Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 (Ingen spoilere!)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Sunshine23

Egentlig litt morsom hvor mye man faktisk lever seg inn i PH :fnise:

Hvis favoritt person sin ryker ut, så vil man jo nesten hive hele tvn i veggen.

Jeg lever meg iallefall skikkelig inn i det og følger spent med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det beste Loretta kan gjøre er å be Glenn om å stile seg bak henne.

Så må Charlotte velge mellom KR og Magne. Tipper hun velger KR.

Anonym poster: 5775943ac20742dfe78b3add0e569f1b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

"Det har mer eller mindre gått opp for meg at Tina ikke er her mer"

Altså, skjera? Høres ut som hun har daua

Det er nesten slik som når Dennis røk ut i fjor. Bare at da var det nesten hakket verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes Glenn er en utrolig fin fyr. Virker veldig varm og ærlig. Synd han har fått følelser for Magne stakkar, det kan ikke være enkelt.

Lois liker jeg dårligere og dårligere. Ligger og ler hånlig av Glenn og mobber dialekten og det som er, hun som av alle burde vite bedre. Jeg synes hun virker utrolig nedlatende. Sladrekjerring er hun og!

Lauretta stakkar, tror jeg umulig holder lenge. Hun virker totalt forvirret og altfor umoden for dette spillet. Det eneste som kan berge henne er ren og skjær flaks, eller at andre "bruker" henne til hennes egen fordel. Hjernekapasitet er det iallefall smått med der i gården.

Anonym poster: 91955c93ef41617d2c6e77d7f0f67cf3

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Det er nesten slik som når Dennis røk ut i fjor. Bare at da var det nesten hakket verre.

I fjor skulle de jo ha 1 min stillhet og greier. SERIØST!!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes Glenn er en utrolig fin fyr. Virker veldig varm og ærlig. Synd han har fått følelser for Magne stakkar, det kan ikke være enkelt.

Lois liker jeg dårligere og dårligere. Ligger og ler hånlig av Glenn og mobber dialekten og det som er, hun som av alle burde vite bedre. Jeg synes hun virker utrolig nedlatende. Sladrekjerring er hun og!

Lauretta stakkar, tror jeg umulig holder lenge. Hun virker totalt forvirret og altfor umoden for dette spillet. Det eneste som kan berge henne er ren og skjær flaks, eller at andre "bruker" henne til hennes egen fordel. Hjernekapasitet er det iallefall smått med der i gården.

Anonym poster: 91955c93ef41617d2c6e77d7f0f67cf3

Mobber dialekten hans? Hæ?

Selvfølgelig sladrer hun til de personene som står henne nærmest når en person snakker dritt om de. Hadde jo alle gjort.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så må Charlotte velge mellom KR og Magne. Tipper hun velger KR.

Og det er den eneste partneren Loretta har sjanse til å kunne bli stående med framover.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Nei. Jeg reagerer på alt KR gjør. Han er ufyselig. Håper han snart går ut. Orker han ikke mer.

Anonym poster: 3d686a2cc7ff258e76ee33836eaa0a02

Jeg har sansen for han. PH trenger en som forstår seg på spillet, og som klarer diverse utfordringer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Uten KR blir PH kjedelig.

Enig.

Birger har ikke fått så mye motgang. Han stått nesten trygt hele veien. Har aldri vært på solo, har aldri stått sammen med en annen gutt bak en jente, har vel aldri blitt satt i fare osv.

Synes han kan stå å svette litt snart.

Anonym poster: 7d63239746f79aae1c17565caa5407f5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fascinerende hvor ryggsleiker louis er og forsåvidt alle i k.r alliansen er i forhold til k.r.

bra av patrick å gå til snille-gjengen 8)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Patrick sagt noe denne episoden?

Hmm nei ikke så mye. Han burde ryke. Hva skal man med en så kjedelig person??

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har sansen for han. PH trenger en som forstår seg på spillet, og som klarer diverse utfordringer

Eneste grunnen til at han forstår seg på spillet er at han har vært med en sesong tidligere og fått prøve seg på hva man bør gjøre og ikke. Han er vel kanskje den smarteste spilleren der inne, men han har mest øvelse i spillet også.

Uten KR blir PH kjedelig.

Det er sant at man må ha drittsekkene der inne for at det skal være spennende, men hvis den fyren vinner da hiver jeg ut tven ut av vinduet, som flere andre her har sagt også.

Anonym poster: 3d686a2cc7ff258e76ee33836eaa0a02

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Patrik var skuffende. Tok oss med storm første episoden, ellers har han vært helt anonym. Gjør ingenting om han ryker, vil ikke legge merke til det.

Anonym poster: 0a401f4e2baa305452276cf335ce28c8

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Raindrops

Louise er bare slem nå synes jeg. Ikke fordi hun sladret om det Glenn sa, men fordi hun snakker så nedlatende om følelsene hans.

KR må jeg bare le av. Hva får han til å tro at alle er så redde for han?

Loretta er sykt rar, men jeg må bare digge henne likevel, fordi hun loker så mye og egentlig ser ut til å gi en fin faen i hva alle andre måtte mene.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KR sin beskrivelse av Louretta var ikke feil. Hun løper jo fram og tilbake som en tufs

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun dere lauretta eller hvordan det skrives, GUD JEG BLIR IRRITERT. Håper hun ryker! Også håper jeg Pia ryker rett etter hun, jeg vil virkelig ikke ha hun der inne!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...