Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2004 #1 Skrevet 4. august 2004 http://personal.baker.edu/web2/cdavis09/roses.html Skjønner ikke bæret, jeg! :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2004 #2 Skrevet 4. august 2004 Tror jeg fant den ut helt av meg selv!
~sikka~ Skrevet 4. august 2004 #3 Skrevet 4. august 2004 Den er latterlig enkel når man først forstår den
Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2004 #5 Skrevet 4. august 2004 Noen som gidder forklare??? Jeg tror jeg tenker for vanskelig... Dessuten er det varmt :oops:
Gjest Fighter Skrevet 4. august 2004 #6 Skrevet 4. august 2004 Skjønner ikke bæret, så jeg er nok litt for smart for dette: "While some students would solve the problem right away, others would struggle all semester. It had taken Dr. Duke well over a year himself, and he would always explain that the smarter you were, the longer it took to figure it out."
LilleBille Skrevet 5. august 2004 #7 Skrevet 5. august 2004 Det var en tråd om denne for en stund siden også.. og vi var mange intelligente der også... (men vi fikk forklaringen til slutt da) Her
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2004 #8 Skrevet 5. august 2004 Argh!!!! Argh!!!! Argh!!!! Den der har jeg vært borti før!!! Og klarte den ikke da heller.... Og nå har du fått meg borti den IGJEN!!! :evil:
LilleBille Skrevet 5. august 2004 #9 Skrevet 5. august 2004 Argh!!!! Argh!!!! Argh!!!! Den der har jeg vært borti før!!! Og klarte den ikke da heller.... Og nå har du fått meg borti den IGJEN!!! :evil: .. men tenk så intelligent du er da ...
Fat Sally Lee Skrevet 5. august 2004 #10 Skrevet 5. august 2004 Latterlig enkelt! Fatter ikke at noen ikke skjønner den... Men det har vel med at noen tenker praktisk, andre mer kreativt. Venstre/høyre hjernehalvdel osv.
Gjest Fighter Skrevet 5. august 2004 #12 Skrevet 5. august 2004 Jeg klarte det til slutt. Var inne på tanken i går, men tok ikke med alle rosene i tellinga så da ble det feil.
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2004 #13 Skrevet 5. august 2004 Haha! Tok den her å... Tenkte for vanskelig ja.... Blir slik når man først ser det.... Tenkte; Men at jeg ikke så det før nå!!! UTROLIG!
Belle Skrevet 5. august 2004 #14 Skrevet 5. august 2004 Denne var LETT Tok den på første forsøket! GENI
~Viva~ Skrevet 5. august 2004 #15 Skrevet 5. august 2004 Skjønte det med en gang jeg forstod at petals var kronblad.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå