Gjest Gjesten Skrevet 22. mai 2005 #1 Del Skrevet 22. mai 2005 Veit ikkje om dette er rette staden, men kor kan eg få kontaktlinser billegare på nett? Har de ei adresse eg kan prøve? Mange takk :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2005 #2 Del Skrevet 22. mai 2005 http://www.lenses4net.com/ tok 3 dager til jeg fikk linsene. ingen porto de sendte de to pakkene med linsene jeg bestilte hver for seg slik at jeg skulle slippe å betale moms. anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 22. mai 2005 #3 Del Skrevet 22. mai 2005 Mange takk! Men når eg reknar på det sparar eg ikkje så mykje på dette eigentleg... 70% billegare, kva slags linser gjeld det for lurer eg på? Og så står det at pakkar over 200 kroner må ein betale moms på, sidan eg brukar linser kvar dag bestiller jo eg helst 90 pakken, den kostar 300, blir då momsen lagt til? For i så fall sparar eg ingenting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 2 Skrevet 22. mai 2005 #4 Del Skrevet 22. mai 2005 er det dailys? vel kjøp 1 mnd i gangen! da får du 2x118 altså null moms. jeg sparer i hvertfall en god del 236 sammenlignet med en 400 kr i butikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 Skrevet 22. mai 2005 #5 Del Skrevet 22. mai 2005 Prisene varierer, så for å finne ut hvor akkurat din linse er billigst så kan det nok lønne seg å sjekke flere butikker. her er noen: www.minelinser.no www.linsebutikken.no www.lensway.com www.lenses4you.com om du søker på nett så finner du sikkert enda flere butikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 23. mai 2005 #6 Del Skrevet 23. mai 2005 Mange takk, jeg skal ta en runde og sjekke. Men hva sier dere til optikeren deres da, når dere er inne til sjekk? Jeg synes det er litt ekkelt jeg... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bustetrolll Skrevet 23. mai 2005 #7 Del Skrevet 23. mai 2005 Det synes jeg og. Selv om de egentlig ikke har noe med hvor jeg kjøper linsene mine, så har jeg ikke turt å si rett ut at jeg handler på nett. Kjøper første runde hos optikeren dersom jeg endrer styrke eller skifter linse(for å få alle nødvendige linsedata og fordi jeg ikke gidder å kjøpe linser for 3-6 mnd på nett om det f.eks. skulle vise seg at jeg ikke kan bruke dem), utover det kjøper jeg stort sett på nett. Ved spørsmål pleier jeg å si til optikeren at jeg har linser fra før, men nå som jeg har skiftet til månedslinser bør jeg vel finne en ny unnskyldning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå