Anglofil Skrevet 24. mai 2004 #1 Skrevet 24. mai 2004 Hei! Dere husker kanskje til mine tideligere tråder;http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...der=asc&start=0 og den siste;http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...8306&highlight=... Vel som dere husker kanskje så sa jeg hva jeg følte til ham for noen uker siden. Og han har enda ikke pratet med ham, tenkte jeg skulle gi ham tid, har ikke tenkt å si noe enda. Men nå skjønner jeg hvorfor han ikke sier så mye, han har dame! Og greit nok, men han burde vært ærlig og sagt det! Jeg fikk vite det av ei venninne som hørte han snakke med dama si på mobilen for 2 dager siden(hun spurte om det var dama hans, og han sa ja..)! Gjett om jeg er ergelig...! Føler at jeg blitt holdt for narr her.. Men jeg må også le, det er jo tragikomisk da! For er det vondt at han ikke har vært ærlig, når jeg klart sa hva jeg følte? Ja selvagt! Skal jeg reise meg og stå med hevet hake? Skal prøve... Kan jeg velge mine følelser? Nei...Dessverre. Hjertet kan man ikke styre. :-? Er det vondt? Ja selvsagt! Kommer jeg gjennom dette? Vet ikke. Antagelig. Men jeg dør ihvertfall ikke. Men en ting er sikkert, hans "dårlige" sider blir plutselig synlig nå ....Ja jeg har kanskje vært både vært blind og døv, men enda står jeg her som et digert spørsmålstegn. Hva skjedde liksom i mellomtida mellom "fløtinga" til jeg snakket med ham? Mange ting står helt uvirkelig for meg nå. Og jeg har heller ikke overdrevet mine beskrivelser, dette er ting jeg har skrevet ned i dagboka mi, jeg kan på en måte "bevise"(hvis man kan bruke det ordet) at mye av det som skjedde mellom meg og "E" faktisk skjedde. Venner kan til og med bekrefte. Så hva hendte. Vel, nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre...Er sår, men ydmykelsen er verst. Ikke mye jeg kan si, men livet går vel videre antar jeg. Ingen grunn å sitte inne å sture. Jeg går på treninga og facer han, bedre det. Selvom det er j.... flaut! Mvh Yvonne
Gjest Purple Skrevet 24. mai 2004 #2 Skrevet 24. mai 2004 Gir deg en liten :trøste: jeg. Gå på trening med hevet hode du! Du har bare vært ærlig, i motsetning til ham. Jeg vet hvor kjipt det er når en gutt vet at du liker ham, men det ikke er gjensidig. Litt flaut ja. Han ville kanskje ikke såre deg ved å si at han hadde dame. Men han burde fortalt om henne så fort han skjønte at du var interessert i mer enn vennskap. Syns dette var litt dårlig gjort av ham... Stå på du, og vær stolt av at du har tatt en sjanse her i livet (det er nok av dem som ikke gjør det...)!
Anglofil Skrevet 25. mai 2004 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2004 Hei Vel, ja sant nok. Det jeg faktisk synes er verst med denne saken er at jeg føler at vi på en måte har mistet vennskapet. Dessuten, jeg klarer ikke forstå meg på ham. Han er en veldig reservert person, i hvertfall når det kommer til det som angår ham personlig. Han er slik person som forteller svært lite om seg selv. Men han har liksom vært litt mer åpen for meg. F. eks hjalp han meg når jeg skulle gradere, vi har sendt en del meldinger osv, sånt som han ikke har gjort med de andre jentene på treninga. Det har sett ut som han har vært interesset, og det er derfor jeg sitter her som et digert spørsmålstegn! Og nå virker han usikker, hva han vil mener jeg. Jeg skjønner det ikke. Og jeg lurer virkelig på hva han føler, for det virker som han ikke helt vet hva han vil :-? ...Frustrerende .....! Mvh Yvonne
Gjest tusjen Skrevet 25. mai 2004 #4 Skrevet 25. mai 2004 Du takler det jo kjempefint, til og med, med ett lite smil.. .. Jeg synes du er kjempetøff, prøv og ikke tenke for mye på det og gi f.... i hele fyren, lat som om det aldri har skjedd.. klem fra tusjen
Anglofil Skrevet 25. mai 2004 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2004 Skal prøve Problemet er jo at han er karatetreneren min også. Vi har han 1-2 dager i uka, og jeg kan jo ikke bare kutte ut treningene. Men skal jeg være ærlig så er ikke treningene så morsomme lenger som de pleide. I hvertfall ikke hans treninger... ....Før var det jo bare en glede i seg selv å være på trening på grunn ham, i tillegg til at jeg elsker karaten :oops: .... MvH Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå