Gå til innhold

Datteren min ble voldtatt i Oslo i går


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hvor jeg skal poste den, så jeg slenger den fra meg her!

Jeg er rasende forbannet på den drittpikken som gjorde det. En fremmed. Mens hun ventet på vennene sine som skulle komme tilbake. Hun spurte om å få bomme en røyk. Og det skulle hun aldri ha gjort.

Greit nok at det ikke er lurt å være seksten år, og befinne seg alene i Oslo i mørket en høstkveld, men dette fortjente hun ikke!

Han fikk som fortjent - for vennene hennes kom tilbake og de fant ham. Han satt på en benk med sine kompiser - som forøvrig løp da de kom. Noen av dem kjente Litens venner fra før.

Han fikk en jernstang over hodet så han gikk i bakken, en serie slag over det ene øyet, og en over nesa så blodet sprutet. Dette var på en byggeplass, derfor jernstang. Dette er ikke noe de går og bærer på til vanlig.

Jeg håper de grisebanket ham så han får varige mén!

Jeg håper han ikke får sove godt en eneste natt de neste ti årene.

Han har ødelagt ungen min! Min snille naive lille sekstenåring som tror hun har kontroll på livet og alle dets sider. Nå vet hun bedre, men det var en hard lærepenge.

Hun gråter og gråter i dag. Hun er i sjokk tror jeg. Dette hadde hun aldri trodd.

Hadde jeg vært der skulle jeg kjørt over ham med bilen femti ganger frem og tilbake. Jeg skulle bråbremset og skrenset over kroppen hans på asfalten. Jeg skulle vist ingen nåde. Ingen kødder med ungen min!!!!

xxxx, jævla xxxxx!!!!!

Har noen et par sementtøfler stående????

Stakkars moren hans som har en sånn sønn.... men hun vet det vel ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, dette var triste nyheter Mysan :-(

Har dere anmeldt det?

Tror det er lurt at du står ved din datters side og viser alvorligheten ved denne mannens lovbrudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:o

Huff - nå ble jeg tom for ord.

Mysan - :klem: til deg og datteren din

Pass på at hun får all den hjelpen hun trenger, og du også :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:(

Skjønner godt at du er sint og fortvilet, kan ikke gjøre annet enn å sende trøsteklemmer til dere begge! :trøste:

Håper det går bedre med henne etter hvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mysan, dette var trist å lese.

Jeg sier som de andre: ANMELD.

Håper du har tatt henne med til legen, slik at hun kan få nødvendig oppfølging. Du kan også ta kontakt med Dixie, foreningen for voldtatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mysan, dette var trist å lese.

Jeg sier som de andre: ANMELD.

Håper du har tatt henne med til legen, slik at hun kan få nødvendig oppfølging. Du kan også ta kontakt med Dixie, foreningen for voldtatte.

Enig med Poirot over, ring Dixi og hør hva de kan hjelpe med. Har en venninne som har vært i kontakt med dem og hun har fått mye hjelp. Han som voldtok henne sitter bak lås og slå i dag!

Sender dere begge en klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fæle greier. :( Håper hun får den hjelpen hun trenger, og at hun ikke får slite for mye med dette i fremtiden. Og selvfølgelig at han som gjorde det får svi så det holder. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I et samfunn hvor voldtekt straffes med et par måneders hotelltilværelse' date=' er vendettaet helt moralsk forsvarlig. De burde låst ham inne i en kjeller i 10 år med daglig tortur.[/quote']

Egentlgi ikke rett tråd å ta dette i; men gjennomsnittlig straff for voldtekt er 2 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud,Mysan!

Hva skal man si?Jeg kjenner deg ikke, men føler meg helt rasende og maktesløs overfor det du forteller. Skulle ønske jeg kunne gjøre noe for dere. Man blir så sint,så frustrert over sin egen utilstrekkelighet,når en uskyldig 16åring utsettes for noe sånt. Jeg setter meg selv langt opp på lista over frivillige hvis du trenger en lynsjegjeng,dersom han går fri for dette. Eller uansett.

En drøss med trøstende klemmer til dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

du har rett i at dette ikke er rett tråd, men det er vel slik at kun 2/3 av straffen må sones? Dessuten har norske fengsler romslige betingelser mht permisjoner etc. En billig penge for å traumatisere og krenke et menneske på det alle groveste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen slike svin skulle stumpes.

Det er ikke så mye å si for en utenforstående i en slik sitvasjon.

Bare pass godt på jenta di, sørg for at hun får snakket ut om det, og som alle andre her skriver annmeld svinet.

Gi henne en stor trøsteklem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...