leilighet med kun èn sofa, og i og med at denne sofaen stort sett blir brukt som oppbevaringsplass, så blir også senga det eneste tilholdsstedet mitt. Der har jeg alt jeg trenger for ei stund: TV, DVD, data, bøker, filmer, internet o.s.v o.s.v Her er noen av konsekvensene av ei sånn uke: - Håret blir stivt og fett. Så stivt og fett at det gjør vondt å kjøre fingrene igjennom det. Dette syns jeg er deilig, det å kjenne at det verker i hår-røttene når jeg beveger på hårstråene. Det er noe jeg kan sitte og gjøre mens jeg ser på film eller noe sånn. - Ettersom jeg også har langt hår, så utvikler det seg kviser i ansiktet av alt det fette håret. Disse er det deilig å kneppe på. Kneppingen skal helst forekomme før kvisene har blitt skikkelig modne, for da må talgen presses igjennom huden, noe som er like godt som det er dritvondt, og man får et skikkelig godt krater etterpå som blør en mix av blod og gjennomsiktig gugge. - Vurderer å gå til annskaffelse av en søppelbøtte jeg kan ha ved siden av senga, for alt båss og matrester (maten skal så klart fortæres i senga) går rett på gulvet ved siden av. Det inkluderer all porsjon-snusen også. - Alle de forskjellige kroppsluktene kommer sammen i en slags symfoni av illeluktende hygge som nesten kan bli så ille at det slår meg selv i bakken. Den sure muskat-aktige eimen av lyskesvette kombinert med den salte lukta fra underarmene oppererer i et perfekt sammspill med fiselukt som henger igjen i sengetøyet. Deilig. Det er nesten så en blir imponert over alt det kroppen klarer å stelle i stand uten den minste form for effort fra min side. - Boxeren blir knudrete av dagesvis gammelt runk som går fra å være en hvit væske til å bli knusktørre hvite flak som minner om flass og som man kan underholde seg med ved å pelle av underbuksa. Bonusen er jo også at når man først har pellet det av (og kastet det ved siden av senga sammen med alt det andre båsset, snusen, avrevne negler, kjønnshår og ting en har funnet i nesa) så er også boxeren så god som ny igjen og kan brukes i enda noen dager. Eneste problemet er at en kanskje ikke har vært så inmari nøye med det å tørke seg, så ett og annet bremsespor må en nok regne med. Men det hører med det også. Likeså de gulbrune tennene som føles som om det har vokst pels utenpå. - Sengetøyet blir som et slags historisk monument over alt som har foregått i løpet av disse dagene. Her kan man finne gammelt runk, rester av det en har spist og eimen av alle de tidligere omtalte kroppsluktene. Det får også en konsistens som minner om "talg", og du kan virkelig kjenne at du ligger/sitter i ei skikkelig skitten seng. Hvor skitten er du på ditt skitneste? 12
Gjest Purple Haze Skrevet 15. februar 2012 #2 Skrevet 15. februar 2012 Tror du vinner VM i uhygienisk oppførsel :gjeiper: 13
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #3 Skrevet 15. februar 2012 Jeg bruker samme truse når jeg trener... eks bruker trusen eller hehe boxer da på en trening, så hiver jeg den i skittentøyet, og bruker den om igjen og om igjen (altså tar på meg denne boxeren rett før trening og av igjen etter trening, så på igjen til neste trening osv)
Gjest Maruwan Skrevet 15. februar 2012 #4 Skrevet 15. februar 2012 Jeg bruker samme truse når jeg trener... eks bruker trusen eller hehe boxer da på en trening, så hiver jeg den i skittentøyet, og bruker den om igjen og om igjen (altså tar på meg denne boxeren rett før trening og av igjen etter trening, så på igjen til neste trening osv) Øyh! Det gjør jeg også! Har du lagt merke til at etterhvert så lukter den på en måte som kan minne om popcorn?
Gjest Raindrops Skrevet 15. februar 2012 #5 Skrevet 15. februar 2012 Jeg tror jeg nettopp ble litt kvalm 17
Mr. Jones Skrevet 15. februar 2012 #6 Skrevet 15. februar 2012 - Boxeren blir knudrete av dagesvis gammelt runk som går fra å være en hvit væske til å bli knusktørre hvite flak som minner om flass og som man kan underholde seg med ved å pelle av underbuksa... HAHAHAHAHA. Beste jeg har lest her inne på lang tid
Hoppetaujenta Skrevet 15. februar 2012 #7 Skrevet 15. februar 2012 Hurra for den store forskjellen, på meg og trådstarter.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #8 Skrevet 15. februar 2012 Det høres ikke direkte noe godt ut for det mentale, eller sosiale. Selvødeleggelse. Mitt skitneste er en uke på hytten uten dusj etter flere timer hver dag med svetting pga vedlikehold og gåturer, men bytter undertøy hver dag, og bruker våtservietter når det lukter fra underlivet. 2
popnagle Skrevet 15. februar 2012 #9 Skrevet 15. februar 2012 Skulle tatt hintet når det sto "En ekkel tråd. Du er herved advart" Du er drøy, mann. 9
Gjest Maruwan Skrevet 15. februar 2012 #10 Skrevet 15. februar 2012 Det høres ikke direkte noe godt ut for det mentale, eller sosiale. Selvødeleggelse. Hehe. Det er sant. Jeg er ofte rimelig sosialt paranoid etter ei sånn uke, men det går fort over igjen. Mitt skitneste er en uke på hytten uten dusj etter flere timer hver dag med svetting pga vedlikehold og gåturer, men bytter undertøy hver dag, og bruker våtservietter når det lukter fra underlivet. At du kan la en sånn gylden mulighet gå fra deg! Syns du skal droppe undertøysskiftet og våtserviettene neste gang. 1
katinkatinka Skrevet 15. februar 2012 #11 Skrevet 15. februar 2012 Åååååeh hvorfor gikk jeg inn på denne tråden... 4
Gjest Lilu Skrevet 15. februar 2012 #12 Skrevet 15. februar 2012 Ligger du bare i senga og råtner liksom? 3
Rusken Skrevet 15. februar 2012 #13 Skrevet 15. februar 2012 Fy faen Du må vel føle deg som et nytt menneske etter en dusj. 6
Gjest Maruwan Skrevet 15. februar 2012 #14 Skrevet 15. februar 2012 Ligger du bare i senga og råtner liksom? Har stort sett et tema jeg har tenkt å sette meg skikkelig inn i. Sist gang gikk det i "universet og de fysiske lovene som styrer det", og gangen før det lærte jeg meg å bruke Linux. Så noe lærer man jo. 4
Hoppetaujenta Skrevet 15. februar 2012 #15 Skrevet 15. februar 2012 (endret) Visdomsord i forbifarten: "Man vet ikke hva det vil si å være skikkelig ren, før man har vært naturlig balsamert i skitt over tid"! Endret 15. februar 2012 av Hoppetaujenta 4
Snøvott Skrevet 15. februar 2012 #16 Skrevet 15. februar 2012 Kjempelurt å gå inn på en sånn tråd rett før middag.. 1
Gjest Raindrops Skrevet 15. februar 2012 #17 Skrevet 15. februar 2012 Har stort sett et tema jeg har tenkt å sette meg skikkelig inn i. Sist gang gikk det i "universet og de fysiske lovene som styrer det", og gangen før det lærte jeg meg å bruke Linux. Så noe lærer man jo. Om ikke annet så får du iallefall god tid til slike ting :gjeiper:
Sykepl.student Skrevet 15. februar 2012 #18 Skrevet 15. februar 2012 Drøyt! fortsetter du slik, blir du snart selvrensende 2
Gjest Maruwan Skrevet 15. februar 2012 #19 Skrevet 15. februar 2012 Fy faen Du må vel føle deg som et nytt menneske etter en dusj. Ja! Du har fattet noe. Det med å bli rein etterpå er kanskje det beste av alt. Tror faktisk at jeg (hvor enn ironisk det høres ut) er den her som setter aller størst pris på renslighet. Det er helt latterlig digg å ta seg en lang dusj, gjøre leiligheten rein igjen og ha på nytt sengetøy etter ei sånn uke. Gah...da kan jeg bare nyte den reine såpeluktene kroppen min og det stive sengetøyet (som nå er stivt av de rette grunnene). Noen ville sikkert påstå at jeg også burde brenne senga etter hver gang, men det blir for drøyt. 3
Gjest "gjest" Skrevet 15. februar 2012 #20 Skrevet 15. februar 2012 Jeg dusjer hver dag pga jeg er i kontakt med andre mennesker hver dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå