Gå til innhold

Flørte med partneren via ukjent mail?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har opprettet en egen e-postadresse bare for å flørte med samboeren min. :sjarmor:

Han ser lurt på meg når han er hjemme, og dette har blitt et lystelig spill for oss begge.

Jeg bruker mailen til å fortelle han om seksuelle fantasier som jeg er for sjenert til å fortelle ham ansikt til ansikt, og han svarer ved å beskrive hva han kunne tenke seg å gjøre med meg.

Den første gangen jeg sendte ham mail fra den hemmelige adressen, var han ganske forvirret når han kom hjem og fortalte meg at han hadde fått sexmail på jobben fra ei ukjent jente! :blunke:

Jeg bare sa: -Å, har du det? Var det spennende?

Og så smilte jeg til ham.

Etter det har det bare blitt mer og mer spennende.

I en av mailene skrev han at "dette er som å ha en spennende affære, bare at det er fullstendig uten svik og dårlig samvittighet!!"

Anbefales! :blunke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Øh... Tenk om han ikke hadde fortalt deg om den første mailen? Og fortsatt å skrive til deg uten å vite at det var deg?

Da hadde han jo på en måte vært utro mot deg med deg. Eh...

Hm..

Skrevet

Synes dette var en god idè, jeg.

Det tryggeste er kanskje å la partneren vite om planene på forhånd, dersom man ikke stoler på at partneren vil fortelle om mailen(e).

Et positivt tiltak for et samliv som kanskje ikke er så gnistrende lenger.

Gjest Gjest nå
Skrevet

Syns det var så flott å lese innlegget ditt.

Tror typen din er av den ordentlige sort. Forventet andre ting når du begynnte med hemmelig e-post. Trodde med en gang det ville fortsette med at du satt han på prøve eller noe og at han sviktet.

Kjempe fint at dette gjør forholdet deres mere spennende og at han fortalte deg om den første mailen du skrev anonymt.

Syns det er sjeldent med slike innlegg. Det er mest utroskap og fa..skap liksom. Er blitt såret dypt selv og er kanskje litt negativ.

Flott å lese om at alt er bra. Stå på!

Klem og god helg.

Skrevet

Det er en kjensgjerning at dersom folk bare er litt misfornøyd med samlivet sitt, så fokuserer de på alt det negative, og blåser det ut av proporsjoner.

De 75% av samlivet som er bra får ikke oppmerksomheten de fortjener.

Jeg likte også dette innlegget, det viser at det er noen forhold med 100% åpenhet og tillit. Mange glemmer at det går an.

Gjest Brunhilde
Skrevet
Øh... Tenk om han ikke hadde fortalt deg om den første mailen? Og fortsatt å skrive til deg uten å vite at det var deg?

Da hadde han jo på en måte vært utro mot deg med deg. Eh...

Hm..

Ja, ja, det er da mange måter å sette ting på spissen! Syns det var en god ide (gjør det samme, men ikke med hemmelig mail...via sms :oops: )

Gjest Anonymous
Skrevet

Så bra at mail fungerer for dere! :hoppe: Direkte kommunikasjon fungerer for meg og mannen min!

Skrevet

Direkte kommunikasjon fungerer ofte veldig bra! Men av og til får du ikke sagt ting som er vanskelige å si ved å snakke ansikt til ansikt. Eller andre ting, som tv, pc og sånt kan ta mye tid.

Vi gjør faktisk det samme pr telefon. Mannen min er borte på kurs i uka, kun hjemme i helgene, og jeg lurte på hvordan det skulle gå, han som var så dårlig til å prate i telefon. Men den ene samtalen tok den andre, og plutselig prater vi i telefonen i to timer omtrent hver kveld. Utforsker både seksualitet og andre ting. Veeeeldig interessant!

Vi har kommet hverandre mye nærmere den siste måneden, har aldri hatt det så bra som nå. Er mer avslappet i forhold til hverandre, mer godtagende. Og når han er hjemme i helgene har vi det fantastisk!

Jeg ser jo at det er mange som sliter med kommunikasjonen. Prøv nye veier!

Skrevet

Behøver man å slite med direkte kommunikasjon for å skrive mail til hverandre?

Et morsomt tilleggsinnslag, slik jeg ser det. Det ble plutselig gøyalt å skrive mail, jajamensann..

Skrevet

Men hvorfor flørte via "ukjent" mail, hvorfor ikke bare si hvem du er med en gang?

Da ville han garantert glede seg til å komme hjem etter endt arbeidsdag. :wink:

Skrevet

Jeg tror IKKE det er alle menn som ville fortalt om den mailen til sin kjære. Men dere ga meg ny tro på at det er mulig å ha et fint og åpent forhold!

Tusen takk!! :D

Skrevet

Har adoptert dette, og det er spennende. Kribler litt i kroppen ja.....

• 1 år senere...
Skrevet

Funka vel aldri ....

Sjekk dato for innlegg :ironi:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...