Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

HEI :-) JEG HAR TRE BARN F;DT I 02,03.04.NU ER JEG GRAVID IGJEN I UKE 11.ER I EN LITT FORTVILA SITUASJON.NOEN ANDRE HER

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer. Skjønner ikke helt hvorfor du synes det er en fortvilet situasjon. Jeg drømmer om 3 tette barn. Tenk hvor mye glede de vil få av hverandre i oppveksten,. Lykke til hvertfall:)

Skrevet

Gratulerer og lykke til!

:P

Hvorfor er situasjonen din fortvilet? :-?

Skrevet

Kjære CON,

skjønner godt du er en smule fortvilet... Tre så tette, og enda en tett på - det er mye jobb i de neste 8-10 årene.... Klart du klarer det, og du verden så fint for barna... Men ja, kanskje tøft og vanskelig for deg og mannen...

Skrevet

Skjønner at du er litt fortvilet - for så tette barn må jo være slitsomt. (Mine er 5.5 år mellom og det er jeg veldig glad for.) Samtidig har du jo allerede 3 tette - gjør virkelig en til så stor forskjell???? (OK det er kanskje et teit eller uvitende spøsmål men jeg syns liksom det høres slitsomt ut med 2 tette også jeg og hvis du syns 3 går fint blir det sikkert bra med den 4 også.) Lykke til.

Skrevet

Jeg og kunne tenke meg å få barna mine tett, men jeg lurer på hvordan det da blir med trygdepenger?? Får du betalt uansett eller MÅ du være i jobb i mellomtiden??

Hvordan gjør du det CON ??

Skrevet

glemte og skive at jeg nettopp har blitt alene.skulle egentlig ta abort,men klarte ikke og gjennomf;re det,derfor synes jeg situasjonen mim er ganske fortvilet .

Gjest Lompa
Skrevet

Oida. Hvis du nettopp er blitt alene, skjønner jeg bedre at du finer situasjonen fortvilet. Men har du ikke noen som kan hjelpe deg da? Barnefaren? Er han HELT ute av bildet, eller...?

Har ingen råd eller kloke ting å komme med, annet enn en trøsteklem.

Skrevet

NEIDA,HAN ER IKKE HELT UTE AV BILDET.MEN HAN ER VELDIG IMOT DETTE SVANGERSKAPET.DET SKJ;NNER JEG OGSA,MEN ABORT ER HELT UAKUELT FOR MEG.FAMILIEN MIN ER IKKE AKKURAT SA VELDIG POSITIVE DEM HELLER.

Skrevet

Hvis abort er uaktuelt for deg er det vel bare å bite tennnene sammen og stå på....

Men tenk og så på barnet som fødes inn i verden med de forutsetningnene du har nevnt over.

Lykke til....

Skrevet

det at være alene med 4 trip trap trasko synes jeg er tøft selv skal jeg ha min nr 6 og han/hun bliver nr 3 i rækken af 2003 2004 og så 2005 men det er noget vi har valgt og så er vi to, men hvis du ikke vil tage abort så er det som andre siger bide tænderne samme og stå på, og husk en ting du bor ikke sammen med familien, min forældr synes også det er alt for mange unger her i huste men det driter jeg i ( undskyldt udtryket ) mit liv mine unger og jeg elsker dem alle.

Gjest Lompa
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt familier som bryr seg med hvor mange barn man får. Så lenge man selv takler det og både en selv og barna trives og har det bra, er da vel det hovedsaken?BURDE være i all fall....

Nyt barna deres, dere.

og CON; lykke til!Stå på.

Gjest amarq, ikke innlogget
Skrevet

Jeg har tvillinger født 2003+ ei jente 2004. Synd du ikke er sammen med barnefaren. Jeg ble frustrert med nr. tre. Men det var forbausende fort man ble vant til det når hun først var født. Syns det går lettere nå en da tvillingene var ett år.

Tror at når alle er passert tre år, blir det stor fordel å ha dem tett.

Du kan sikkert få hjelp fra kommunen. Hjemmehjelp hvis du ønsker det. Snakk med helsestasjonen om frustrasjonen din.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...