Gjest Anonymous Skrevet 27. desember 2004 #1 Skrevet 27. desember 2004 Bestilte varer hos duft.no helt i begynnelsen av november, har enda ikke hørt en dritt fra de.... er så lei av å vente! Har prøvd å sende mail, men de svarer ikke... satser jo på at produktene kommer til slutt, så har levd på gamle ekle kremrester i godt over en måned nå!! Hva skal jeg gjøre? Er det ikke en paragraf i kjøpsloven eller noe lignende som sier at hvis varen er så og så mye forsinket, har man krav på erstatning/å få dekket tap som følge av forsinkelsen, hvis jeg må kjøpe ny krem i butikken f. eks...? Sakset dette fra nettsiden: "Har vi varene du har bestilt befinner seg på vårt lager vil ordren bli behandlet og levert i løpet av et pr. arbeidsdager. Befinner varene seg ikke på vårt lager kan det ta 7-10 dager for oss å behandle ordren. Vi forbeholder oss retten til å avvike oppgitt leveringstid uten nærmere varsel." Gir det at de skriver det, dem rett til å egentlig bare levere akkurat når det passer dem? Det kan da umulig være sånn... argh!!! :evil: Aldri kjøp noe fra duft.no!!
Gjest Xavia Skrevet 27. desember 2004 #2 Skrevet 27. desember 2004 Jeg måtte også vente leeeenge på varene fra duft.no. Jeg slapp i det minste å betale porto, og e-posten svarte de alltid på.
Gjest Anonymous Skrevet 27. desember 2004 #3 Skrevet 27. desember 2004 Det er det jeg har erfart før også, måtte vente en stund men ganske bra kundeservice ihvertfall.. Hvor lenge ventet du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå