Gå til innhold

Din værste date.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Man må kysse mange frosker, før man finner den rette prins/prinsesse.

Hvordan var din værste date?

Min aller,aller værste var med en tannlege.

Etter en laaaang innføring i hanses yrke :Gjesp:

(om folk med råttende tenner og dårlig ånde :kvalm:) under middagen,

regnet jeg med at det ikke kunne komme noe mer.

Så da han klaget HØYlytt på regningen uten noen grunn, begynnte jeg for allvor å skjønne hvilken type han var.

Senere fikk jeg ett langt foredrag om hvor mye han sparte på smarte innkjøp som gammelt brød, poteter med groer osv.

Så da han ville avslutte kvelden med en drink hjemme hos seg selv, for å spare penger takket jeg pent for meg, løp hjem og slettet tlf.nr. hanses fra mobilen.

Ca 2 uker senere fikk jeg en regning i posten, der han krevde halvparten av UTLEGGET, da kvelden ikke hadde ført til noe. :hoho:

Jeg betalte med betalingsinnformasjon på giroen: Til snålfisen fra utlegget!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ??? Betalte du??? :o Det hadde jeg ALDRI gjort! (Med mindre det var dere hadde avtalt dette.) Hvor hadde du møtt denne typen? Virka han helt ok da, siden du takket ja til en date?

Skrevet

Med en sånn gnier er det kanskje bedre å betale, for å få alt ut av veien, enn å få inkassovarsler etc...

Catzy

Skrevet

Er det mulig?Selv har jeg hatt mindre vellykkede dater og. Men ingen oppførtse seg faktisk slik! Alle datene mine har vært hyggelige faktisk, selv om kjemien ikke har vært der!

Skrevet

Han derre tannlegen høres ikke helt god ut. Muligens han har glemt hvordan man sosialiserer seg i det hele tatt? Virker lite erfaren. Muligens han bor hjemme?...God knows...Menn, forstår meg mindre og mindre på dem...men nederst på stigen er tannleger og gynokologer...

Skrevet

Jeg skal slenge meg på her.

For mange mange år siden var jeg veldig på flørtern med en fyr jeg studerte sammen med. Etter å ha klina på fest etter fest ble han en kveld med hjem til meg og overnatta. Alt vel så langt... og før han gikk om morgenen lurte han på om jeg hadde lyst til å se video sammen med noen kompiser av han om kvelden. Jeg sa joda, og tenkte at dette kanskje var i ferd med å utvikle seg til noe mer.

Fyren kom og henta meg, vi dro bort til kompisene (som jeg også hadde møtt på masse fester) og hadde en hyggelig kveld. Men så...

Plutselig ringer det på døra, og en pen jente kommer inn med dattera si på omtrent to... Jeg tenker at det er jo hyggelig at det kommer flere jenter... men så sklir plutselig en av kompisene hans over til meg i sofaen og hveser inn i øret mitt. "Lat som du er her sammen med meg"

Og slik fant jeg ut at han hadde samboer og barn.

Han kom for øvrig på besøk en gang senere... midt på natta full som ei alke. Kalte meg navnet til en veldig pen venninne av meg før han dumpa ned på senga mi og var umulig å vekke og få ut. Så da satt jeg der og spilte kabal på PC-en med en snorkende dritfull fyr i senga mi.

Det hele topper seg i det jeg hører en rar lyd... rekker akkurat å snu meg for å se ham spy ut over hele golvteppet mitt før han sover videre.

:(

Skrevet

:o Er det mulig?????

Har hatt noen dater, men ingen som kan måle seg med disse.

Den verste var nok en blind date med en fyr jeg visste med en gang at dette blir helt feil, men jeg gjennomførte allikavel daten. Så på slutten av daten satt han der som en lydig logrende hund med bryllupsklokker i øynene :ler: og jeg måtte finne en måte å si "get the f... out of here.....".

Fikk flere mailer fra ham i ettertid som jeg ikke svarte på.

Skrevet
Med en sånn gnier er det kanskje bedre å betale, for å få alt ut av veien, enn å få inkassovarsler etc...

Catzy

Men kan man bare sende regning til en sånn uten videre, og regne med, at blir den ikke betalt så går jeg til inkasso med den. Det må vel foreligge noen form for avtale mellom den som sender regning og den som mottar??

Man kan vel ikke bare sende regning til noen man feks spanderte drinker på ute på byen??? :o

Skrevet

Jeg betalte gladlig, da slapp jeg mere kontakt med han. :wink:

Han var en kompis av typen til eks. svigerinna mi.

Vi hadde snakket en del sammen på fester, og han virket veldig hyggelig.

Har i senere tid erfart at (mange) tannleger er meget spesielle/eksentriske.

Gjest Anonymous
Skrevet

En fyr jeg hadde møtt ute. Fikk komme en ettermiddag på kaffe til meg.

Satt der med et fårete flir rundt munnen. Så hadde han lyst til å se min fine leilighet. Da han så soverommet nesten randt det ut av nebbet hans.

Gikk inn og satte seg på senga og stønna.....

Min tlf ringte og da jeg kom tilbake lå han der med stasen sin.........Unnskyld. det var kaffe jeg ba deg på. Rakk og få med meg at han hadde verdens tykkeste og korteste. Ca 2 cm.

Jeg fryser hver gang jeg ser han.

