Gjest Seleena Skrevet 29. desember 2003 #1 Del Skrevet 29. desember 2003 Åh gud. I kveld da jeg og kjæresten satt å så på tv, kom Kurt frem med en sang han synger mye (husker ikke hva den heter) og jeg begynte å synge med! Jeg har ALDRI sunget for han før og jeg må innrømme at jeg ikke tenkte meg om da jeg sang. Jeg har alltid vert litt "redd" for å vise andre at jeg synger og viser det a l d r i til noen.....Ikke en gang til kjæresten min. Jeg la ikke merke til det før han tok av lyden og smilte mot meg med DEG smilet. "Du synger jo bra! Kan du ikke synge litt til?" Jeg ble så innimari flau og rødma nok sikkert. Ååååhrr, måtte jeg synge da? Men men! Gjort er gjort. Kanskje jeg tørr å synge forann han en gang til?? :D Har dere noe dere ikke vil vise til deres nermeste. Noe som dere vet dere kan godt, men tørr ikke helt å "komme ut av skapet" med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 30. desember 2003 #2 Del Skrevet 30. desember 2003 Bare jeg som er så rar eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 30. desember 2003 #3 Del Skrevet 30. desember 2003 Ikke noe galt i å synge til kjæresten hvis man kan eller har lyst til det, vel? :blunke: Min sambo kommer aldri til å få høre noen solosang av meg. Jeg synger kun i bilen når det kun er tassen og meg, eller bare meg til stede. Eller hjemme når sambo ikke er inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 30. desember 2003 #4 Del Skrevet 30. desember 2003 Det er jo det - jeg vil jo ikke. Men skaden er skjedd og da får det bare være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 30. desember 2003 #5 Del Skrevet 30. desember 2003 Virker som det ble positivt mottatt i alle fall. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joanna Skrevet 30. desember 2003 #6 Del Skrevet 30. desember 2003 Jeg synger ikke foran kjæresten.. Kan strekke meg til å nynne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 30. desember 2003 #7 Del Skrevet 30. desember 2003 Men hva gjør vi om vi får barn og skal synge til dem? Da MÅ vi jo synge forann kjæresten... Dette er urettferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joanna Skrevet 30. desember 2003 #8 Del Skrevet 30. desember 2003 Men hva gjør vi om vi får barn og skal synge til dem? Da MÅ vi jo synge forann kjæresten... Dette er urettferdig Neida, du MÅ ikke. Jeg har barn, men synger aldri for ham så lenge kjæresten er der. Utrolig teit, i grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. desember 2003 #9 Del Skrevet 30. desember 2003 Jeg syns du tar deg selv for høytidelig! Det er da ikke så nøye, er det vel? :blunke: Vær stolt av at du turde å være deg selv, kanskje det var på tide? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. desember 2003 #10 Del Skrevet 30. desember 2003 En gang sang jeg visstnok høyt på min venninnes rom, uten at jeg selv var klar over det. :o Hun hadde hørt meg fra stuen..... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. desember 2003 #11 Del Skrevet 30. desember 2003 Syng med den stemmen du har.... Jeg synger. Barnesanger og julesanger - og andre sanger. Til og med sanger jeg overhodet ikke kan teksten til. Og jeg er inger sanger- for å si det slik. Mannen synger også - senest i dag sang han: Det snør, det snør - tiddelibom... Og det gjorde det faktisk også :D Mannen er heller ikke noe sangspire som ville åpnet nebbet offentlig - ikke frivillig. Men vi har vært sammen i snart hundre år ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. januar 2004 #12 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg synger for kjæresten min når hun skal sove. At hun faktisk FÅR sove etter en slik opplevelse, er mer enn jeg kan forstå... ...men hun påstår at det er fint å høre på. Jeg har ikke tenkt å finne ut om andre synes det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenemor Skrevet 1. januar 2004 #13 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg synger ganske mye, har sagt i fra at han må si i fra hvis jeg synger stygt. Har enda ikke hørt noe så da kan det vel ikke være helt jæ*lig!? Digger å synge og høre på musikk. Gjerne hele dagen!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 1. januar 2004 #14 Del Skrevet 1. januar 2004 Har enda ikke helt fått problemet klart for meg. Så du sang? Så hyggelig da? Er det noe skade som har skjedd for det da? Da jeg traff min mann smisket han seg innpå med å synge for meg... *smelt* og jeg sang aiaiaiaiaiaboff for ham når han ikke fikk sove. Koselig det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 1. januar 2004 #15 Del Skrevet 1. januar 2004 he he.. Min mann ber meg klappe igjen av og til... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 5. januar 2004 #16 Del Skrevet 5. januar 2004 Gå inn HER og SYNG!! Velg hvilken sang du vil. Det gjorde jeg nå og jeg hørte bare "å hærreguuuud du er såå barnslig" fra naborommet også lo han høyt og stemte i. Og jeg er ingen sangfugl.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 5. januar 2004 #17 Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg tror jeg sang foran kjæresten da vi hadde vært sammen 5-6 måneder. Tror jeg ikke pleier å synge foran venner og sånt, fordi jeg blir så fort flau. Men er de gode venner jeg ofte er med, veldig ofte kan jeg skråle hva som helst. Tror ikke jeg synger stygt heller. vanlig. ikke falsk, men kanskje kjedelig og ikke kjempepent liksom. Pleier å dikte opp sanger når meg og kjæresten kjører biltur. Skråle hørt og lenge de sangene om fiskeboller i havet, 99 bottles of beer on the wall og lignende. Dessuten barnesanger. Eller dikte opp sanger. Da vi først bodde sammen pleide han å sitte på pcen spille et spill i mange timer, mens jeg satt på gulvet foran stereoanlegget og synge til tusen cd'er med bookletten i hånda. Kjempemoro. Han sang fra første måned. "I will always love you" av Whitney Houston skrålte han selv om han sang falsk. Herlig:) hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 5. januar 2004 #18 Del Skrevet 5. januar 2004 Har enda ikke helt fått problemet klart for meg. Så du sang? Så hyggelig da? Er det noe skade som har skjedd for det da? Da jeg traff min mann smisket han seg innpå med å synge for meg... *smelt* og jeg sang aiaiaiaiaiaboff for ham når han ikke fikk sove. Koselig det! Problemet er at jeg viser ikke til noen at jeg synger. Jeg blir litt flau.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2004 #19 Del Skrevet 5. januar 2004 Jaja, vi har alle våre problemer å slite med...Gud bedre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 5. januar 2004 #20 Del Skrevet 5. januar 2004 EksKjuus mi då ! Dette er kanskje et veldig useriøst tema i følge mangen. Sorry, burde tenkt meg om før jeg la dette innlegget her blandt sårede og forlatte kvinner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå