Wouxun Skrevet 23. oktober 2013 #1 Skrevet 23. oktober 2013 Er det noen som har erfaringer/anbefalinger for en av disse som driver med middagsmenyer levert hjem? trodde det bare var Godt Levert, men etter litt googling fant jeg fler... Opplever ofte "hva skal vi ha til middag i dag da tro" og tenkte da på å prøve en av de som leverer rett på døren, så er alt klappet og klart til å sette i gang når jeg kommer hjem fra jobb
Chloe- Skrevet 23. oktober 2013 #3 Skrevet 23. oktober 2013 Det finnes en tråd om dette allerede, hvis dere søker.
sofie777 Skrevet 23. oktober 2013 #4 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg har fått middager fra godtlevert.no og jeg synes det var genialt. Jeg bor alene, så en 3-dagers meny (annenhver uke) varte fra 6-10 dager alt ettersom hvor mye jeg delte den opp. Jeg delte den som regel opp i 2, men noen ganger (f.eks. om det var tre koteletter) delte jeg opp mer, det var som regel ikke noe problem om jeg tenkte på det den dagen jeg fikk esken(e). Du får en eske med tørrvarer og en pose eller eske med fryse/kjølevarer. Oppskriftene er veldig tydelige og lette å følge. Det jeg likte var at maten var variert. Det var er et fiskemåltid per uke og resten er variert nok. Det eneste minuset var at jeg de tre første gangene fikk en kilo poteter og det var alt for mye til de oppskriftene som var og jeg spiser lite poteter ellers, så de ble ikke spist opp.
Wouxun Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2013 Det finnes en tråd om dette allerede, hvis dere søker. Prøvde men fant ikke noe
Chloe- Skrevet 23. oktober 2013 #6 Skrevet 23. oktober 2013 Prøvde men fant ikke noe http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=723905
Wouxun Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #7 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg har fått middager fra godtlevert.no og jeg synes det var genialt. Jeg bor alene, så en 3-dagers meny (annenhver uke) varte fra 6-10 dager alt ettersom hvor mye jeg delte den opp. Jeg delte den som regel opp i 2, men noen ganger (f.eks. om det var tre koteletter) delte jeg opp mer, det var som regel ikke noe problem om jeg tenkte på det den dagen jeg fikk esken(e). Du får en eske med tørrvarer og en pose eller eske med fryse/kjølevarer. Oppskriftene er veldig tydelige og lette å følge. Det jeg likte var at maten var variert. Det var er et fiskemåltid per uke og resten er variert nok. Det eneste minuset var at jeg de tre første gangene fikk en kilo poteter og det var alt for mye til de oppskriftene som var og jeg spiser lite poteter ellers, så de ble ikke spist opp. Akkurat Så det er store porsjoner også? Vi tenkte å ta en 5 dagers meny, men det er kanskje ikke nødvendig da? Hvilken av menyene har/hadde du? Ekspress eller Original?
Wouxun Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #9 Skrevet 23. oktober 2013 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=723905 Takk
Chloe- Skrevet 23. oktober 2013 #10 Skrevet 23. oktober 2013 Takk Bare hyggelig. Kanskje moderator kan slå sammen trådene, så man får med seg alle svar?
sofie777 Skrevet 24. oktober 2013 #11 Skrevet 24. oktober 2013 Akkurat Så det er store porsjoner også? Vi tenkte å ta en 5 dagers meny, men det er kanskje ikke nødvendig da? Hvilken av menyene har/hadde du? Ekspress eller Original? Jeg husker ikke. Jeg sjekket på forhånd hvilken meny som passet meg best de nærmeste ukene, så valgte jeg den. Porsjonen er stor for en småspist kvinne, men hvis det er en mann som skal spise middag, må du vurdere det nøyere. Duo er jo 2-3 porsjoner per dag og noen ganger er det bare nok til 2 porsjoner eller i mitt tilfelle, 2 dager. (Det var regelen mer enn unntaket)
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #12 Skrevet 25. oktober 2013 Akkurat Så det er store porsjoner også? Vi tenkte å ta en 5 dagers meny, men det er kanskje ikke nødvendig da? Hvilken av menyene har/hadde du? Ekspress eller Original? Jeg synes porsjonene er store på begge familiepakkene. Vi er bare to voksne, og vi hadde mer enn nok for to dager på nesten hver eneste rett, men det må vel være sånn når de skal passe til to voksne og to barn, siden barn kan spise veldig ulikt etter alder osv. Duo har jeg ikke prøvd. Anonymous poster hash: 12a99...073 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #13 Skrevet 27. oktober 2013 Er det noen som har erfaringer/anbefalinger for en av disse som driver med middagsmenyer levert hjem? trodde det bare var Godt Levert, men etter litt googling fant jeg fler... Opplever ofte "hva skal vi ha til middag i dag da tro" og tenkte da på å prøve en av de som leverer rett på døren, så er alt klappet og klart til å sette i gang når jeg kommer hjem fra jobb Jeg har prøvd Godtlevert 1 uke nå. Prøvde express menyen. Veldig fornøyd! Enkle og gode oppskrifter. Så kommer til å fortsette å prøve noen uker til, og er det like bra så fortsetter jeg med det. Anonymous poster hash: c34a0...be9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå