Gå til innhold

Oslo-los her? Treng eksperthjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Eg skal byrje i arbeid i Oslo i mars, og har fått tilbod om ei leilighet på 20 kvadrat for 7400.

Eg må i morgon seie frå om eg kjem på visning til helga, viss ikkje vil utleigar prioritere andre.

No er det slik at eg bur i Ålesund, så treng litt fyrsthandskunnskap i om dette er for dyrt for Oslo?

Eg er ikkje kjend i byen, men det er kjipt å kaste bort ei helg (pluss pengar) dersom det dette uansett er heilt avskrekkande.

20 kvadrat er ikkje stort, men det er få leiligheter ute på marknaden og eg har ikkje så lyst å bu i kollektiv.

Prisen inkluderer alt (tv, straum, varmtvatn, breiband) og den ligg i Gamle Oslo.

Er det ein Oslo-los her som kan rådgje eit gudsord frå landet? :)

Anonym poster: 033f167f1d042e1a77b0e9cf7f52d2f8

Skrevet

Hei!

Eg skal byrje i arbeid i Oslo i mars, og har fått tilbod om ei leilighet på 20 kvadrat for 7400.

Eg må i morgon seie frå om eg kjem på visning til helga, viss ikkje vil utleigar prioritere andre.

No er det slik at eg bur i Ålesund, så treng litt fyrsthandskunnskap i om dette er for dyrt for Oslo?

Eg er ikkje kjend i byen, men det er kjipt å kaste bort ei helg (pluss pengar) dersom det dette uansett er heilt avskrekkande.

20 kvadrat er ikkje stort, men det er få leiligheter ute på marknaden og eg har ikkje så lyst å bu i kollektiv.

Prisen inkluderer alt (tv, straum, varmtvatn, breiband) og den ligg i Gamle Oslo.

Er det ein Oslo-los her som kan rådgje eit gudsord frå landet? :)

Beklagar liten skrift i fyrste innlegg.

Skrevet

Ingen som er kjente i Oslo her?

:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...