Gjest Catwoman Skrevet 23. april 2004 #1 Skrevet 23. april 2004 skremmende syns jeg :o Tror det er å tukle litt for mye med naturen.
Suzy Skrevet 23. april 2004 #3 Skrevet 23. april 2004 Greit å ha muligheten i tilfelle katastrofe, men det kommer neppe til å slå an som en allmen løsning - til det er sex og kjærlighet altfor populært
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2004 #4 Skrevet 23. april 2004 Kan ikke skjønne hva som er skremmende med dette? Og menn er vel ikke "overflødige" for det? :o Jeg har i alle fall aldri hatt menn for å få forplantet meg.. men av helt andre grunner..
vivi Skrevet 23. april 2004 #5 Skrevet 23. april 2004 Ille er det hva forskningen tukler med :o Det finns ingen grenser for hva som skal prøves. Og er enig med Suzy:Sex og kjærlighet er alt for populært til at dette blir en allmenn løsning
MarianneE Skrevet 23. april 2004 #6 Skrevet 23. april 2004 Litt skremmende, ja. Skjønt, jeg tviler nå på at mannfolka lar seg utrydde sånn uten vidre.....
blåveis Skrevet 23. april 2004 #7 Skrevet 23. april 2004 Skjønt' date=' jeg tviler nå på at mannfolka lar seg utrydde sånn uten vidre.....[/quote'] Menn lot seg nok utrydde, men jeg ser nå ingen grunn til at kvinner skulle ville det..
Gjest gjest1 Skrevet 23. april 2004 #8 Skrevet 23. april 2004 Mennene står i fare for å være utryddet om 125 000 år og da kan det jo være greit å ha et alternativ....
manji Skrevet 23. april 2004 #9 Skrevet 23. april 2004 Heh. Ikke for å tråkke noen av dere pikene på tærne, men en hel klode med bare jenter? Det hadde gått til helvete. Bare se på en arbeidsplass med bare kvinnfolk. Gang det med åtte kvadrillioner så får dere hva som ville skjedd med kloden.
Gjest Yoni Skrevet 23. april 2004 #11 Skrevet 23. april 2004 http://www.malepregnancy.com/ er bare en spøk, men det er vel ikke lenge til det er mulig, og da kan jo kvinner regnes som overflødige.
~Viva~ Skrevet 24. april 2004 #12 Skrevet 24. april 2004 Men denne metoden var heldigvis ikke brukende på mennesker da.... Er forsåvidt enig i at det blir vel mye tukling med naturen, samtidig som jeg synes det er litt spennende å se alt de kan få til. Forøvrig må jeg få med at om menn skulle begynne å bli overflødige rundt omkring, tar jeg gjerne imot flere jeg :-) (Neida, har nok med en, men liker menn og trenger dem til masse andre ting enn forplantning. De er blant annet fine til å drepe edderkopper, løfte tunge ting og krype inntil om natta :-))
Gjest lurven Skrevet 24. april 2004 #13 Skrevet 24. april 2004 vi blir aldri overflødige damene trenger kuk
~Viva~ Skrevet 24. april 2004 #14 Skrevet 24. april 2004 vi blir aldri overflødige damene trenger kuk Hehe ja du skal ikke se bort i fra at dere er nokså nyttige på den måten også (selv om det viktigste er det med edderkoppene selvfølgelig)
~umulia~ Skrevet 24. april 2004 #15 Skrevet 24. april 2004 Min mann er ihvertfall langt fra overflødig :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2004 #16 Skrevet 25. april 2004 Jeg er optimist av natur, så jeg tror faktisk at sex har kommet for å bli...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå