Væren Skrevet 4. april 2004 #1 Del Skrevet 4. april 2004 Hr. Sau og jeg skal ha en eneste natt i Oslo i begynnelsen av mai. Lørdag til søndag. Bare en kjapp tur dit i anledning en spesiell happening. Vi skal ikke være mye på rommet, bare pynte oss litt og sove der (ja, og så kanskje pule litt )... Vil ikke bo på kjipt hospits, men greit og rent og noenlunde rimelig hotell sentralt i Oslo. Tips mottas med takk! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 4. april 2004 #2 Del Skrevet 4. april 2004 Rica Victoria i Rosenkrantzgt anbefales. Veldig sentralt, og bra std. Bl a veldig bra frokost! Tror de tar 790,- for et dobbeltrom i weekend. Det er ikke gærnt. Kikk her: http://www.rica.no/vis.cfm?hotell=4&avsnitt=1&spraak=1 Det er forresten et fint sted å pule Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. april 2004 #3 Del Skrevet 4. april 2004 Jeg bodde på Rica Travel Hotel og det var et koselig hotel med levelige priser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 4. april 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 4. april 2004 Takk for tips, begge to! Skal sjekke ut disse alternativene. Finner ikke helt ut av prisene på nettet, men det går an å sende en mail med prisforespørsel for den aktuelle natten, kanskje? Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitterchick Skrevet 5. april 2004 #5 Del Skrevet 5. april 2004 Sjekk også hotellene i Rainbow-kjeden, samt Hotell Edderkoppen som jeg tror er ett Clarion-hotell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 5. april 2004 #6 Del Skrevet 5. april 2004 Cochs pensjonat - perfekt plassert nederst i handlegate nr 1 og like bak Slottsparken. Billig og bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 5. april 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 5. april 2004 Takk skal dere ha! Jeg syntes det var noe kjent med Cochs pensjonat, jeg har jo lest Halvbroren! Skikkelig kulturhistorisk sted, jo! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 22. april 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 22. april 2004 Det endte til slutt på Rainbow Munch hotell. 735,- for 2 personer. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fakse ii Skrevet 29. november 2004 #9 Del Skrevet 29. november 2004 Cochs pensjonat - perfekt plassert nederst i handlegate nr 1 og like bak Slottsparken. Billig og bra. Bodde der et par dager nå nylig, og det kan absolutt anbefales. Rent, fint, nytt og billig. Hva mer kan man ønske seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå