Gå til innhold

Rouge


Gjest Lilleulv

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv

Hellu :)

Jeg kjøpte i vår en ny rouge, loreal blush delicieux i fargen 05, candy cane pink.

Men jeg er ikke helt fornøyd med denne. Klarer ikke helt å sette fingeren på hva det er... :-? Men tror det er fargen.. Noen andre som har blush delicieux? Hvilken farge har dere?

Noen som kan anbefale en annen god rouge (husk å si hvilken farge)?

Jeg har lyst hår og blå øyne hvis det er av betydning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ethereal

Hvis du kan få tak i den, er MAC rouge i fargen Mocha helt fantastisk! Jeg tror du kan få tak i den på SN (eller kanskje duft.no). Den er rosa, men ikke sukkertøyrosa, og har ikke skimmer i seg. Jeg tror den vil passe til alle hudtoner! Koster ikke så mye, under 200, i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nesten brukt opp min DIORblush i fargen 939 Glowing Rose. Den er søt rosa og passer min lyse hud, lyse hår og blå øyne, samt at jeg har brukt masse rosa/hvite både klær og annen sminke de siste månedene.

Men nå kjøpte jeg nylig MAC Sheertone Blush i fargen Peaches - en farge jeg aldri hadde valgt alene men som er RÅLEKKER! Jeg har hørt mye skryt av MAC sine produkter og benyttet anledningen til å handle nå i Barcelona. Stylisten mente en ferskentone passer bedre enn rosa til min hud og jeg så med en gang at han har rett - jeg får en veldig fin glød av den. Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte sist Guerlain Divinora og er veldig fornøyd.

Fargen heter Beige plein vent n55 og den ser veldig naturlig ut samtidig som du får en fin glød. Anbefales!

Har også lyst hår og blå øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

MAC får du ikke i Norge :cry:

Men strawberrynet har endel MAC, og duft.no

Jeg har bestilt litt fra SN, og fargene stemmer stortsett.

www.maccosmetics.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en av de L'Oreal-rougene, men tror det er en annen farge. Litt mer brunrosa kanskje? Jeg er ihvertfall fornøyd med min.

Den Candy Cane pink ser veldig knallrosa ut etter hva jeg husker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Helena Rubinstein sin "color statement for cheeks" nr 22 "drive me jelly". Merkelig navn, men veldig bra rouge. Meget fornøyd med den jeg hvertfall. Har hatt en tendens til å reagere på rimligere sminke (kløende kviser ol.), så jeg prøver sjelden ikke-parfymeri merker. Mulig jeg har vært uheldig tidligere da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Blush Subtil nr 02 (rose sable) fra Lancome og er veldig fornøyd med denne.

Har lyst hår, hud og blå øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv
Hellu :)

Jeg kjøpte i vår en ny rouge, loreal blush delicieux i fargen 05, candy cane pink.

Men jeg er ikke helt fornøyd med denne. Klarer ikke helt å sette fingeren på hva det er...  :-?  Men tror det er fargen..

Nå vet jeg hva det er. Fargen er kald! Synes rouge skal ha en varm farge :-? sukk, får kjøpe en ny en. Fikk lyst på den MAC... :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min L'Oreal rouge heter Rosewood, det er en varmere rosa. Er veldig fornøyd med den, så den kan jo være verdt et forsøk hvis du ellers liker produktet.

Tror kanskje den er nr 4, men er ikke sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv
Min L'Oreal rouge heter Rosewood' date=' det er en varmere rosa. Er veldig fornøyd med den, så den kan jo være verdt en forsøk hvis du ellers liker produktet.[/quote']

Hm ja, skal vurdere det :) Var jo en varm rosa-tone jeg ville ha... Har en litt mer rødlig en fra før av. Bytter på å bruke rød og rosa rouge jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...