Gå til innhold

Er det greit at Bondevik går i bryllup?  

1. 1. Er det greit at Bondevik går i bryllup?

• Ja selvfølgelig
      10
    • Nei
      16
    • Han burde gå i begravelse i stedet...
      6

Anbefalte innlegg

Skrevet

I følge avisene er han ikke invitert fordi han er venn av brudeparet..

Er det greit at han går?

Burde han takket nei?

Er det feil prioritering at han ikke i stedet drar i begravelsen til Reagan?

For øyeblikket mener flertallet av nettavisens lesere - som har stemt - at han burde takket nei... Hvordan er stemningen her på KG?

Nettavisen

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg ser ikke noe galt i det. Vi må da regne med at mannen ikke er dum og lettpåvirkelig, samt at han kan skille mellom jobb og privatliv.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva han skal i brylluppet til to mennesker han ikke ser på som venner, punktum!! Verken i jobbsammenheng eller i privat sammenheng forstår jeg ikke at det kan ha noe annet for seg en at han ønsker å bli sett i ett rikmanns/kjendissbryllupp, og det blir for dumt for meg!! Men at mannen er PR-kåt er jo ikke akkurat nytt!! :roll:

Begravelsen til Reagen er noe han heller burde stilt opp i, som representant fra norge.

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvorfor han skal i bryllupet hvis han ikke kjenner brudeparet. Han sier det er kjekt med bryllup, betyr det at han går i alle bryllup han blir invitert i, eller bare "jet set bryllup"?

Skrevet

Syns fint han kan gå jeg. Det blir sikkert flott. Ser ikke problemet i forhold til fattigdoms-politikk i hvertfall - det blir litt søkt.

Men jeg syns det er litt snålt at Hagen-Trescow inviterer som de gjør, da. Virker på de inviterte som om det er politisk motivert en del av invitasjonene, og det bør jo den godeste statsminister ta stilling til om han vil være en del av.

Han er nok ikke invitert fordi han er en venn av brudeparet, men fordi han er statsminister. Og fordi han ikke motarbeider dem, slik enkelte andre stortingsrepresentanter gjør (de er ikke invitert nei :wink: )

Er forsåvidt enig i at han heller burde vært i begravelsen til Reagan, men regner med at det er besluttet at han ikke skal dit uansett? Kanskje en liten utenriksminister som har lyst til å ta den jobben?

Skrevet
Jeg skjønner ikke helt hvorfor han skal i bryllupet hvis han ikke kjenner brudeparet. Han sier det er kjekt med bryllup, betyr det at han går i alle bryllup han blir invitert i, eller bare "jet set bryllup"?

.. lurer på om han ville komme i mitt bryllup jeg .. om jeg skulle gifte meg..?

(er det noen av dere kommende bruder der ute som vil gjøre en test??)

Skrevet
Er forsåvidt enig i at han heller burde vært i begravelsen til Reagan, men regner med at det er besluttet at han ikke skal dit uansett? Kanskje en liten utenriksminister som har lyst til å ta den jobben?

Det ble Petersen ja

Skrevet

Og jeg skjønner ikke hvorfor vi skal blande oss borti den avgjørelsen :klø:

Skrevet

Men jeg syns det er litt snålt at Hagen-Trescow inviterer som de gjør, da. Virker på de inviterte som om det er politisk motivert en del av invitasjonene, og det bør jo den godeste statsminister ta stilling til om han vil være en del av.

Nettopp. Og jeg syns ikke det er al right at en statsminister gir inntrykk av at han kan la seg kjøpe på denne måten. Invitasjonen er politisk, det betyr at evt. oppmøte fra statsministeren kan regnes som politisk. Og da syns jeg han blander rollene på en uheldig måte.

Skrevet
Og jeg skjønner ikke hvorfor vi skal blande oss borti den avgjørelsen  :klø:

Vi kan jo ikke blande oss inn.. men vi kan vel få lov til å mene noe??

Skrevet
Og jeg skjønner ikke hvorfor vi skal blande oss borti den avgjørelsen  :klø:

Hadde han vært en av parets venner hadde det vært meg revende likegyldig om han gikk eller ikke, men når han er invitert pga sin stilling syns jeg det er lov til å sette spørsmålstegn ved hvordan han håndterer saken.

Skrevet

Jada Lillebille - alle har lov å mene noe............ men jeg skjønner ikke hvorfor "vi andre" bør mene noe om en slik sak. :-?

Og når andre mener noe - så blir det ofte kritikk av den avgjørelsen som tas. Det gjelder ikke bare kjente personers avgjørelse - man trenger jo ikke å gå lenger enn til naboen/jobben for å finne den slags......... :roll:

*tusler ut i sola*

Skrevet
Jada Lillebille - alle har lov å mene noe............ men jeg skjønner ikke hvorfor "vi andre" bør mene noe om en slik sak. :-?

Og når andre mener noe - så blir det ofte kritikk av den avgjørelsen som tas. Det gjelder ikke bare kjente personers avgjørelse

Men det er jo en viss forskjell på landets statsminister og andre kjente personer, da. Sissan skriver akkurat det jeg tenker:

Sissan skrev:

Om de hadde invitert Wenche Foss eller Kristoffer Schau hadde jeg gitt meg jamt faen.

Skrevet

Takk Nilma... du svarte for meg..

For det er dog forskjell på landets statsminister .. (for det er jo han som er invitert .. ikke Kjell Magne som privatperson) - og en annen kjedis..

Skrevet

Greier ikkje heilt å ta inn over meg eller ta stilling til kva for bryllaup K.M. Bondevik takkar ja eller nei til, altså...

Men syntest linken til fattigdomspolitikk går over alle støvleskaft.

Gjest tusjen
Skrevet

Hvis han ikke er venn med brudeparet så synes jeg ikke at han skulle gå.. Det virker litt merkelig å bli innvitert bare fordi han er statsminister og enda merkeligere at han takker ja til innvitasjonen... :roll:

tusjen

Skrevet
Og jeg skjønner ikke hvorfor vi skal blande oss borti den avgjørelsen :klø:

Enig, dette har vi da ingenting med. :roll:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg ble egentlig ikke sjokkert over at statsministern ble invitert...

Rimi-Hagen er jo "finanstopp", og har sikkert hatt kontakt med stortinget under "karrieren" sin...med tanke på avgjørelser i forhold til Rimi,...(salg?kjøp?fusjonering?import?eksport?utviding?skatt?).

Å invitere statsministeren er vel kanskje for å "takke" for samarbeidet?...

Det var det jeg tenkte hvertfall...

Clea

Gjest Lompa
Skrevet

Lille Bille: Jeg er faktisk dypt fristet til å invitere ham, slik du nevnte.....Men det er vel andre motiver enn kosen i det som driver ham her tenker jeg....Forsåvidt greit nok, men da bør han kunne vedgå at "joda, dette er forretningsforbindelser". Fortsatt koselig, men det ER ikke bare fordi det er SÅÅÅÅÅ koselig med bryllup slik det er blitt fremstilt.

Skrevet

Hadde han vært en av parets venner hadde det vært meg revende likegyldig om han gikk eller ikke, men når han er invitert pga sin stilling syns jeg det er lov til å sette spørsmålstegn ved hvordan han håndterer saken.

:Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...