Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen som har en link eller IRL butikktips til hvor jeg får kjøpt et liknende plagg:

¤ Bomull eller annen plantefiber (helst ren, men høy % andel går og greit)

¤ Mørk bunnfarge (svart, mørk blå el)

¤ Erme til ned over albuen eller lengere

¤ Motiv: Ulv, hest, ørn, indianer, puma el liknende.

Butikken bør helst være i Norge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor har du sett en slik t-shirt før?

Har ikke peiling men jeg vet om en butikk som selger "iron ons" og levere til Norge. Har nettopp bestilt fra de, det var enkelt og bra! Også har de hest iron ons, og mye mer (annen dyr).

http://dutchtradeshop.com

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har sett den på en jeg passerte på jobb :ler: takk for linken, skal se om det er noe av det samme der :)

Skrevet

var i Italia i fjor, litt over 1 år siden, i Assisi.. og var innom en spesial butikk som trykker det motivet du vil ha på genseren/toppen.. du kan velge fra mange trykk de har, så tar det et par min så er genseren ferdig. Jeg tok en tynn hettegenser i bomull (hvit) med et sint tigeransikt som trykk. det ble veldig stilig. dyrt var det heller ikke. det er også mulighet til å bestille over internett...

http://www.assisitshirt.com/

jeg kjøpte forresten denne også, når jeg var der:

http://www.t-shirtt-shops.com/shop/images/...sole%20luna.jpg

den har heller ikke krympet (ingen av dem) i tørketrommelen.

Anbefales! eneste som er kjipt at det ikke er i Norge da...og at det kun er italiensk språk på nettsiden (men jeg skjønte masse..bare trykk på linkene til høyre, så kommer det gensere, topper osv til høyre på siden). Jeg er 162 høy, og bruker str M i de to genserne, i tilfelle du lurte på str forholdet.

:)

Gjest Anonymous
Skrevet

SunAndMoon:

Den siden der var jo perfekt! Men jeg sliter litt med å bestille, jeg har sett meg ut en herre t-skjorte, og er usikker på str, men etter litt tyvtitting/gjetting i klærne hans, kroppsørrelse osv tror jeg dette er ca rett:

"plaggmål ca Brystvidde/Midjevidde 120 cm", han er ca 170 høy, hva blir dette i størrelser her? (eneste jeg VET 100% målene på er en t-skjorte fra ellos i str m, den passer bra på han)

Problemet er når jeg går på "uoeo" (mann) dukker "Non ci sono Prodotti per questa Categoria" (They Are not Produced us for this Category.), hva gjør jeg nå?

(PS: dette haster litt, er en presang til typen på bursdagen hans, og må/bør ha den i hus innen 14 april, tusen takk for all hjelp! :kghjerte: )

Skrevet

Hm...tok en titt på siden nå... rart at alle produktene for menn er "borte" da. har du muligheten til å gi meg den linken - på den t-skjorten du så på? Jeg er ingen ekspert på str.. men jeg bruker både S og M i gensere i norge, samme str som jeg kjøpte i Assisi. Så jeg tror en M eller L vil holde. Ellos' størrelser er jo ganske vanlige, og ikke "små" i størrelsen heller - i forhold til h&m.

Hva med å skrive en mail til dem? jeg skjønner dessverre ikke italiensk, rart at butikken på nettet ikke har en engelsk del også...

Gjest Anonymous
Skrevet

Sendte denne mailen til de:

Hi!

First: I dont't read italian, I use a online translator

(www.freetranslation.com) and read it in english, so I am not sure

that I am getting this rigth.

I tryed to find a t-shirt fore a male, but when I go on the

"Uomo" page it says "Non ci sono Prodotti per questa

Categoria.", does this means that you don't sell male t-shirts

anymore?

Best regards xxxxxxx xxxxxxx (Norway)

Håper de svarer kjapt :)

(Hvor lang leveringstid er det sånn ca?)

Skrevet

Det gjør de sikkert. mailen var grei den :)

Aner ikke hvor lang leveringstid de har, jeg kjøpte jo i selve butikken...

Men tror ikke det vil ta så lang tid, men du må vel regne noen dager-1 uke tenker jeg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Fikk svar i dag, og de har herreskjorter og, problemet er at den jeg skal ha har de av en eller annen grunn kun i lyse farger :-?

Jeg søkte litt rundt på nett og fant samme motiv et par andre steder, men det virker som det alltid er lys grunnfarge :-?

Motivet jeg snakker om er dette: http://www.countryts.com/animals/largepict...m=576321&ID=309 er det noen som har sett dette motivet på en mørk skjorte i en eller annen nettbutikk som har kort nok leveringstid til at det kommer frem innen 14 april? (har litt blandede erfaringer med amerikanske firmaer og leveringstid). Om jeg ikke finner en slik mørk skjorte vurderer jeg å kjøpe den fra Assassi i hvitt og farge den sort selv, tror det bør gå greit?

Tusen takk nok engang for all hjelp, ser ut til at jeg har funnet en perfekt gave, om jeg bare får surret dette ordentlig til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...