Gå til innhold

Noen her som jobber på barneposten på Haukeland?


Sundal

Anbefalte innlegg

Nå har jeg åpent nick. Så nå er det bare å sende meg en melding med tlf nr direkte til avd. Jeg og min datter har et nært forhold til hverandre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg ringt til sentralbordet minst fire ganger i dag. Jeg har bedt dem om å sette meg over til avdelinga men dem nekter å gjøre det. Det er derfor jeg spør om tlf nr direkte til avdelinga her på forumet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sundal skrev:

Nå har jeg ringt til sentralbordet minst fire ganger i dag. Jeg har bedt dem om å sette meg over til avdelinga men dem nekter å gjøre det. Det er derfor jeg spør om tlf nr direkte til avdelinga her på forumet. 

Hvordor nekter de? Og hvilken barneavdeling skal hun på? (Det er flere, så må vite hvem det er)

Anonymkode: 500f0...5b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Sundal skrev:

Nå har jeg ringt til sentralbordet minst fire ganger i dag. Jeg har bedt dem om å sette meg over til avdelinga men dem nekter å gjøre det. Det er derfor jeg spør om tlf nr direkte til avdelinga her på forumet. 

Og hva får deg til å tro at noen av oss her inne kan direktenummeret til barneposten? Hvå får deg til å tro at noen av oss her inne jobber på barneposten? Ja, du er heldig hvis en av alle de som har svart her inne jobber der eller kan direktenummeret. Men nå har du faktisk fått flere linker og flere telefonnumre. I verste fall så får du faktisk dra til barneposten i morgen og spørre om det du skal spørre om. Hvis datteren din er med deg nå og ikke skal legges inn før 31 Juli, så er det ikke så fullstendig hastverk med telefonnumre akkurat i dette øyeblikket.

Og hvorfor nekter de å sette deg over? Hva sier de når du ber om å bli satt over? Og som andre har spurt om flere ganger: hvilken barneavdeling skal datteren din bli innlagt på?

Endret av Kittykat
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordor nekter de? Og hvilken barneavdeling skal hun på? (Det er flere, så må vite hvem det er)

Anonymkode: 500f0...5b5

Nei jeg vet ikke hvofor de nekter. Det er på barneposten på haukeland hun skal innleggest. 

Anonymkode: 31a0f...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg vet ikke hvofor de nekter. Det er på barneposten på haukeland hun skal innleggest. 

Anonymkode: 31a0f...e6c

DET ER FLERE AVDELINGER! Hvilken skal hun på? Hva skal hun operes/legges inn for?

Anonymkode: 500f0...5b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

DET ER FLERE AVDELINGER! Hvilken skal hun på? Hva skal hun operes/legges inn for?

Anonymkode: 500f0...5b5

Det er den psykiatriske barneavdelinga der hun skal innleggest på. 

Anonymkode: 31a0f...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så visst der er noen som vet tlf nr til den barneposten  psykiatriske avdelinga på Haukeland, så send meg en PM.

Anonymkode: 31a0f...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke lov til å utgi oss for helsepersonell her inne

Anonymkode: 3da79...452

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner jeg å bli utålmodig her. Jeg må snakke med noen på barneposten nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dem sier at jeg må vente til barnet mitt blir innlagt der. Men jeg må bare få høre hvordan de har det der. Så jeg håper at noen her på KG vet tlf nr til Barneposten. 

Anonymkode: 31a0f...e6c

De har det travelt og har ikke tid til å snakke med foresatte til kommende pasienter

Anonymkode: 3da79...452

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Sundal skrev:

Nå begynner jeg å bli utålmodig her. Jeg må snakke med noen på barneposten nå. 

Hvis direktenummeret ikke står på siden deres, så betyr det at det ikke er tilgjengelig for publikum med mindre de selv har gitt det til deg. Du har fått opplyst flere telefonnumre du kan prøve, så prøv de. Det hjelper ikke å bli utålmodig og mase om direktenummer når ingen av oss her inne vet om noe direktenummer. 

Jeg personlig, synes det blir for dumt å mase om dette og til slutt si at du er utålmodig nå fordi du ikke har fått et direktenummer. Du har fått opplyst de telefonnumrene som er tilgjengelig for deg/oss/publikum. Hva med å prøve de først?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Sundal skrev:

Men jeg må snakke med noen nå!!!

Og vi kan ikke hjelpe deg mer enn vi har gjort. Hvis det er så ille og du ikke troller med dette, så er det din plikt som forelder å håndtere dette og løse situasjonen med de verktøyene du har fått i denne tråden. I verste fall så får du ta en taxi opp der nå eller i morgen tidlig og snakke med dem ansikt til ansikt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet gjentatte ganger for personangrep og avsporinger og vil dermed bli stengt.

Ann Christin, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...