AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #1 Del Skrevet 14. oktober 2013 Jeg har tenkt å lage en slags gryte eller ovnsrett av kolje og grønnsaker i dag. Er det noen som har forslag til ca. fremgangsmåte eller en link til en ok oppskrift? Det jeg er mest usikker på, er hvor lenge en sånn form med fisk i terninger, saus og grønnsaker må stå i ovnen og hvilken temperatur. Kanskje det er best å koke den i kjele istedenfor å lage den i stekovnen? Jeg tenkte på gulrot, purre, løk, hvitløk, tomat og brokkoli i tillegg til kolja, og enten en hvitsaus, eller en saus basert på hermetisk tomat, og diverse krydder og urter. Tenkte å servere kokt potet ved siden av. Kanskje det er best å koke brokkolien og servere den ved siden av? Ser for meg at den kan bli litt for slapp av å stå i ovnen såpass lenge. Anonymous poster hash: a21ba...876 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanne70 Skrevet 14. oktober 2013 #2 Del Skrevet 14. oktober 2013 Denne, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå