Gå til innhold

Godtlevert- har noen prøvd? Hva tenker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var mye prat om hvor mye penger bruker vi til å kjøpe mat hver uke osv... Jeg tror at problemet hos oss er dårlig planlegging.... vi kjøper uten å tenke og derfor bruker alt for mye penger...

men er så dårlig med mat planlegging...

har hørt om sånn GODTLEVERT.NO, man kan bestille "ukesmeny" od f.eks. hver annen dag de leverer oppskrifter og råvarer hjemme til deg....

du må ikke tenke til å handle, ikke om det hva skal spises neste dag..

men lurer på om det kan man faktisk spare penger på og er oppskrifter gode? eller mild sagt-er det raskt og godt med maten derfta?

Er det noen her som har prøvd dette og er kanskje fornøyd?

eller har dere bedre løsning på det hvordan klarer man til å spise sunt, godt, lage mat raskt og brue litt mindre penger på det om det er mulig?

Takk!

Beklager skrivefeil.. er ikke norsk jeg:) Håper for forståelse fra dere:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klarer meg fint med en handleliste og en handledag i uka.

Anonym poster: 976a43dec780aa4dd41fd0db2c3b0d48

• Liker 1
Skrevet

Tenker på å prøve dette selv. Har endel venner som bruker det, og de er TOPPFORNØYD! Spennende variert mat som lages raskt hver dag. Man kan også velge f.eks kun tre dager i uken.

Skrevet

Jeg var mye flinkere på dette da vi var bare 2 voksne.. Når lille jenta ble født det ble helt hektisk med en gang...

Vi jobber begge 100%, har ikke noe fra familien til å hjelpe:) løper til og fra jobben, henting, levering fra barnehage:)(vet vi er ikke eneste som slitter med det)

prøver å bruke minst mulig tid med jenta mi når jeg er hjemme , lager mat på kvelden...Har krevende jobb også..begge er arkitekter så man må regne med overtidsjobb ofte-frist, sending av tegninger osv...

Pleide å være veldig godt organisert hjemme....men nå...

prøver å være perfekt mor, perfekt på jobben..har det ryddig og tenke litt på meg selv virker umulig...

I tillegg sover jenta mi som er 21 mnd gammel ikke godt på natta siden hun ble født...det gjøres meg trøtt...

Skrevet

Tenker på å prøve dette selv. Har endel venner som bruker det, og de er TOPPFORNØYD! Spennende variert mat som lages raskt hver dag. Man kan også velge f.eks kun tre dager i uken.

ja! det har jeg lest! har nettopp snakket med en som bruker det og hun sa tre dager i uken er greit nok for hele uka, fordi det er utrolig mye mat ut av dette...kanskje verdt å prøve det...?

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg var mye flinkere på dette da vi var bare 2 voksne.. Når lille jenta ble født det ble helt hektisk med en gang...

Vi jobber begge 100%, har ikke noe fra familien til å hjelpe:) løper til og fra jobben, henting, levering fra barnehage:)(vet vi er ikke eneste som slitter med det) prøver å bruke minst mulig tid med jenta mi når jeg er hjemme, lager mat på kvelden...Har krevende jobb også..begge er arkitekter så man må regne med overtidsjobb ofte-frist, sending av tegninger osv...

Pleide å være veldig godt organisert hjemme....men nå...

prøver å være perfekt mor, perfekt på jobben..har det ryddig og tenke litt på meg selv virker umulig...

I tillegg sover jenta mi som er 21 mnd gammel ikke godt på natta siden hun ble født...det gjøres meg trøtt...

Mest mulig tid mener du vel? :)

• Liker 7
Skrevet

Mest mulig tid mener du vel? :)

jaaaaa..................:)

Skrevet

Hei!

Vi får levering for første gang i dag.

Skal ha til 5 dager i uka.

Stor -gleder meg til å slippe stresset med å finne på middag hver dag ;)

De jeg har lest om som har kjøpt denne tjenesten har aldri vurdert å si opp abonementet ;)

Gjest Eurodice
Skrevet

jaaaaa.................. :)

Du må passe på deg selv nå da, ikke strebe etter å være perfekt i alt. Da kommer du til å slite deg ut. Du har en mann som må dele oppgavene med deg :).

• Liker 3
Skrevet

Hei!

Vi får levering for første gang i dag.

Skal ha til 5 dager i uka.

Stor -gleder meg til å slippe stresset med å finne på middag hver dag ;)

De jeg har lest om som har kjøpt denne tjenesten har aldri vurdert å si opp abonementet ;)

Så flott! da venter jeg på tilbakemelding fra deg da! Veldig spent til å høre hvordan gikk det med første oppskrift!

Skrevet (endret)

Jeg ble skikkelig sulten av den ukesmenyen!!!

Endret av Chloe-
Skrevet

Du må passe på deg selv nå da, ikke strebe etter å være perfekt i alt. Da kommer du til å slite deg ut. Du har en mann som må dele oppgavene med deg :).

ja..jeg vet det... slitter med dette..har vart sånn hele livet mitt....

Og vi flytter om 2 mnd i tillegg til alt dette..me jeg klarer ikke til å slappe av jeg...

mannen min hjelper masse, han er også flink til å passe på jenta vår...men problemet ligger inn i meg tenker jeg..klarer ikke helt til å slippe kontrol..:)

Skrevet

Ha er det egentlig? kan noen forklare? og er det over hele landet eller kun i storbyer?

er helt grønn på dette jeg, men ble litt nysgjerrig :)

Anonym poster: de779eaf609eab04ae81e7d61d8f9b3d

Skrevet

Vi har prøvd et tilsvarende firma. Det var endel bra, men konseptet funka ikke helt for oss. Vi prøvde dette for at samboeren min skulle begynne å lage mat, men de ble som regel til at jeg måtte lage maten. Jeg irriterte meg voldsomt over å ikke ha innflytelse på middagen. Var ikke noe poeng for min del. Dessuten ble jeg så jævlig lei av all purreløken som de alltid sendte med.

Skrevet

Det er jo ganske dyrt. Blir det noe tilovers så det holder et par dager ekstra med rester?

Anonym poster: e266660b8e7382be20b78c7861ae2e98

• Liker 1
Skrevet

Så flott! da venter jeg på tilbakemelding fra deg da! Veldig spent til å høre hvordan gikk det med første oppskrift!

Tilbakemelding skal bli :)

Det virker jo helt fantastisk :)

Tenk å ta bussen rett hjem istedenfor å hoppe av på butikken og vri hjernen :D

Gjest Kaninpus
Skrevet

Vi har testa ut "Godt levert" noen uker bare for å se hvordan det var. Vi er to voksne. Maten var helt upåklagelig. Fantastisk god og smakfull mat som tok rask tid å lage (vi valgte ekspress-meny). Vi syns kanskje det ble litt små porsjoner, for vi er to aktive mennesker som ikke er småspiste. Men - en kan jo alltids løse det med å ha litt ekstra brød eller liknende på lur i fryseren f.eks. Spesielt dyrt syns jeg heller ike det var. Hvis alternativet er for en småbarnsfamilie å ty til raske løsninger typ grandis, tomatsuppe fra pose eller brødskive til middag hver dag, så syns jeg "Godt levert" absolutt burde vurderes! Vi fikk maten levert på døra til tide av hyggelige folk. God kvalitet på råvarene også.

Gjest Kaninpus
Skrevet

Litt off topic, men et lite tips: Man MÅ ikke ha varm middag i 16-17 tida hver dag. Det går fint an å ta et brødmåltid eller liknende da, og så ta middag i 20-tida. Veit om folk som løser det på den måten og sier det er mye mer ro over middagen da, når ikke alle er stressa og slitne etter en lang dag. Bare et tips:)

• Liker 2
Skrevet

Takk for alle tipsene!

Vi har daglige rutiner vi, barna hentes fra barnehagen senest 15:30(prøver at hun blir der ikke hele døgnet;)) så middag ferdig 16:30-17.00, prøvde å vare flink til å forberede maten på kvelden, men så langt lille jenta sover dårlig...orker ikke det! kroppen sa NEI og jeg legger meg tidligere....

jeg tror vi skal prøve den Godtlevert da............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...