miaen Skrevet 29. januar 2005 #1 Skrevet 29. januar 2005 Det er utrolig hva dere vet her inne på KG...selv om jeg sitter her å surfer, så visste eg ikke om gifteringen.no, før jeg las det her.... Og det er bare en ting..det er MYE jeg har funnet ved hjelp av dere... Men det eg egentlig lurer på...er det virkelig noen som har "din tussetott", og "bassemus" i ringene sine ?? For ikke snakke om "den som gir seg er en dritt.." og eg som har trodd ( har hvertfall ikke vært i det store kreative hjørnet...) det fantes to alternativ...din Miamann eller Miaen "hjerte" Miamannen... Så nå fikk jeg mere å tenke på...
Gjest gjest1 Skrevet 29. januar 2005 #2 Skrevet 29. januar 2005 Det er vel ingen begrensninger for hva man kan ha som tekst i ringen bortsett for at det ikke må være for MYE tekst Men jeg tror nok vi kommer til å gå for det mere tradisjonelle som Evig din + navn + dato.
Snutus Skrevet 29. januar 2005 #3 Skrevet 29. januar 2005 Vi har Snutus Snutusmannen. Ikke så veldig nytenkende, men vi liker det.
Gjest Gjesta Skrevet 29. januar 2005 #4 Skrevet 29. januar 2005 Mye morsom lesing der inne ja...... Vi har litt utover det som er standard, men ikke i nærheten av de forslagene som er der inne
Annie78 Skrevet 29. januar 2005 #5 Skrevet 29. januar 2005 Vi skal bare ha fornavnene + forlovelsesdato, doble hjerter inni hverandre + bryllupsdato... :-)
Arkana Skrevet 29. januar 2005 #6 Skrevet 29. januar 2005 Ja, det er mange morsomme inngraveringer. Jeg synes det er litt fint, personlig. Selv har vi "Din elskede navn" og så skal vi gravere inn bryllupsdato når den tid kommer (bruker forlovelsesringene som gifteringer). Vi ville ha noe enkelt, men samtidig ikke av de kjedeligste (eller de vi synes er kjedelige). Tror ikke jeg kunne hatt noe så spesielt som "din bassemus".
Blueberry Skrevet 31. januar 2005 #7 Skrevet 31. januar 2005 Vi bruker også forlovelsesringene som gifteringer. Skal gravere inn bryllupsdatoen i tillegg. Når skal det gjøres? Før bryllupet slik at de er klare i kirka, eller gjør vi det i etterkant av bryllupet?
Gjest Litjmæ Skrevet 31. januar 2005 #8 Skrevet 31. januar 2005 For ikke snakke om "den som gir seg er en dritt.." Den var faktisk ganske god!
Gjest Betty Boop Skrevet 31. januar 2005 #9 Skrevet 31. januar 2005 Vi tenker litt på å ha en sangstrofe hver fra sanger som betyr noe for oss.
Gjest gjest1 Skrevet 31. januar 2005 #11 Skrevet 31. januar 2005 Kjærasten min foreslo "Shit happens", men vi endte opp med "Det beste er godt nok".
Gjest Xavia Skrevet 4. februar 2005 #13 Skrevet 4. februar 2005 "den som gir seg er en dritt.." Den der synes jeg egentlig var råbra! Litt humor i gifteringen er vel ikke å forakte??
Kjerst Skrevet 4. februar 2005 #14 Skrevet 4. februar 2005 Den der synes jeg egentlig var råbra! Litt humor i gifteringen er vel ikke å forakte?? Vi kommer antagelig til å bruke "den som gir seg er en dritt". Synes absolutt det gjør seg med litt humor :-)
MissJ Skrevet 4. februar 2005 #15 Skrevet 4. februar 2005 Den beste jeg har sett er "until hell freezes over"....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå