Gå til innhold

Den mest romantiske sangen du vet...


Arwen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åhh.. det er så mange.. Vanskelig å velge.

Akkurat nå:

Clint Black og Lisa Hartman Black - When I Said I Do :hjerter:

Da får jeg nesten lyst til å gripe fatt i nærmeste mann og dra ham med til byfogden. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart "It Must Be You" av Van Morrison!! :wink:

men, "Someone Like You" (også av Van Morrison) er jammen romantisk òg!! (men så er det jo og så maaaange flere også..*sukk*) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men, "Someone Like You" (også av Van Morrison) er jammen romantisk òg!!

Ja, den finnes også i en fin versjon med Shawn Colvin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Faktisk så synes jeg "Tålt" med Bjørn Eidsvåg er så utrolig fin for tiden. Den passer ikke helt for oss som bare har vært gift og bodd sammen siden i sommer, men den er en utrolig sterk kjærlighetserklæring mellom to mennesker som har levd et langt liv sammen. Og jeg håper at jeg og mannen min føler det på sammen måte om 20 år. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vamp med våken drøm og The Waterboys med How long will i love you? er nok de vakreste sangene og mest romantiske sangene jeg vet om.

Fikk en cd med de tre vakreste sangene til Waterboys av kjæsten min i posten for en tid tilbake. Da trilla tårene kan jeg fortelle;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Odd Børretzens "Høstsang" er utrolig fin! Det samme er "Som eit lauv i eit vindkast" med Hellbillies og tidligere nevnte "How long will I love you" med Waterboys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våken Drøm med Vamp er fantastisk flott, Love is Blind, The Man you are in Me og Light a Light med Janis Ian er alle noe av det vakreste og mest romantiske jeg kan tenke meg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Kissing you" med Desirée er mest romantisk.

"I'm your man" med Leonard Cohen er mest sexy.

"(I can't help) Falling in love with you" med Elvis er full av minner om gamle flammer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...