Gjest Catwoman Skrevet 22. juni 2005 #1 Skrevet 22. juni 2005 får bare opp den der "siden kan ikke vises" når jeg prøver å åpne Dnb's sider. Er d et bare hos meg? Eller er det et problem hos Dnb? Noen andre som gider prøve å se om det går hos dere? www.dnb.no
Gjest Catwoman Skrevet 22. juni 2005 #3 Skrevet 22. juni 2005 hmm.. jeg kommer fortsatt ikke inn. Hva kan det være som er feil hos meg da?
Smørblomsten Skrevet 22. juni 2005 #4 Skrevet 22. juni 2005 Jeg kommer også inn m en gang! KAN det være fordi de nå heter www.dnbnor.no kanskje? Anyway, jeg kom nå inn på www.dnb.no også...
Gjest Catwoman Skrevet 22. juni 2005 #5 Skrevet 22. juni 2005 kommer fortsatt ikke inn..... hyle.... og jeg må ha mulighet til å komme inn på denne siden, siden det er banken min. Jeg har ingen problemer med andre sider, ikke som jeg har merket ihvertfall. Så hva kan det være? Noen som har noen ide? Om det er noe sikkerhets innstillinger eller så som jeg må endre på?
Gjest Kaffegjesten Skrevet 22. juni 2005 #6 Skrevet 22. juni 2005 DnB NOR krever at du enablet Java. Vet ikke om du har det, har du vært på sidene til DnB NOR fra samme maskin tidligere? Hvis du ikke har det kan du gå inn på (hvis du har IE) Egenskaper for internett, avansert og huke av for første mulighet for Java - Javakompilator er aktivert. Dessuten hvis du ikke har Java installert pleier DnB's sider å spørre om du vil installere Java og da må du svare ja. Dessuten tror jeg du også må tillate cookies. Alt dette pleier å gå automatisk ved første gangs pålogging på DnB NOR.
Gjest Kaffegjesten Skrevet 22. juni 2005 #7 Skrevet 22. juni 2005 DnB NOR krever at du enablet Java. Vet ikke om du har det, har du vært på sidene til DnB NOR fra samme maskin tidligere? Hvis du ikke har det kan du gå inn på (hvis du har IE) Egenskaper for internett, avansert og huke av for første mulighet for Java - Javakompilator er aktivert. Dessuten hvis du ikke har Java installert pleier DnB's sider å spørre om du vil installere Java og da må du svare ja. Dessuten tror jeg du også må tillate cookies. Alt dette pleier å gå automatisk ved første gangs pålogging på DnB NOR.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå