LilleBille Skrevet 5. februar 2005 #5 Skrevet 5. februar 2005 :o Dristig???? ... vet du hva du utsetter deg for.. og ikke minst hva vi venter
Superlammet Skrevet 5. februar 2005 Forfatter #6 Skrevet 5. februar 2005 Liker å leve farlig... Litt mer diskrè også.. med tanke på at jeg bruker wodan andre steder også...
Gjest Lompa Skrevet 5. februar 2005 #7 Skrevet 5. februar 2005 Lille lammet mitt! *Klapper på ulla, mens jeg diskret kvesser klørne og ser meg om etter et egnet sted for å grille helstekt lam....*
Superlammet Skrevet 5. februar 2005 Forfatter #9 Skrevet 5. februar 2005 Lille lammet mitt! *Klapper på ulla, mens jeg diskret kvesser klørne og ser meg om etter et egnet sted for å grille helstekt lam....* Yea! Eat me, *****!
Gjest Lompa Skrevet 5. februar 2005 #10 Skrevet 5. februar 2005 Jeg grøsser når uskyldige,små lam bruker det gliset der..... :o
@lfa Skrevet 5. februar 2005 #11 Skrevet 5. februar 2005 Velkommen inn i den fårete familien! :blomst_opp: alfa? Nei, nei, må ikke blande meg inn i dette her. Det er ikke min lammeunge! :o
hecuba Skrevet 6. februar 2005 #13 Skrevet 6. februar 2005 Lam er som alle andre søte små saker: mye farligere enn de ser ut til.. :evil: Ta de små dinosaurene fra JurasicPark f.eks.. Eller gremlinsene.. Tror superlammet egentlig er en gremlin', jeg.. *grave bak ulla og lete etter Gismo*
Gjest Seleena Skrevet 6. februar 2005 #14 Skrevet 6. februar 2005 Velkommen inn i den fårete familien! :blomst_opp: Nei, nei, må ikke blande meg inn i dette her. Det er ikke min lammeunge! :o Ok! Har ikkje sett deg her på lenge......trur eg? :klø:
Gjest gjest1 Skrevet 6. februar 2005 #15 Skrevet 6. februar 2005 Lam er som alle andre søte små saker: mye farligere enn de ser ut til.. :evil: Ta de små dinosaurene fra JurasicPark f.eks.. Eller gremlinsene.. Tror superlammet egentlig er en gremlin', jeg.. *grave bak ulla og lete etter Gismo* Tenkte på gremlins når jeg så bildet ditt, hva er det egentlig for noe?
@lfa Skrevet 6. februar 2005 #16 Skrevet 6. februar 2005 Ok! Har ikkje sett deg her på lenge......trur eg? :klø: Nei, er ikke så veldig aktiv lenger.
hecuba Skrevet 6. februar 2005 #17 Skrevet 6. februar 2005 Hmm.. Er ikke helt sikker.. Men den er lodden, søt og har et vinnende smil. Er det ikke det som teller? Det er et monster av noe slag..
Gjest Lompa Skrevet 6. februar 2005 #18 Skrevet 6. februar 2005 Det er et monster av noe slag.. Hvem? hecuba? Kaninen? Lammet?
hecuba Skrevet 6. februar 2005 #19 Skrevet 6. februar 2005 Hmm.. Nei, det er ikke godt å si.. Hecuba KAN defineres som et monster i noen sammenhenger , søte Spuny er definitivt et monster, men også den minst skumle for kaninen er sinnsykt! :o (hvilken kanin, forresten? :oops: )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå