Gjest Anonym nå.. Skrevet 12. september 2004 #1 Skrevet 12. september 2004 Jeg mistrives for tiden veldig i jobben, og bruker mye av tiden min til å grue meg til neste arbeidsdag. Jeg er i en situasjon hvor jeg av ulike årsaker bør fortsette i denne jobben ei stund til, og tenker derfor at jeg bør prøve å finne fram til noen små grep for å trives bedre....Lurer derfor på om dere har noen erfaringer med dette? Noen som har vært gjennom det samme og klart å endre situasjonen? Jeg trives bra med kollegaene mine, så problemene ligger nok mer i det rent jobbmessige. Trives rett og slett ikke med arbeidsoppgavene... Har tenkt at jeg kanskje bør prøve å ha mer fokus på fritida mi og finne noe jeg liker å drive med og dermed bruke mer energi på det istedenfor å tenke på jobben....må legge til at jeg har det veldig fint privat (når jeg ikke er på jobb)... Tror nok mye av grunnen til mistrivselen, er at jeg akkurat nå føler at jeg ikke helt takler arbeidsoppgavene helt. Det stilles høye krav, og jeg føler at jeg ikke helt klarer å leve opp til forventnngene, og jeg er nok en person som trenger litt positiv feedback for å trives. Fikk veldig gode tilbakemeldinger fra sjefen min nylig, og da gikk jobben som en lek etterpå. Da jeg i forrige uke fikk kritikk av noen andre, raste imidlertid alt sammen, og jeg klarer ikke å tenke på noe annet enn at jeg ikke fikser dette og at jeg ikke duger...Er det andre her som har "tabbet seg ut" og fått kritikk, men klart å heve seg ver det? Hvordan gjør dere i såfall det? trenger noen gode råd nå...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå