Gå til innhold

Hvem pissa på gulvet mitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våkna idag og gikk ut i stua (naken, med en diger ereksjon med en tekopp på enden som vanlig). Oppdaget plutselig en diger dam av en klar veske som lå utover gulvet. klarte ikke helt å finne ut hva det var eller hvor det kom fra da det ikke var noe veltet glass/mugge/whatever noe sted i nærheten. Min bedre halvdel mente at eneste forklaringen var at en av oss hadde gått i søvne og urinert der. hun mente det var mest sansynlig meg fordi dette var noe gutter er kjent for å gjøre(?).

Jeg har aldri gått i søvne før (som jeg vet om).

var det meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest TomKrus
Skrevet

Jeg vet om folk som har pisset i kjøleskapet i ren desperasjon fordi han ikke fant veien til doen (ja, personen var full), og en som la seg til å sove naken på kommoden til foreldrene (full han også).

Var du full i går?

Skrevet
Jeg vet om folk som har pisset i kjøleskapet i ren desperasjon fordi han ikke fant veien til doen (ja, personen var full), og en som la seg til å sove naken på kommoden til foreldrene (full han også).

Var du full i går?

hadde tatt noen øl men var ikke full

Skrevet

Men Donnie da... Vi vet jo hva som skjer når du drikker. Da får du voldelige tendenser og du sliter med vannlatingen.

Skrevet

Det kan meget vel være deg! Jeg husker nemlig en gang noen hadde tisset i skittentøyskurven hjemme hos oss og det var ikke meg for å si det slik.... :ler:

Skrevet

Jeg vet ikke, men stiller meg undrende til tekoppen ytterst på tissen din. Har den vært der i hele natt? I så fall ville vel den fanget opp eventuell urin? Jeg stemmer på samboeren din.

Gjest Daniella_
Skrevet
Det kan meget vel være deg! Jeg husker nemlig en gang noen hadde tisset i skittentøyskurven hjemme hos oss og det var ikke meg for å si det slik.... :ler:

:ler:

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg vet ikke' date=' men stiller meg undrende til tekoppen ytterst på tissen din. Har den vært der i hele natt? I så fall ville vel den fanget opp eventuell urin? Jeg stemmer på samboeren din.[/quote']

Kanskje han prøvde å tisse i tekoppen, men bomma?

Skrevet

Pleier å sette tekoppen der når jeg skal strekke meg om morran

Skrevet

Det var nok meg... Går i søvne etter tisseplasser, og markerer mye revir for tiden..

Men Donnie.. Tekopper funker ikke bra som kondom. Ubehagelig og kontete. Tror ingenting på forklaringen din om hvorfar den hang på.

Skrevet
Det var nok meg... Går i søvne etter tisseplasser, og markerer mye revir for tiden..

Men Donnie.. Tekopper funker ikke bra som kondom. Ubehagelig og kontete. Tror ingenting på forklaringen din om hvorfar den hang på.

den hang ikke på.. den er jo full av te.. den står på tuppen.

Skrevet

den hang ikke på.. den er jo full av te.. den står på tuppen.

:o

flat på tuppen? hva med varmen fra tekoppen? er du herda kanskje? træl på snabben?

Skrevet

Han har vel en liten brikke under, tenker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...