Skrevet

Den siste her må jeg bare le av!!! :hoho: HERREGUD! hvordan fikk du han ut??? :hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

tror han skjønte at slaget var tapt. Kledde på seg og satte seg i stua og drakk opp koppen med kaffe!!! Jeg gikk og vaska opp.Jeg var flau å hans vegne og viste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg.

Skrevet

Hadde han nerver nok til å sitte å drikke opp kaffen sin før han gikk????????? :o

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja noen mangler visse antenner. Han jobbet faktisk i banken jeg brukte, men vet du jeg bytta bank etter det.

Jeg var for flau på hans vegne til å møte han igjen. Og det kunne jeg ikke unngå i banken. Dette er mange år siden og jeg går omveier om jeg ser han.

Gikk meg rett på han en gang ilag med min mann, herregud hvor pent han smilte.

Så feil kan man ta av noen.Han var jo herremann til fingerspissene. Helt til han så soverommet mitt......................

Skrevet

Men kan man bare sende regning til en sånn uten videre, og regne med, at blir den ikke betalt så går jeg til inkasso med den. Det må vel foreligge noen form for avtale mellom den som sender regning og den som mottar??

Man kan vel ikke bare sende regning til noen man feks spanderte drinker på ute på byen??? :o

Mulig denne fyren ville gjort det. :)

Noen ganger er det greit å betale seg ut av situasjoner med skrullete folk.

Catzy

Gjest Forferdelig
Skrevet

Jeg hadde truffet en fyr på nettet, han virket kjempekoselig og vi hadde god kontakt. Dette var rett før jul. To dager før nyttårsaften ringte han og sa at han kom på besøk til meg, og skulle bli i tre dager (vi bor ikke i samme by).

Så da kom han da, på nyttårsaften, og jeg følte meg forpliktet til å ta han med på familiemiddag den dagen. Maken til mangel på folkeskikk har jeg aldri sett! Han sa at han ikke likte maten min mor hadde laget, han begynte på desserten før alle hadde forsynt seg, før han proklamerte at han ikke likte desserten heller! I tillegg kom han med sex-vitser ved bordet, til min søster. Jeg var så flau! Men det blir verre..

Etter den forferdelige middagen dro vi til noen venner, det var jo nyttårsaften tross alt og jeg ville prøve å gjøre det beste ut av en fæl situasjon. Der fortsatte han å komme med verdens teiteste vitser, og etter hvert ble han litt brisen og begynte å klemme på meg. Det var da jeg merket den forferdelige svettelukten som var av han (og alle klærne hans fant jeg ut senere) og den vanvittig dårlige ånden. Jeg prøvde forgjeves å gi han tyggis, men det likte han ikke (likte visst nesten ingenting, han). Litt senere på kvelden la jeg tilfeldigvis merke til øret hans, og oppdaget til min forskrekkelse noen utrolig lange ørehår, de måtte vært minst 3 cm lange!!

Jeg fikk mer og mer noia ut over kvelden, men jeg hadde jo han på besøk, så jeg måtte ta han med hjem til meg når kvelden var over. Der insisterte han på å ligge i samme seng som meg, og dumme meg klarte ikke å si nei. Men jeg pakket på meg den tykkeste pysjen jeg hadde, og sa at jeg hadde mensen for å slippe noen tilnærmelser... Men han ville jo kose, da. Og det var da jeg merket grunnen til at han stinket sånn svette - han var nemlig svett over hele kroppen! Det var som å ligge inntil.. ja jeg vet ikke... men en stor, svett, klissete person, i hvert fall. Men ikke nok med det - når vi var alene så begynte han å fise. Og det var ikke sånne diskréte smygere, neida, det var brakfiser med mye lukt. Og han bare latet som ingenting! Ikke et 'unnskyld' eller noe som helst! Jeg var så sjokkert at jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre - til slutt måtte jeg åpne et vindu for å få inn litt frisk luft!

Dette var altså den første dagen, og fremdeles var det to dager igjen før han skulle dra. (Dum)snill som jeg er, klarte jeg ikke be han dra før tiden heller. Angrer på det, men gjort er gjort.

I hvert fall - de to siste dagene gjorde jeg alt jeg kunne for å ikke være alene med han - vi dro på kino, kafé, shopping, alt jeg kunne komme på. Jeg latet som jeg sov til langt ut på ettermiddagen for å korte ned tiden litt. Jeg holdt på å gå på veggene. Ja, og i tillegg til å være så ulidelig ekkel, snakket han kun om seg selv og alle damene han hadde hatt sex med. Jeg skjønner ikke at NOEN kunne klart å hatt sex med den forferdelige mannen. Jeg var så lettet og sliten når han endelig hadde dratt, at dere aner ikke. Aldri mer skal jeg treffe noen fra nettet.

Gjest Poirot
Skrevet
. Aldri mer skal jeg treffe noen fra nettet.

Det er jo en viss forskjell på å møte folk fra nett og å ha dem med hjem i senga i dagesvis...

Gjest Forferdelig
Skrevet

Ja, det har du rett i. Var ikke meningen å rakke ned på noen, det er sikkert mange flotte fyrer på nettet også. Bortsett fra han jeg var så uheldig å støte på, da..

Hvis jeg treffer noen fra nettet igjen, skal jeg sørge for å møtes på en kafé eller noe, og unngå noen som helst slags overnatting... Man lærer så lenge man lever, og særlig når man er ung og uerfaren.. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...