Gå til innhold

Bæsje hos kjæresten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så på sex og singeliv på tv3 og der snakket jentene om bæsjing hjemme hos kjæresten. Alle leilighetene i NY var så små så det var veldig kleint å bæsje hos kjæresten.Samantha hadde ikke det problemet fordi hun datet bare rike menn som hadde store leiligheter eller hus.

Er det sånn at damer ikke bæsjer hos typen om han er fattig dvs. har liten leilighet?



Anonymous poster hash: 11718...af6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er kjipt å drite bak papirtynne vegger på en 40kvadrats.......



Anonymous poster hash: 2fa3f...a7a
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville (uansett nesten) gjort det i forbindelse med en dusj tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke problemet jeg?

Altså, det er jo sjeldent så flatterende å bæsje generelt,

men det er jo blant noe av det naturligste man kan gjøre. Og må man, så må man.

Å bæsje hos noen med en liten leilighet og papirtynne vegger kan by på utfordringer, men er det lyder og slikt en bekymrer seg over, er jo ett triks å ligge noe papir i vannet, slik at det ikke plasker sånn når bæsjen faller i do. Også er det vel muligens ok å ikke stønne for hardt når bæsjen skal ut eventuelt.

Og når en er ferdig, om det kan lukte litt, så spray litt rundt med noe 'godlukt'spray som står stående.

Således vask hendene skikkelig og forlat toalettet slik du selv ville ha funnet det bare. ;)



Anonymous poster hash: ee6da...084
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blubberella

Jeg tenker heller at det er en grei måte å sjekke forholdet på. Dersom en fyr ikke takler å vite at jeg bæsjer jevnlig, kan vi dessverre ikke være sammen. Det som puttes inn kommer ut, og ofte både lukter det og lager litt lyd. Jeg kniper ikke på meg forstoppelse for en manns skyld altså.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden igjen? Jeg har bodd i knøttsmå leiligheter, uten at man av den grunn får med seg hva som foregår bak låst baderomsdør. Da må man virkelig være i overkant nysgjerrig. Folk lager da ikke så mye bråk på toalettet? Og lukten forsvinner etter en stund.



Anonymous poster hash: f7f06...6e3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan damer som ikke kan bæsje hos kjæresten se for seg å bo sammen? Hvordan går det med bæsjingen da?

Og hvordan går det å ha mensen, føde barn, ha oppkast og diare? Alt dette skjer i løpet av livet, og med unntak av å føde barn, skjer dette relativt ofte.



Anonymous poster hash: bd124...635
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan damer som ikke kan bæsje hos kjæresten se for seg å bo sammen? Hvordan går det med bæsjingen da?

Og hvordan går det å ha mensen, føde barn, ha oppkast og diare? Alt dette skjer i løpet av livet, og med unntak av å føde barn, skjer dette relativt ofte.

Anonymous poster hash: bd124...635

Man bæsjer når samboeren er ute eller sover. Mensen bryr jeg meg ikke om. Diare har jeg aldri hatt, oppkast er uproblematisk, og føde har jeg ingen planer om.

Anonymous poster hash: 894db...e0d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker heller at det er en grei måte å sjekke forholdet på. Dersom en fyr ikke takler å vite at jeg bæsjer jevnlig, kan vi dessverre ikke være sammen. Det som puttes inn kommer ut, og ofte både lukter det og lager litt lyd. Jeg kniper ikke på meg forstoppelse for en manns skyld altså.

En burde vel ikke forvente noe en ikke kan forvente av seg selv?

Så dersom en fyr ikke takler å vite at du bæsjer jevnlig, burde han vel også late som om han ikke og bæsjer jevnlig vel. Og å knipe på seg forstoppelse mer for tidsfordrivet sin del er vel aldri noe moro.

Må man, så må man. Ingenting annet burde påvirke det, verken hvor man er eller hvem man er med.

Anonymous poster hash: ee6da...084

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på sex og singeliv på tv3 og der snakket jentene om bæsjing hjemme hos kjæresten. Alle leilighetene i NY var så små så det var veldig kleint å bæsje hos kjæresten.Samantha hadde ikke det problemet fordi hun datet bare rike menn som hadde store leiligheter eller hus.

Er det sånn at damer ikke bæsjer hos typen om han er fattig dvs. har liten leilighet?

Anonymous poster hash: 11718...af6

Hvilken episode var det?

Anonymous poster hash: d26ef...3eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man bæsjer når samboeren er ute eller sover. Mensen bryr jeg meg ikke om. Diare har jeg aldri hatt, oppkast er uproblematisk, og føde har jeg ingen planer om.

Anonymous poster hash: 894db...e0d

Så du holde deg, helt til samboeren går, når du må bæsje?

Anonymous poster hash: 2c545...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Så du holde deg, helt til samboeren går, når du må bæsje?

Anonymous poster hash: 2c545...689

Kanskje, hun, gjør, det, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hatt to seriøse lange forhold bak meg. Aldri bæsja mens kjæresten var hjemme. Aldri.

Sykt.

Anonymous poster hash: ee6da...084

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det som regel før jeg dusjer :) Da har jeg god tid.



Anonymous poster hash: e01a1...129
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Slik gjør jo forsåvidt jeg og. Er jo gjerne lurest å ta det FØR en dusjer da.

Hvis ikke, blir det ikke litt som å dra på mcdonalds like etter en treningsøkt?



Anonymous poster hash: ee6da...084
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tenker på lukt, kan du jo passe på å gå på¨do etter at kjæresten din har vært der? Da slipper du å tenke på at han muligens også skal på do rett etter deg.



Anonymous poster hash: 10fda...077
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...