Mina Skrevet 26. mai 2002 #1 Skrevet 26. mai 2002 Er på jakt etter en kaketopp, og mange av disse de selger i bokhandlen - ser helt grusomme ut - øyne og munn er malt skikkelig stygt - lette litt rundt og fant http://www.topsthecake.com/f920c.jpg inne i en gammel tråd, og det var Tuppelure som hadde skrevet innlegget. er du inne her fortsatt - eller noen andre som vet hvor lang tid det tar å få den og hvor mye den kostet totalt? Den kan kjøpes her: http://www.topsthecake.com/index.htm (Skjønner ikke så mye av det som står skrevet der, og er skeptisk tilø å handle på internet - derfor spørsmålet!) Er det noen som vet om andre steder - gjerne i Norge hvor slike kan kjøpes - så er jeg veldig interessert. På forhånd takk for svar!
scorpion73 Skrevet 26. mai 2002 #2 Skrevet 26. mai 2002 Gå på et bakeri, der har jeg kjøpt mine to, og de er kjempefine.12
Billa Skrevet 26. mai 2002 #3 Skrevet 26. mai 2002 Jeg har kjøpt mine på Jernia, der hadde de både tradisjonelle og morsomme. De kostet rundt 100- 150,- Absolutt verdt et besøk!12
Frøya*0803 Skrevet 26. mai 2002 #4 Skrevet 26. mai 2002 Hei, Mina Jeg synes tydelig at jeg har sett den figuren på Partyman i Bodø. Men jeg husker ikke hva den koster. Tror ikke det var all verden. Du kan jo ringe dem og høre Lykke til!12
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2002 #5 Skrevet 26. mai 2002 Prøv RanneiH http://ranneih.antimon.org/
Augustbrud02 Skrevet 27. mai 2002 #6 Skrevet 27. mai 2002 Vi kjøpte vår kaketopp i en bokhandel (!) i Oslo til 42 kroner. Den var på en måte noe liknende den du la ut link til, bare i mindre størrelse. Jeg synes også disse i plast er helt forferdelige, men det går altså an å få tak i flotte kaketopper i noe annet enn plast i bokhandler også. I Nesttun utenfor Bergen har de forresten de flotteste kaketoppene jeg noen gang har sett. Desverre kjøpte vi ikke den gangen vi var der, men men...12
Montezuma Skrevet 30. mai 2002 #7 Skrevet 30. mai 2002 Hei! Sorry at jeg er litt treg, men det har vært mye jobbing i det siste!! Vi bestilte denne, ja, fra USA. Galskap, egentlig, for den kom på 300,- m. porto. Men vi har ikke angret ett sekund! Enda vi ikke har noen kake å bruke den på!!! Men den er sååå nydelig, og vi ser på den hver dag!!! Den kom etter ca. 2 uker. Ikke noe trøbbel. Må nok bake en toetasjers sjokoladekake til uken, jeg! Anbefales ihvert fall!!!12
Mina Skrevet 1. juni 2002 Forfatter #8 Skrevet 1. juni 2002 Tusen takk for alle svar. Tuppelure du beroliget meg - og den er bestillt.
Augustbrud02 Skrevet 4. juni 2002 #9 Skrevet 4. juni 2002 Den kaketoppen vi kjøpte i Oslo, kjøpte vi hos Berntzens bokhandel i Storgata 17. Hvis noe har lyst på en enkel kaketopp som ikke er i plast, kan det være lurt å ta en tur innom der.
Gjest Anonymous Skrevet 4. juni 2002 #10 Skrevet 4. juni 2002 Augustbrud02! Husker du hvor på Nesttun? På et av bakeriene eller på senteret?
Augustbrud02 Skrevet 5. juni 2002 #11 Skrevet 5. juni 2002 Det var på bokhandelen i kjelleren på Nesttun-senteret. Det har de jo to avdelinger av den bokhandleren, men det var altså den butikken som hadde mye forskjellig og ikke bare bøker. De var utrolig flotte og dte er synd vi ikke har funnet noe liknende her hos oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå