Gå til innhold

1 time til UL!!


monja

Anbefalte innlegg

Nå er det bare 1 time til vi skal på UL. Er 18+2 idag, men gruer meg noe helt vanvittig.... (Har skrevet en del om det i Kladden min). Har plutselig fått for meg at ingenting er bra med den lille, og det har drevet meg til ganske så hysteriske anfall de siste dagene. Likevel er det jo litt merkelig at jeg tenker slik, for jeg har ikke hatt blødninger, ikke noen smerter, har fortsatt ømme bryster, "bilsyk" kvalme og ikke lyst på middag....Det er jo de samme tegnene som jeg har hatt hele tiden, men likevel....

Håper dere krysser fingre for at alt går bra.

:sjokk::grine:

*Akkurat idag føler jeg meg som en overnervøs førstegangsfødende*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

UL gikk over all forventning, og nå er jeg minst 10 kg lettere :sjarmor:

Det var masse liv og røre og småen sparka vilt rundt seg, klødde seg i hodet og drakk masse fostervann. Og morkaka lå perfekt til....puh :-)

Den lille har alt på plass og det var ingen avvik.

Termin ble også flytta: Trodde jeg var 18+2 idag, men jordmor mente 18+5 :sjarmor: Så vi har termin 28. september.

Tusen takk for lykkeønskninger alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

Skjønner at du er lettet. Var like nervøs før siste UL jeg også, det var i uke 13.

Gleder meg til neste UL som er i uke 18. Da håper jeg at morkaken er på vei oppover, og alt alt står bra til der inne.

Om jeg kan vi jeg gjerne vite kjønnet om de ser noe da.

Denne uken er jeg i uke 16(15+3)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ville gjerne vite kjønnet, men det ville ikke h*n. Den lille vrei seg unna hver gang, så vi ikke fikk sett det.

Men vi fikk ny time i uke 32, for å se om de ser det da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å høre vennen! Jeg følte det akkurat slik som deg første gang jeg skulle på ultralyd. Var faktisk kvalm helt til jordmor sa at alt var i orden! :ler:

Og Emil var akkurat på samme viset, snudde seg rundt og gjorde alt for at vi ikke skulle få se hvilket kjønn han var.

Så spennende dette er! Må få høre i uke 32 da om det blir gutt eller jente. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...