Po Pi Skrevet 30. september 2003 #1 Skrevet 30. september 2003 (endret) Hei! Vi giftet oss 19.juli og nå har vi endelig lagt ut mange bilder fra den store dagen. Endret 13. april 2006 av Po Pi
jea Skrevet 30. september 2003 #2 Skrevet 30. september 2003 Så flotte bilder fra dagen deres..Nydelig var du...Så fine brude piker du hadde..Sydd kjolene selv???
Bente Skrevet 30. september 2003 #3 Skrevet 30. september 2003 ÅÅÅÅ, du var nyyydelig :D:D:D:D Er det forresten Ronald Joyce-kjole??? Pent var det uten smykke, og brudebuketten var bare helt nydelig(nesten samme som den jeg skal ha, men bare med røde roser). artig med gjesteportretter Gratulerer iallefall :D
VesleBråka Skrevet 30. september 2003 #4 Skrevet 30. september 2003 Du var kjempefin! Jeg vil ha sånt slør som deg, kan du si litt om det? Det så veldig "brudete" ut. tyll eller noe? Hvor langt var det? Passet veldig fint med frisyren og tiaraen/hårbåndet. Kjolen var også veldig fin. Var det dobbeltbryllup? Så koselig
Po Pi Skrevet 30. september 2003 Forfatter #6 Skrevet 30. september 2003 Hei! Takk for fine tilbakemeldinger! :oops: jea: De 3 små jentene var faktisk ikke brudepiker, men de hadde like kjoler. Kjolene er ikke hjemmesydd, men kjøpt på Lindex. bente4: Kjolen min var en Pronovias Homero, 2003 modell. VesleBråka: Jeg var kjempefornøyd med sløret mitt, og det var veldig langt men jeg vet ikke hvor langt. Det er et Pronovias-slør og kostet hele 3000 kr! :o Grunnen til det er vel at det var mye håndsydd pynt på sløret. Du spurte om det var dobbeltbryllup, men det var det ikke. Det er kanskje forloveren min du sikter til? Hihi, har hørt om flere som synes hun så ut som en brud. Vennlig hilsen Po Pi
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2003 #7 Skrevet 30. september 2003 Du var kjempenydelig hvis jeg ser rett, så er dette forloveren din? :D
Gjest Poirot Skrevet 30. september 2003 #8 Skrevet 30. september 2003 Trodde det var dobbeltbryllup, jeg. Du var fin.
Po Pi Skrevet 30. september 2003 Forfatter #9 Skrevet 30. september 2003 Merete: Jeg fikk ikke linken til til å fungere, så jeg vet ikke hvilket bilde du viser til. Men forloveren min har ikke slør! Synes dere hun var for pyntet? Er jo litt kjedelig når forloveren kan forveksles med en brud...
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2003 #10 Skrevet 30. september 2003 Nei, jeg har sett over bildene, og det var bare dette ene bildet jeg trodde var forloveren din (ligger under kirka). Men når jeg ser på de så var det utrolig flotte bilder. Nydelig brudekjole!! Gratulerer!! :D
Gjest Poirot Skrevet 30. september 2003 #11 Skrevet 30. september 2003 Ikke for pyntet, du var jo mye finere enn henne. men hun har jo hvit vakker kjole (ser ut slik på bildene) som ser ut som en brudekjole.
Po Pi Skrevet 30. september 2003 Forfatter #12 Skrevet 30. september 2003 Hei Donpedro! Takk for komplimentet! Kjolen hennes er lyseblå, men på bildene ser det ut som om den er hvit, dessverre.. Ble vel kanskje i lyseste laget.
Po Pi Skrevet 30. september 2003 Forfatter #13 Skrevet 30. september 2003 Tusen takk for alle gratulasjoner! Har vært gift i litt over 2 måneder nå, og er kjempelykkelig!
Gjest MrsL Skrevet 30. september 2003 #14 Skrevet 30. september 2003 Mange nydelige bilder fra dagen deres Gratulerer Brudebuketten var nydelig, kan du si litt om den? Forloveren kunne forveksles med bruden, men ikke når du ser dere sammen Kjempeflott og det så ut som en koselig plass dere holdt festen
Kosepia Skrevet 30. september 2003 #15 Skrevet 30. september 2003 Vet du.. på et av de første bildene fra inn i kirka jeg så din forlover, så trodde jeg hun også var brud. Også reagerte jeg først når jeg leste at hun var forlover. Det så ut som at hun hadde Hvit kjole.. Og jeg synes ikek forloveren skal ha hvit kjole. MEN!! Så så jeg flere bilder Forloveren din har en lys blå kjole, ikke sant? Vips, så var det kun en brud allikevel Nydelig kjole forresten! Og flotte bilder!
Po Pi Skrevet 30. september 2003 Forfatter #16 Skrevet 30. september 2003 ibe: Takk! Brudebuketten min er laget av Camillas blomsterdesign i Kristiansand, og jeg er veldig fornøyd med den. Den består av roser, brudeslør og orkideer. Vi holdt festen på restaurant Løa, det er et veldig populært selskapslokale her i distriktet og vi var veldig glade for at vi feiret bryllupet der.
VesleBråka Skrevet 30. september 2003 #17 Skrevet 30. september 2003 VesleBråka: Jeg var kjempefornøyd med sløret mitt, og det var veldig langt men jeg vet ikke hvor langt. Det er et Pronovias-slør og kostet hele 3000 kr! :o Grunnen til det er vel at det var mye håndsydd pynt på sløret. Hvilket stoff var det da? Var masse av det ivertfall, og veldig pent. Jeg er ikke ute etter så mye håndsydd pynt da, men selve sløret var jättebra.
cappocino Skrevet 30. september 2003 #18 Skrevet 30. september 2003 Åhhhh dere var sååå fine.. sitter her med tårer i øyekroken enda jeg ikke kjenner dere..... Dere så sååå lykkelige ut !!!! Jeg var også en av de som trodde at forloveren din var bruden, men så litt senere at det var lyseblå kjole hun hadde.....
jea Skrevet 30. september 2003 #19 Skrevet 30. september 2003 PO pI Hvilken farge har du på kjolen din???
Snurre Skrevet 30. september 2003 #20 Skrevet 30. september 2003 Så flotte dere var :D Du ser lykkelig ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå