Gjest gjesta Skrevet 29. desember 2004 #1 Skrevet 29. desember 2004 Ellers kan du fint lage din egen: Kjør en pose tyrkisk pepper i blender/food prosessor sammen med vodka. Nå får jeg grusomme flashback`s her..
Gjest Lea Skrevet 29. desember 2004 #2 Skrevet 29. desember 2004 Jeg også :-( Da jeg var ung.. eh.. yngre drakk jeg masse tyrker. Særlig en kveld :oops:
Gjest Gjesta Skrevet 29. desember 2004 #3 Skrevet 29. desember 2004 Jeg også :-( Da jeg var ung.. eh.. yngre drakk jeg masse tyrker. Særlig en kveld :oops: men har ikke smakt siden, kan jeg tenke meg ? Det er slik med ekle, søte ting. Selv får jeg flashbacks med tanken på for sterk, hjemmelaget tequila sunrise :-?
liv Skrevet 29. desember 2004 #4 Skrevet 29. desember 2004 Jeg også :-( Da jeg var ung.. eh.. yngre drakk jeg masse tyrker. Særlig en kveld :oops: Da du var ung? Trodde da du fortsatt hadde alderen på din side
Gjest Lea Skrevet 29. desember 2004 #5 Skrevet 29. desember 2004 Da du var ung? Trodde da du fortsatt hadde alderen på din side Derfor rettet man litt opp da vet du
Gjest Gjesta Skrevet 1. januar 2005 #7 Skrevet 1. januar 2005 Uhh,...jeg hadde min "kræsj" med sambocca jeg,..og det smaker ikke så ulikt tyrker,...æsj,..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå