turnips Skrevet 26. oktober 2003 #1 Del Skrevet 26. oktober 2003 Har i denne syklusen prøvd el- test for første gang. har som regel lang syklus så jeg startet på dag 13. Har tatt alle fem testene. Hver gang var den øverste streken svak. Den første dagen var test streken svakere, også den andre, tredje dagen var teststreken nesten lik som den man jemfører med men altså begge svake, den fjerde var teststreken nesten usynlig og femte dagen var det omtrent likt som de to første. Da gikk jeg tom for tester og da de er så dyre ville jeg ikke kjøpe en ny pakke. Er nå usikker på om jeg har hatt el den dagen strekene var nesten lik. Vi satset selvfølgelig på å ha sex likevel men er litt skuffet over at testene var så diffuse. Hade sett for meg en mnd uten bekymringer på om jeg har hatt el eller ikke. Har nemlig hatt meget uregelmessig syklus, allt fra 29-42 de siste mnd (etter SA i mai). Nøler med å kjøpe ny pakke til neste syklus, hvis vi ikke får full treffer nå da, testene er jo så dyre!!! Hva har dere for erfaringer med el-tester? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2003 #2 Del Skrevet 27. oktober 2003 Jeg brukte EL tester og siden jeg slet med uregelmessige sykluser (mellom 25 og 35 dager) gikk det med noen stykker… Jeg brukte Clear Blue’s tester og de funket fint på meg. Ifølge Clear Blue har man EL dersom teststreken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Jeg oppdaget at jeg hadde ganske kort lutealfase (tiden mellom eggløsning og mensen), ca 11 dager. Hvis jeg var deg ville jeg ikke gitt opp men kjøpt en pakke til. Lykke til :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
it Skrevet 27. oktober 2003 #3 Del Skrevet 27. oktober 2003 Hvis du går inn på en side som heter bligravid så selger de EL-tester der som visstnok skal være mye billigere enn de du kjøper på apoteket. Har tenkt på å kjøpe der og prøve de selv for å se om jeg blir klokerer på å finne ut når jeg har EL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 27. oktober 2003 #4 Del Skrevet 27. oktober 2003 www.snartgravid.com selger ELtester billig, ja. bligravid-siden har jeg aldri hørt om... Menmen, jeg skal nå komme med min erfaring med ELtester. Har brukt det denne måneden. På grunn av unaturlig lange sykluser som plutselig kom etter MA/SA i våres/sommer, begynte jeg tidlig: på dag 10 og holdt på til dag 27 (elns). 18 tester gikk altså med. Å hurratmætu for en pris! Det verste var at jeg aldri var i nærheten av en positiv ELtest. ALDRI! Jeg testet alltid på morgenen og stort sett med urinprøveglass. Surt, men nå kan jeg i alle fall gå til legen og få hjelp med de lange syklusene, de forferdelige premenstruelle smertene og i tillegg til sannsynligvis manglende EL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå