Ruby Skrevet 10. november 2003 #1 Del Skrevet 10. november 2003 Hei! Noen smartinger som kan hjelpe meg å få en nisselue på avataren min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Still Crazee Skrevet 10. november 2003 #2 Del Skrevet 10. november 2003 Om ingen kjem meg i forkjøpet, skal du få både nissehue og nissekjole når eg kjem heim, om nokre timar ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 10. november 2003 #3 Del Skrevet 10. november 2003 ååååååååå kan jeg vær så snill få på dragen min å?? *blunker pent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Still Crazee Skrevet 10. november 2003 #4 Del Skrevet 10. november 2003 Skal prøva :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 10. november 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 10. november 2003 Om ingen kjem meg i forkjøpet' date=' skal du få både nissehue og nissekjole når eg kjem heim, om nokre timar ;-)[/quote'] Tusen, tusen takk, du er jammen snill og grei, nå er jeg klar for julen også!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 10. november 2003 #6 Del Skrevet 10. november 2003 Hm... Det var jo faktisk en god idé Tror sjiraffen min hadde likt en nisselue, kanskje han får en når julen nærmer seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 10. november 2003 #7 Del Skrevet 10. november 2003 Hi hi tusen takk Crazee..... sparer den litt til før den blit i bruk... Var kjempe stilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 11. november 2003 #8 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg ønsker meg "julenisse"støvler på bena.. kan du hjelpe med det også??? Da ville jeg bli glad da!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå