Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2011 #1 Skrevet 21. mai 2011 Jeg har fått for meg en tvangstanke. Jeg får bare lyst til å klappe litt på stompen til ei random jente. Se reaksjonen. Var ei i butikken i dag som bøyde seg for å ta skolissa. Klarte å styre meg, men fik kså lyst til å daske litt til. Ikke fordi det gir noe tenning, men fordi jeg har lyst til å teste ut. Være litt fri liksom. Skal jeg bare go for it å få det ut av systemet å ta konsekvensene, eller skal jeg prøve å motstå fristelsen?
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #2 Skrevet 21. mai 2011 Prøv å motstå fristelsen. Treffer du den rette kan det gå riktig ille! La oss si du dasker en jente på 15 år. Du kan bli anmeldt, du risikerer at jenta skriker, moren kan være i nærheten.... eller du blir sett på som en ekkel gris. Treffer du en med litt tak i får du deg en på trynet, eller slengt noen riktige kommentarer etter deg. Jeg hadde ikke synest det var noe kjekt å bli dasket på romp av en jeg ikke kjente. Hadde tenkt myyyyye stygt om den personen, ja. 2
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2011 #3 Skrevet 21. mai 2011 Prøv å motstå fristelsen. Treffer du den rette kan det gå riktig ille! La oss si du dasker en jente på 15 år. Du kan bli anmeldt, du risikerer at jenta skriker, moren kan være i nærheten.... eller du blir sett på som en ekkel gris. Treffer du en med litt tak i får du deg en på trynet, eller slengt noen riktige kommentarer etter deg. Jeg hadde ikke synest det var noe kjekt å bli dasket på romp av en jeg ikke kjente. Hadde tenkt myyyyye stygt om den personen, ja. Men jeg har så lyst Er det et så alvorlig overtramp da?
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2011 #4 Skrevet 21. mai 2011 Jeg vet ikke om jeg hadde egentlig brydd meg så mye for min egen del (jeg blir utsatt for verre overtramp enn et klapp på baken hver gang jeg reiser innenfor USA), men jeg hadde sannsynligvis reagert på refleks og vridd deg i bakken før jeg hadde tenkt meg om. Så du får satse på du er "heldig" og ikke treffer noen med mine reflekser, eller din mangel på impulskontroll.
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2011 #5 Skrevet 21. mai 2011 Jeg er ikke redd for fysisk angrep. Jeg er 1.97 lang og godt over 9+ kg så det går bra Bare lurer på om det er lurt å prøve å motstå fristelsen eller om dette vil forsvinne om jeg gjenomfører og får det ut av systemet
Gjest Maneater? Skrevet 21. mai 2011 #6 Skrevet 21. mai 2011 (endret) . Endret 31. mai 2020 av Maneater?
Gjest student Skrevet 21. mai 2011 #8 Skrevet 21. mai 2011 Jeg har snakket om dette med flere venninner, og alle ser på det som store overtramp. Veldig ubehagelig. Spesielt fordi personen som gjør det ofte gjør det slik at det er vanskelig å vite hvem som gjorde det, og dermed slipper unna konsekvensene. 3
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2011 #9 Skrevet 21. mai 2011 Jeg er ikke redd for fysisk angrep. Jeg er 1.97 lang og godt over 9+ kg så det går bra Bare lurer på om det er lurt å prøve å motstå fristelsen eller om dette vil forsvinne om jeg gjenomfører og får det ut av systemet Da begrenser det seg litt hvem det er som får deg i bakken, men flyt ikke for sikkert på størrelsen Men de aller fleste "diller" av denne sorten brenner ut av seg selv. Enten det, eller ta sjansen på å gjennomføre det med noen du faktisk kjenner, og vet tar det med et flir. Psykolog er også et alternativ. Fremmede er det litt for stor risko med at det enten blir oppstyr, eller du treffer på en av sparringspartnerene til en venn av meg. Som er 205 høy, og nær 140 kg
Gjest Maneater? Skrevet 21. mai 2011 #10 Skrevet 21. mai 2011 (endret) . Endret 31. mai 2020 av Maneater?
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2011 #11 Skrevet 21. mai 2011 Hadde du vært kjekk å hadde hatt ett godt grep... DA snakker vi! Da klappes vi :D
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2011 #12 Skrevet 21. mai 2011 Bare gjør det TS, mange kjerringer som sukker, stønner og oier seg akkurat når en f.eks. står i telefonen. De vet de slipper unna ettersom psykiske klapps på stompen er umulig å bevise, hvorfor skal det bare være fritt frem for en type adferd? Bare å sirkle slike inn og vær avventende, tålmodig, la de først føle seg trygg og avslappet... så.. får de kjenne på dette horrible sjokket som farer gjennom kraniet som et lyn. Hva?
Gjest Mina Skrevet 21. mai 2011 #13 Skrevet 21. mai 2011 Ikke lurt. Jeg ble klappet på stumpen av en kollega som jeg tilfeldigvis hadde et godt øye til for 1 til 2 år siden. Derfor reagerte jeg ikke så negativt som jeg kunne gjort dersom det var en annen som tok seg den friheten, men du så paff jeg ble.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #14 Skrevet 21. mai 2011 Jeg slo med knyttet neve i ansiktet på en som klappet meg på rumpa, og jeg vil ikke nøle med å slå igjen. 9
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #15 Skrevet 21. mai 2011 Det avhenger av jenta... Ei jente vil kunne snu seg og smile søtt, ei annet vil kunne bli brydd men ikke foreta seg noe, ei annen vil kunne bli skikkelig irritert og skjelle deg ut, mens atter ei annen vil kunne slå deg rett ned. Umulig å si på forhånd, så like greit å ikke utfordre skjebnen. Da er det bedre å gi henne ett kompliment! Altså si noe om at hun ser flott ut.
Fluffe Skrevet 21. mai 2011 #16 Skrevet 21. mai 2011 Klapper man meg på rompa så vil man få en blåveis. Ferdig med den saken 5
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #17 Skrevet 21. mai 2011 Jeg har fått for meg en tvangstanke. Jeg får bare lyst til å klappe litt på stompen til ei random jente. Se reaksjonen. Var ei i butikken i dag som bøyde seg for å ta skolissa. Klarte å styre meg, men fik kså lyst til å daske litt til. Ikke fordi det gir noe tenning, men fordi jeg har lyst til å teste ut. Være litt fri liksom. Skal jeg bare go for it å få det ut av systemet å ta konsekvensene, eller skal jeg prøve å motstå fristelsen? Av meg ville du fått et ganske kraftig ballespark. Frister det virkelig nå? 6
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2011 #18 Skrevet 21. mai 2011 Det avhenger av jenta... Ei jente vil kunne snu seg og smile søtt, ei annet vil kunne bli brydd men ikke foreta seg noe, ei annen vil kunne bli skikkelig irritert og skjelle deg ut, mens atter ei annen vil kunne slå deg rett ned. Umulig å si på forhånd, så like greit å ikke utfordre skjebnen. Da er det bedre å gi henne ett kompliment! Altså si noe om at hun ser flott ut. Kan jeg ikke gjøre begge dele da? Typ klappe til litt og si hun har søt stump eller noe? Eller ev ansiktet ditt var like tiltrekkende som stompen din? Lol tror jeg må teste i dag, får det ikke ut av hodet
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2011 #19 Skrevet 21. mai 2011 Av meg ville du fått et ganske kraftig ballespark. Frister det virkelig nå? Ja ja, så får du bare gjøre det da. Kanskje jeg lærer av det. Uansett må jeg få disse tankene ut av hodet
Gjest ~Good&Bad~ Skrevet 21. mai 2011 #20 Skrevet 21. mai 2011 Tja, om du er 18 år så hadde jeg ikke brydd meg, sannsynligvis bare ledd og gått. Men er du en voksen mann hvor det forventes mer av deg hadde jeg blitt forbauset. Og jeg hadde nok tenkt mine tanker om deg. Men slått hadde jeg ikke gjort, selv om det her hevdes flere ville gjort det. Om de virkelig hadde gidd deg en på tygga er jeg ikke så sikker på. Men jeg anbefaler deg å la være. Vi jenter er like forskjellige som gutter og du vet aldri hvordan det kan ende. Men hvorfor den trangen til å gjøre det? Kan du ikke gjøre det på noen du kjenner, for å se om du får det ut av systemet på den måten?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå