Gjest Anonymous Skrevet 27. desember 2003 #1 Del Skrevet 27. desember 2003 Noen som har noen erfaringer med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virgo ikke innlogget Skrevet 28. desember 2003 #2 Del Skrevet 28. desember 2003 Henger meg på som en som også vil vite mer om dette.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 28. desember 2003 #3 Del Skrevet 28. desember 2003 Vil også vite!!! :D Hvitt smil er en fin premie når man slutter å røyke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 29. desember 2003 #4 Del Skrevet 29. desember 2003 Har bleket tennene mine, og jeg røyker ikke. Men drikker mye te, og er veldig forfengelig når det gjelder tennene og smilet mitt (my best feature!). Jeg gjorde det her: http://www.tannhelseklinikken.no (på Grünerløkka). Fikk støpt skinne av tennene, kom tilbake 2 uker senere, og fikk med guffe. Fylte guffe i skinnene, sov med dem i to uker, og tennene ble hvitere! Var redd for at det skulle bli veldig stor forandring (sett på Friends og Ross' tannbleking?), men det ble det ikke. Var veldig fornøyd med resultatet. Neste gang kan jeg bare kjøpe guffe (par hundre spenn), og gjøre alt om igjen. Med tilpasning av skinne kostet hele suppa 3000,- Kjør på - flere røykere burde gjøre det i hvert fall (det verste jeg ser er unge folk med fint smil i utgangspunktet, men som er brune og ekle...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 30. desember 2003 #5 Del Skrevet 30. desember 2003 I Ekstreme forandringer så ser man at de limer på tenner utenpå de andre tennene slik at man får et gjevnere bitt. Dette høres veldig spennende ut - men jeg aner ikke om man gjør slikt i norge ennå? Har noen hørt om dette? ....har lyst på et smil med gjevne fine tenner jeg ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. desember 2003 #6 Del Skrevet 30. desember 2003 I Ekstreme forandringer så ser man at de limer på tenner utenpå de andre tennene slik at man får et gjevnere bitt. Dette høres veldig spennende ut - men jeg aner ikke om man gjør slikt i norge ennå? Har noen hørt om dette? ....har lyst på et smil med gjevne fine tenner jeg ..... Det gjør det i Norge. Det helter skallfasetter/porselensfasetter. Ikke noe problem å få hvis du har penger nok. De tar bare å støper bittet etter dine egne tenner og sliper de ned en smule. Så tror jeg du må vente et par dager til de har fått laget fasettene. Så kommer du tilbake og de blir satt på. Prisen hos min tannlege er 3000; pr. tann. Har veldig lyst, men må nok vente til økonomien blir litt bedre eller jeg klarer å slutte å røyke, så jeg kan unne meg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå