Gjest Veronica_P.T Skrevet 27. april 2004 #1 Skrevet 27. april 2004 Skal selv ha en hvit jakk med tilhørende bukse , rosa topp inni. Hvite strømper og eggfarvede pumps. Hva med dere? VPT
Gjest Myumi Skrevet 27. april 2004 #3 Skrevet 27. april 2004 Skal selv ha en hvit jakk med tilhørende bukse , rosa topp inni. Hvite strømper og eggfarvede pumps. Hva med dere? VPT Hvem har innbilt deg at eggeskallfargede pumps er pent til helhvit dress? Jeg skal ha Sagadrakt på dagtid men skifter til kjole senere på kvelden i anledning grillparty med venner.
~umulia~ Skrevet 27. april 2004 #11 Skrevet 27. april 2004 Det blir nok bunad (hvis den fortsatt passer). Men det kan hende jeg skifter på kvelden, hvis vi skal ut.
Nala Skrevet 27. april 2004 #12 Skrevet 27. april 2004 Hva som måtte falle meg inn... Flyttet fra dobbeltpostet tråd. Nala - mod.
karrie Skrevet 27. april 2004 #13 Skrevet 27. april 2004 Bunad på meg også. Skifter til noe annet på kvelden (men vet ikke hva, huff..)
Maetzii Skrevet 27. april 2004 #14 Skrevet 27. april 2004 Litt avhengig av temperaturen, hadde på meg en søt liten underkjole med flerelags litt tyllaktig skjørt under i fjor, kommer antagelig til å gjenta i år, bare i en annen farge (hadde lyserosa i fjor, men siden jeg nå har rødt hår så ser det ganske fælt ut sammen - så blir enten ensfarget hvitt eller svart). Mai er egentlig så sent på året at jeg foretrekker å gå uten sko, men om det blir regn eller tilsvarende dårlig vær (har hatt en tendens til å snø) så blir det vel svarte støvletter til...
Siam Skrevet 27. april 2004 #16 Skrevet 27. april 2004 Bunad! Fikk ny bunad i fjor, og skal bruke den hver 17. mai og hver julaften!
SunAndMoon Skrevet 27. april 2004 #18 Skrevet 27. april 2004 Bunad her også! Fikk bunad for en knapp uke siden... *stolt* men kan jo hende jeg skifter på kvelden, hvis jeg skal ut og ha det gøy =)
philippa starck Skrevet 27. april 2004 #19 Skrevet 27. april 2004 Ønsker meg bunad, men ender vel opp i en drakt med skjørt, tenker jeg. Har så gruelig lyst på en hatt også - synes 17.mai er en fin unnskyldning for å bruke hatt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå