Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet
Nu er der kommet et nyt bevis på, at der tilsyneladende ikke findes nogen øvre grænse for, hvor dum man kan være.

:o Jaggu sant...

Gjest Anonymous
Skrevet

Blir veldig overrasket over folks uvutenhet, men er det god journalistikk å kalle folk dumme?

Her må det da ha skjedd noe alvorlig under oppdragelsen og på skolen hos dem begge?

Gjest agurk
Skrevet

Utrulig at begge var like dumme da! Jaja.. kanskje like greit at de ikke har fått barn enda da :o

Skrevet
Blir veldig overrasket over folks uvutenhet, men er det god journalistikk å kalle folk dumme?

Her må det da ha skjedd noe alvorlig under oppdragelsen og på skolen hos dem begge?

Dette strekker seg langt forbi skole og oppdragelse.

Selv hadde jeg begynt å stille meg spørsmål om hvordan dette fungerte lenge før verken foreldre eller andre tok det opp.

Skrevet

:o

Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å ikke få med seg at man må ha samleie for å få barn.

Gjest TomKrus
Skrevet
:o

Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å ikke få med seg at man må ha samleie for å få barn.

Det som imponerer meg er at to slike individer har klar å finne hverandre :)

Skrevet
Det som imponerer meg er at to slike individer har klar å finne hverandre :)

Der sier du noe..

Gjest gjest1
Skrevet

Dette nekter jeg å tro er sant.

Skrevet

Jeg leste den samme historien i fjor. Regner med at det er en usann vandrehistorie...

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Jeg nekter ikke å tro noe som helst jeg. Har et glimrende eksempel her:

Pirkka og presten stod og snakket sammen på kirkebakken. Så sier presten: - Du og fruen er velsignet med så mange barn, Pirkka, og prestefruen og jeg har ingen, enda vi har bedt til Vårherre hver kveld siden vi ble gift.

Da kommer det forskrekket fra Pirkka: - Jammen kjära presten, ni måste knulla ochså!

:ler:

Skrevet

Helt utrolig...

Jeg begynte med en gang å spekulere i om ikke disse to må komme fra svært strenge, religiøse hjem? Oppvokst innenfor en eller annen sekt eller noe.

I tillegg kan de jo ikke være de skarpeste knivene i skuffen, men hvis helsevesenet uten betenkeligheter har henvist dem til kunstig befruktning, må de jo fremstå som bortimot normale/ i stand til å ta seg av et barn.

Gjest Catwoman
Skrevet
Det som imponerer meg er at to slike individer har klar å finne hverandre

Kanskje nettopp derfor? At de begge fant noe gjenkjennende i den andre ved at de var like lite intelligente?

Men jeg vet ikke helt om jeg skal tro på det... er umulig å ikke vite i våres dager hva sex er... og å være gift i åtte år uten å ha hatt sex sammen, ikke en gang for nytelsens skyld..... :roll::roll:

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Ikke fått det innfallet at: "Hm, min går utover, din går innover, hmmm... lurer på hvorfor det jeg? Kanskje de passer sammen?"

Gjest Anonymous
Skrevet

Klippet fra

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2-20042...4230522,00.html

så får vi litt mere av forklaringen:

A clinic spokesman said: "When we asked them how often they had had sex, they looked blank, and said: "What do you mean?".

"We are not talking retarded people here, but a couple who were brought up in a religious environment who were simply unaware, after eight years of marriage, of the physical requirements necessary to procreate."

The 30-year-old wife and her 36-year-old husband are now being given sex therapy lessons while the university clinic undertakes a study to try to find out if there are more couples with a similar lack of sex education.

Gjest Anonymous
Skrevet

Tar dette for en tidlig "agurktid" i avisens redaksjon.

Skrevet

Det begynner å gå opp for meg at det er noe i utsagnet;

Det finnes en for oss alle... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...