Felicia Skrevet 5. mai 2004 #1 Skrevet 5. mai 2004 Begynner å stresse nå. Reiser til Naxos (Hurra!! ) om 3 uker og jeg må har ny bikini. De gamle har utspilt sin rolle. Problemet er at jeg har BH-størrelse 85-G og det er ikke så mange som fører bikinier i de størrelsene. Jeg var innom "store-størreslser"-avdelingene på H&M, Kappahl, på den nye undertøysbutikken på Oslo City (Bodimondi?), alle andre butikker på Oslo C. som solgte klær... Jeg har ikke vært på den undertøysforretningen på Egertorget, så jeg har min lit til den, men finnes det andre steder jeg kan dra? Begynner å bli engstelig for at jeg må sole meg toppløs i sommer... (Er blyg... :oops: )
Saeria Skrevet 5. mai 2004 #2 Skrevet 5. mai 2004 Her er en link til en del butikker som selger BH'er i store størrelser.
Musemor Skrevet 5. mai 2004 #3 Skrevet 5. mai 2004 Prøv å søke på nettsteder som selger undertøy, men da må du jo huske å sjekke leveringstid... Til nød kan du jo bruke en helt enkel BH, kan fint passere som badetøy så lenge du velger noe i en litt stødig microfiber-type. Lykke til og god tur fra misunnelige Musemor
Gjest Poirot Skrevet 5. mai 2004 #4 Skrevet 5. mai 2004 Jeg kjøpte min 70 E hos Arabella på Egertorget. Du kan jo også prøve La Lina på St Hanshaugen.
Felicia Skrevet 5. mai 2004 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2004 Takk for tips. Arabella var det den het på Egertorget ja... jeg håååper de har noe der til meg. *Krysse-fingrene* Nå gjenstår det bare å komme meg fra jobb tidlig nok til å nå de før det stenger.
LilleBille Skrevet 5. mai 2004 #6 Skrevet 5. mai 2004 Eller send en PM til Glamourgirl... hun vet om en butikk..
Suzy Skrevet 6. mai 2004 #7 Skrevet 6. mai 2004 Eller send en PM til Glamourgirl... hun vet om en butikk.. Det er La Lina, som Poirot nevnte...
Orthia Skrevet 6. mai 2004 #8 Skrevet 6. mai 2004 Hvis du skal til Egertorget, er det ikke langt ned til Steen og Strøm. Der er det en badetøysbutikk med godt utvalg i alle størrelser. Husker ikke hva den heter, men det er sikkert ikke vanskelig å finne (det er en egen butikk, ikke undertøysbutikken).
Suzy Skrevet 6. mai 2004 #9 Skrevet 6. mai 2004 Stemmer Morrison! Der hender det at de har bikinier i store cup-størrelser. Jeg kjøpte bikinien min der
Gjest glamourgirl Skrevet 6. mai 2004 #10 Skrevet 6. mai 2004 Prøv LaLina, det var som å komme til himmelen. Arabella er heller ikke dum, men på LaLina hadde de sånn mix og match og fiiiiiiiiiine fasonger og farger. Jeg smilte i ei uke etterpå, min første "in" bikini siden 14 årsalderen
Felicia Skrevet 6. mai 2004 Forfatter #11 Skrevet 6. mai 2004 Lalina høres jo ut som løsningen på alle problemer Skal definitivt komme meg dit så raskt som mulig! Tusen takk for tipsene, nå kan jeg kansje bli ei snerten snelle på stranda allikevel
Felicia Skrevet 8. mai 2004 Forfatter #13 Skrevet 8. mai 2004 Har vært på Lalina og blakka meg totalt Men det var verdt det! De hadde masse bikinier i store Cup-størrelser, så jeg fråtsa... ... kjøpte én sort og én turkis så jeg kan bytte litt i sommer - kjipt å tusle rundt i den samme bikinien hele tiden. Tusen takk for tipset!
Suzy Skrevet 10. mai 2004 #14 Skrevet 10. mai 2004 Har vært på Lalina og blakka meg totalt Men det var verdt det! De hadde masse bikinier i store Cup-størrelser, så jeg fråtsa... ... kjøpte én sort og én turkis så jeg kan bytte litt i sommer - kjipt å tusle rundt i den samme bikinien hele tiden. Tusen takk for tipset! Nok en fornøyd La Lina-fantast... (Det var Glammy som sendte meg dit først)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå