Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Glad vi ikkje har denslags problem...

Gjest Anonymous
Skrevet

Min har en bestevenninne-x..

Har truffet henne. Ei helt vanlig kjekk, søt jente (12 år yngre enn meg)..

Han har presisert gang på gang for meg at de er bare venner.. og ingen trussel for vårt forhold. Har sagt til ham at det er greit, men at jeg føler meg ukomfortabel med det. Det kan han kansje forstå sier han, men egentlig tror jeg han synes jeg er vel sjalu på dette området.

Liker ikke at hun er på besøk når jeg kommer dit, o.l. Biter tenna sammen og gjør som ingenting, men det svir, det kan jeg love.

OK, han valgte meg.. Men det var etter at hun forlot ham..

Vet at alle har en fortid, men likevel svir det å se dem sammen, i huset der de har delt så mye. Vet han i sin tid forlot barnas mor for denne jenta.. og at de hadde det supert til hun valgte å gå etter noen år.. Til daglig tenker jeg ikke på det men, når jeg ser de sammen så gjør det noe med meg. Føler liksom det ødelegger litt for oss.. Klarer liksom ikke å gå inn på soverommet (som tidligere var deres, i deres seng, og ha det godt med kjæresten min etter at hun har vært innom på besøk).

Hadde helst sett han hadde et naturlig forhold til også denne x'n. Venner men ikke omgangsvenn, synes nå jeg er best..

Gjest modern
Skrevet

Kjære deg

Jeg forstår kanskje ikke helt, men hvorfor iall verden skal x.n besøke dere? Det får da være grenser for hva man skal finne seg i. Jeg ønsker deg lykke til med å ta vare på deg selv og sette grenser for hva du skal tolerere.

klem fra modern

Gjest the imp
Skrevet
Min har en bestevenninne-x..

Har truffet henne. Ei helt vanlig kjekk, søt jente (12 år yngre enn meg)..

Han har presisert gang på gang for meg at de er bare venner.. og ingen trussel for vårt forhold. Har sagt til ham at det er greit, men at jeg føler meg ukomfortabel med det. Det kan han kansje forstå sier han, men egentlig tror jeg han synes jeg er vel sjalu på dette området.

Liker ikke at hun er på besøk når jeg kommer dit, o.l. Biter tenna sammen og gjør som ingenting, men det svir, det kan jeg love.  

OK, han valgte meg.. Men det var etter at hun forlot ham..  

Vet at alle har en fortid, men likevel svir det å se dem sammen, i huset der de har delt så mye. Vet han i sin tid forlot barnas mor for denne jenta.. og at de hadde det supert til hun valgte å gå etter noen år.. Til daglig tenker jeg ikke på det men, når jeg ser de sammen så gjør det noe med meg. Føler liksom det ødelegger litt for oss.. Klarer liksom ikke å gå inn på soverommet (som tidligere var deres, i deres seng, og ha det godt med kjæresten min etter at hun har vært innom på besøk).  

Hadde helst sett han hadde et naturlig forhold til også denne x'n. Venner men ikke omgangsvenn, synes nå jeg er best..

Kan godt forstå at du er sjalu, men hvorfor er din oppfatning av et naturlig forhold til eks-kjærester nødvendigvis det riktige? Hvis han fortsatt klarer å ha et så godt venneforhold til eks-kjæresten sin så synes jeg faktisk han burde få lov til det.

Gjest modern
Skrevet

Ærlig talt, "skulle få lov til å ha x,n som bestevenn" det er da helt vanvittig. Et forhold mellom to mennesker som elsker hverandre skal da bestå av vennskap(bestevenner) sex og troskap. Har du ikke hørt om folk som er mentalt utro, har man en bestevenn utenom sin partner er man utro!

modern finner seg ikke i slikt

Skrevet

Min sambo er min beste venn - samtidig har jeg en bestevenninne, det er en forskjell der. Min sambo har en han omtaler som sin bestekompis. Skjønner ikke problemet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...