Gå til innhold

Hva jeg så når jeg trykket på nye meldinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

ALLE innlegg på 1 side var snikk-snakk, personlige meldinger, jul og dagbøker.

Ble glad da jeg så det var 1 innlegg fra generell debatt.... som viste seg å handle om en avstemming hvilket kjønn man var (ok det, men ikke helt det jeg var ute etter).

Sorry, men jeg føler at jeg sklir mer og mer vekk fra intensjonen med KG, slik jeg fant stedet i mars. Orker rett og slett ikke å kooose døgnet rundt, jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
ALLE innlegg på 1 side var snikk-snakk, personlige meldinger, jul og dagbøker.

Ble glad da jeg så det var 1 innlegg fra generell debatt.... som viste seg å handle om en avstemming hvilket kjønn man var (ok det, men ikke helt det jeg var ute etter).

Sorry, men jeg føler at jeg sklir mer og mer vekk fra intensjonen med KG, slik jeg fant stedet i mars. Orker rett og slett ikke å kooose døgnet rundt, jeg.

Vel, jeg synes jo ikke du selv er så aktiv å starte debatter. Ser at du svarer, men hva med å skape nye tanker og aktive og interessante diskusjoner selv. Jeg selv synes at det kan bli litt for mye fjas med snikk snakk, men prøver äv og til å bidra litt selv. Det kan jo kanskje du også gjøre...

Skrevet

Er så hjertens enig. Har sett før at noen har foreslått at man kan velge hvilke forum man vil ha under "vis nye innlegg", det er en god idé. Jeg synes også det er blitt veldig tamt her, bare dagbok-, snikk-snakk og annet pjatt. Det er jo like intetsigende som alskens andre forum da.

Skrevet

Synes forumet har blitt nokså tamt i det siste selv.

Skrevet

OK.Litt enig..

Hva skal vi diskutere da?

Jeg kommer ikke på noe...

Skrevet

Jeg synes det er rart at man klager hvis man ikke har bidratt noe selv. Har dere startet noen gode debatter i det siste jenter, heller sitter dere bare på sidelinjene og venter på action?

Skrevet

Hender da at jeg sterter debatter, men ikke alltid de blir tatt imot så vel av andre og derfor sklir raskt forbi.

Forøvrig skulle man jo tro at det ikke står og faller på meg eller noen få andre, når det er mange 1000 medlemmer her! (men det er tydeligvis det det gjør... :roll: )

Forøvrig er det ikke alltid så lett å finne på nye debatter, for man kjenner sitt eget hode godt. Det er da det er artig at andre tar frem problemstilligner man selv ikke har tenkt på.

Skrevet
Forøvrig er det ikke alltid så lett å finne på nye debatter, for man kjenner sitt eget hode godt. Det er da det er artig at andre tar frem problemstilligner man selv ikke har tenkt på.

Men sånn er det jo for oss andre også? Så hvis du starter en debatt som du egentlig kjenner godt, så kanskje vi andre henger oss med? :wink:

Skjønner hva du mener, jeg, Poirot. Og jeg er litt enig... Kanskje vi skulle sette oss som mål å starte minst en "ordentlig" debatt hver dag?

Skrevet

Jeg starter tråder innimellom, noen får litt oppmerksomhet og andre glir raskt forbi. Jeg synes ikke først og fremst det skorter på tråder å engasjere seg i (jeg kan da for svarte starte en selv) men heller på at folk deltar i dem. Det virker som om hele KG-populasjonen er opptatt i dagbøker og snikk-snakk, og alt annet drukner. Det virker som om de fleste har et annet interessespekter eller hensikt med å være her enn jeg har, derfor blir det tamt.

Skrevet

Ihvertfall 1 i uka...

Skjønner hva du mener med at det er vanskelig for andre å strte også. *tenker ikke lenger enn sn egen nese*

Skrevet

Du er jo i gang allerede - jeg skal snart følge opp, tenker jeg!! ;)

Må innrømme at jeg skriver mye i dagbøker selv. Til mitt forsvar er jeg så godt som aldri inne i fjase-tråder på snikk-snakk. Og så prøver jeg å engasjere meg i store og "viktige" debatter ellers på forumet..

Skrevet
Jeg synes ikke først og fremst det skorter på tråder å engasjere seg i (jeg kan da for svarte starte en selv) men heller på at folk deltar i dem. Det virker som om hele KG-populasjonen er opptatt i dagbøker og snikk-snakk, og alt annet drukner.

Hm, mulig du har rett i det. Kanskje derfor jeg ikke føler meg like velplassert her lenger.

Gjest Anonymous
Skrevet

Til mitt forsvar må sies at jeg er såpass konsentrert rundt snikk-snakk-vas-og-vås at ingen tar meg alvorlig hvis jeg for en gangs skyld er seriøs...

OK, dårlig forsvar! I rest my case (eller "arrest my case?")

:ler::ler:

Skrevet

jeg liker å diskutere seriøse ting også jeg..

men er ikke så god til å finne på ting å dsikutere :oops:

dessuten syns jeg bare en diskusjon er intresant en liten stund..

kommer lite nytt når man har diskutert over 10 sider liksom

Skrevet
Har sett før at noen har foreslått at man kan velge hvilke forum man vil ha under "vis nye innlegg"' date=' det er en god idé. [/quote']

Ønsker meg også denne funksjonen, for dagbøker og graviditets-snakk interesserer meg ikke stort... Noen som har sett om vi har fått noe svar fra Gry/Hege etc. på dette?

Jeg går heller aldri inn på tåder som strekker seg over to eller flere sider før jeg oppdager dem rett og slett fordi det alltid svever sånn ut etter hvert at jeg vet det er uinteresant lesing. Mulig jeg går glipp av noe i blandt, men det får så være.

Og ja, jeg har startet en masse nye tråder i det siste, gøy å være med og skape diskusjoner og debatt. Og litt pjatt og kos iblandt...

Gjest Candyfloss
Skrevet

Helt enig her :D

*finne på noe fornuftig og vettugt*

Skrevet

Forumet avspeiler til enhver tid brukerne som er her, og nå for tiden er det masse snikk-snakk, dagbøker, bryllup og graviditet...for ikke å snakke om gruppen 'Hei, hå, nå er det jul igjen!' som en annen bruker her så malende beskrev dem........Er vel rett og slett for lite interesse for å dra igang de store diskusjoner blant brukerne som frekventerer forumet nå. Vil tro at dette forandrer seg hele tiden i takt m at brukere kommer og går.....Blir d for lite snikk-snakk tror jeg de andre også backer ut etterhvert, akkurat som noen av dere nå føler for å backe ut pga for få seriøse diskusjoner. Things change....her som i samfunnet ellers. Er en evig dynamikk i dette!

Skrevet

Samd med deg, Poiroy (som mammen min kallar namnebroren din i detektimen! :ler: ). Prøver her og der, men ikkje alltid responsen er så god, som sagt. Gidd heller ikkje klikke meg rundt i masse dagbøker og sånn...

Nei, lat oss bli flinke til å starte ordentlege, saklege (!) debattar! Så får me kjørt oss litt òg - det er bra! :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...