Gå til innhold

Ønskeliste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kva ynskjer de dykk til bryllupet?

Kva slags servise og bestikk samlar de på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kommer nok til å først og fremst ønske oss gavekort på reise.

I tillegg til det service (sannsynligvis Magnolia Classic fra Royal Copenhagen), sølvtøy (Bankett), dekketallerkener i tinn, gavekort .... og sikkert en del mer...

Gjest Vigdis_brud05
Skrevet

Ønsker oss bidrag til bryllupsreise.

Har arvet servise til fint, og har et flott hverdagsservise, har krystallglass og Hardangerbestikk. Ønsker oss ikke sølvtøy...

Ellers har vi bodd sammen i 10 år og har det meste av kopper og kar, gryter osv osv.

Kan man få en bedre presang enn et flott minne for resten av livet???

Om dette ikke er noe for dere. Hva med gavekort på Skeidar? Trenger dere hagemøbler, spisesute, lamper, bilder???

Kaster bare inn noen tanker her jeg :ler:

Skrevet

Helt enig om det serviset, Arwen! Det er utrolig fint! I tillegg ønsker vi oss Frida hardangerbestikk, gavekort på reise og møbler, smat mye annet. Har ikke så mye greier ennå ,så det blir kjekt å få litt i gave. (Hvis det blir noen gaver på oss,da... :wink: )

Skrevet

Vi ønsker oss deler til porselensserviset vårt, samt krystallglass. Vi har kommet godt i gang med samlingen, men den er ikke komplett enda.

Ellers ønsker jeg meg symaskin - "ønsker og ønsker" - det er vel å ta i siden jeg hater å sy, men vi trenger virkelig en symaskin. Tungvindt å låne av andre.

Ellers er det vel gavekort hos fx Bohus, Skeidar e.l som står øverst på ønskelista. Vitrineskap i eik er noe vi ønsker å spare til, og bryllupsgaver må gjerne inngå i denne sparinga! :wink:

K

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Har ønsket oss mest bidrag til bryllupsreisen.

Har ønsket servise og dekktallerkner men det ble vi ferdig med i jula.

Bestikk er også ferdig med

Men har funnet glass serie å samle på nå, enkle som kan brukes til hverdags, sentimento heter serien tror jeg

Skrevet

Foreløpig har vi dette på ønskelisten:

Middagservise: Grå Magnolia fra Royal Copenhagen

Kaffeservise: Vieux Luxembourg fra Villeroy & Boch

Mayabestikk

Galakse dekketallerkner fra Hadeland Glassverk

Skal også ønske oss kjøkkenmaskin, men klarer ikke bestemme oss for KitchenAid eller Kenwood Major..

Glasskakefat

En type linse til kameraet vårt

Skrevet

Vi har egentlig det vi trenger, men har likevel funnet litt av hvert som er kjekt å ha.

Vi skal ha ønskeliste på Tilbords siden de finnes i alle aktuelle byer. Dessuten boikotter vi Christiania Glassmagasin fordi butikken i Stavanger tilbyr så elendig service, og det vi evt skal bytte skal byttes i Stavanger, så vi vil unngå det.

Vi ønsker oss:

Serviset Platinum fra Tilbords til middag og kaffe

Og et litt kulere servise i tillegg, kanskje noe spesiell kunst/design.

Sølvtøy fra Mestergull

Babettes kremfarget Jacquard linduk og linservietter fra Husfliden i Ålesund

Røros pledd fra Husfliden i Ålesund

En gulvlysestake fra Husfliden i Ålesund

2 stk Design House vaser fra Husfliden i Ålesund

Kenwood kjøkkenmaskin (den vi har er 35 år gammel...tid for utskifting ja... :wink: )

Victorinox-kniver

Penger/gavekort til bryllupsreise

Kunstbilder

Lysestaker (kanskje Kosta Boda)

Rosendahl dessertskåler

Eva Solo-ting

Og sikkert mye mer når vi kommer oss ut for å se litt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...