Gå til innhold

La Lina - at man kunne ta så feil!

Bokalven

Anbefalte innlegg

Lythande dro meg og Saeria med seg på La Lina på fredag. Selv hadde jeg ingen penger, så jeg måtte nøye meg med å prøve og finne ut av størrelsen. Jeg har i lengere tid trodd at jeg brukte 75DD, og det ante meg at jeg kanskje kunne bruke 75E... Men, da jeg var der fant jeg ut at jeg i hel cup faktisk bruker 75F!

Gjett hvem som skal kjøpe seg et par nye BHer når hun bare får penger til det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo. :)

Bare synd at man må betale så mye for å få kjøpt seg en... Jeg går og lengter, men må nok smøre meg tålmodighet en stund til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har Triumph bh-er iallfall i 75E, disse er ikke fullt så ille i pris (279-300 kr) som mye på undertøys butikker så det kan jo være en ide (kan spare litt kortere ;) ) forutsatt eksistens i 75F

Men det er ikke noe som er så bra som å finne ut av sånt med bh-er, verden virker litt kjekkere etterpå :) (syns iallfall jeg, når jeg ikke fikk etasjepupper eller valkepupper , eller eller eller lenger :D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også på La Lina :hoppe:

Beste butikken jeg vet... Drømmen må være å ha minst ti tusenlapper tilgjengelig og bare gå amok der!!!

*drømme*

:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor ligger butikken igjen? Husker ikke gatenavnet nemlig. Har lyst til å invistere i en skikkelig BH og nå har jeg hørt SÅÅ mye bra om denne butikken.

Lei av å aldri ha mye utvalg i min strl. (Eller ER det min strl tro???)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger på St.Hanshaugen i Waldemar Thranesgt 22 (tror det var nummeret). Bare søk i telefonkatalogen på nettet så finner du adresse og kart.

Der får du ivertfall rett størresle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Lythande dro meg og Saeria med seg på La Lina på fredag. Selv hadde jeg ingen penger, så jeg måtte nøye meg med å prøve og finne ut av størrelsen. Jeg har i lengere tid trodd at jeg brukte 75DD, og det ante meg at jeg kanskje kunne bruke 75E... Men, da jeg var der fant jeg ut at jeg i hel cup faktisk bruker 75F!

Gjett hvem som skal kjøpe seg et par nye BHer når hun bare får penger til det...

Et øyeblikk trodde jeg du mente kritikk av Lalina i da jeg leste tittelen på innlegget, og tenkte :-x Men da jeg åpnet innlegget så jeg at det slett ikke var det. :ler: Hva kan jeg si, annet enn velkommen til F-klubben! :sjarmor::tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk trodde jeg du mente kritikk av Lalina i da jeg leste tittelen på innlegget, og tenkte :-x Men da jeg åpnet innlegget så jeg at det slett ikke var det. :ler: Hva kan jeg si, annet enn velkommen til F-klubben! :sjarmor::tommelsmil:

Morsomt for det trodde jeg også med en gang... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest I.i. Suzy
Trodde jeg også....

men hva med oss med G da... :sjenert:

(så her hjelper ikke Triumph E..)

Gå på La Lina! Jeg bruker G og har nå bh'er i alle regnbuens farger, bikini (ja - skikkelig fin bikini), sportsbh og glatt t-skjortebh...

Kom deg dit *streng*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg drar ikke tilbake dit.

Hun fikk meg til å føle meg skikkelig dum. Det var direkte ubehaglig når hun ler høyt og hånlig av at jeg kommenterte at jeg fikk stramme merker rundt ryggen og opp bak armene. "Selvfølgelig skal man få merker! :roll: " (Åh, jeg synes ikke at det er noen selvfølge, selv om jeg er tjukk. Det er ikke pent i det hele tatt med tjukke mennesker som har så stramme bh-er at fettet tyter ut på hver side av strikken. Da er det bedre at strikken er bredere og at den er løsere. Man skal også kunne puste!!!)

Dessuten så virket hun nesten fornærmet da jeg gikk uten å kjøpe noe. Akkurat som at hun hadde "kastet bort tiden".

Nei, jeg drar ikke dit igjen.

(Mulig at hun selv ikke oppfattet situasjonen slik. Men det det var slik jeg følte det. :veldigsur: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o

For meg var opplevelsen ensbetydende positiv. Hun var kjempehyggelig og hjelpsom, og sa ikke noe på at jeg ikke kjøpte noe. At hun har ledd hånlig av noen har jeg vansklig for å tro, kanskje det bare var noe du inbildte deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DD og E er samme cup har jeg blitt forklart på flere undertøysforretninger.

LaLina ruler for meg, men jeg har også oppdaget at Triumph har en bra modell som går til F.

Fant den på en lokal Cubus, kostet 299,-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Lunacia skrev

For meg var opplevelsen ensbetydende positiv. Hun var kjempehyggelig og hjelpsom, og sa ikke noe på at jeg ikke kjøpte noe. At hun har ledd hånlig av noen har jeg vansklig for å tro, kanskje det bare var noe du inbildte deg?

Kanskje jeg innbilte meg at det var hånlig? Men hun lo ikke "inkluderende". Og hun lo høyt. Og sa deretter at "Selvfølgelig får man merker" i en "så dum du er-tone". Og etter jeg hade sagt at jeg ikke skulle ha noe akkurat nå, så pakket hun raskt vekk og så knapt på meg. Ville være mer naturlig om man gir like mye oppmerksomhet til kunden er ute av døra dersom man ønsker at de skal komme igjen? (Det var ingen andre kunder.) Nei, jeg kommer ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...