Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

:o helt enig med Catwoman.

Skrevet

Greit å ha muligheten i tilfelle katastrofe, men det kommer neppe til å slå an som en allmen løsning - til det er sex og kjærlighet altfor populært :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Kan ikke skjønne hva som er skremmende med dette?

Og menn er vel ikke "overflødige" for det? :o

Jeg har i alle fall aldri hatt menn for å få forplantet meg.. men av helt andre grunner.. ;)

Skrevet

Ille er det hva forskningen tukler med :o Det finns ingen grenser for hva som skal prøves. Og er enig med Suzy:Sex og kjærlighet er alt for populært til at dette blir en allmenn løsning :)

Skrevet

Litt skremmende, ja.

Skjønt, jeg tviler nå på at mannfolka lar seg utrydde sånn uten vidre.....

Skrevet
Skjønt' date=' jeg tviler nå på at mannfolka lar seg utrydde sånn uten vidre.....[/quote']

Menn lot seg nok utrydde, men jeg ser nå ingen grunn til at kvinner skulle ville det.. :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Mennene står i fare for å være utryddet om 125 000 år og da kan det jo være greit å ha et alternativ....

Skrevet

Heh. Ikke for å tråkke noen av dere pikene på tærne, men en hel klode med bare jenter? Det hadde gått til helvete. :ler:

Bare se på en arbeidsplass med bare kvinnfolk. Gang det med åtte kvadrillioner så får dere hva som ville skjedd med kloden. :tunge1:

Skrevet

Men denne metoden var heldigvis ikke brukende på mennesker da....

Er forsåvidt enig i at det blir vel mye tukling med naturen, samtidig som jeg synes det er litt spennende å se alt de kan få til.

Forøvrig må jeg få med at om menn skulle begynne å bli overflødige rundt omkring, tar jeg gjerne imot flere jeg :-)

(Neida, har nok med en, men liker menn og trenger dem til masse andre ting enn forplantning. De er blant annet fine til å drepe edderkopper, løfte tunge ting og krype inntil om natta :-))

Gjest lurven
Skrevet

vi blir aldri overflødige

damene trenger kuk :wink:

Skrevet
vi blir aldri overflødige

damene trenger kuk :wink:

Hehe ja du skal ikke se bort i fra at dere er nokså nyttige på den måten også (selv om det viktigste er det med edderkoppene selvfølgelig)

Skrevet

Min mann er ihvertfall langt fra overflødig :oops:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er optimist av natur, så jeg tror faktisk at sex har kommet for å bli...

:sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...