Gjest audi2 Skrevet 7. desember 2004 #1 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg synes det er vanskelig og holde gang i praten mellom jenter. Med det mener jeg at vi er forskjellige. Jeg tar alltid iniativ til å få igang praten. Hun sitter bare der som et interjuvobjekt. Er alle damer slik?. Hun har hest og dette koster penger. Ofte må jeg minne henne på at jeg ikke alltid kan betale av min lomme også. Når hun låner penger blir det ikke tilbakebetalt, Hun synes det er urettferdig at hun må gå ut med bosset(spannet) kl 23:00 før hun legger seg,mens hun får fri disposisjon på bilen min og jeg må ta taxi hjem dagen etter fordi hun begynner kl 05:00. Jeg ordner lån som hun skal ha gjennom jobben,men da jeg lager kontakt for tilbakebetaling får jeg ikke npe respons. Vi kan ikke reise så ofte(alt går av min lomme),hun har ikke råd fordi hesten betyr alt. Det er vanskelig og dra henne med på ting fordi hun er hjemmekjær. Hun forventer at alle venner kun skal besøke oss. Kino og bytur er vanskelig. Hvis jeg vil ut må hun alltid vite hvo jeg skal og når jeg kommer hjem og blir mistenksom hvis jeg vil på PUB med "guttaboys". Det er alltid er forhør om hva jeg har gjort. Hun liker kun å ha fest hjemme. Alle iniativ som går på alt fra en tur ut til kortspill til besøk til sex går kun en vei.... Er dette normalt?. Er det jeg som er naiv og dum i forholdet. Dette har jeg tatt opp med henne mange ganger. Noe skjer en stund,men så er det påan igjen. Samme suppa. Hva iallverden skal jeg gjøre? :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. desember 2004 #2 Del Skrevet 7. desember 2004 Muligens et dumt spørsmål, men når det er SÅ mye du ikke liker ved henne - hvorfor er dere i det hele tatt sammen..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 7. desember 2004 #3 Del Skrevet 7. desember 2004 Muligens et dumt spørsmål, men når det er SÅ mye du ikke liker ved henne - hvorfor er dere i det hele tatt sammen..? Det samme tenkte jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. desember 2004 #4 Del Skrevet 7. desember 2004 Det samme tenkte jeg..... Og sjekk hans tråd på seksualitet om samme dame... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramba Skrevet 7. desember 2004 #5 Del Skrevet 7. desember 2004 Sier det samme som de andre over her, hvorfor i all verden er dere sammen? Gammel vane? Hvis du er SÅ misfornøyd med henne, så er det kanskje ikke så mye mer å tenke på. Kanskje greit å vurdere hele forholdet....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. desember 2004 #6 Del Skrevet 7. desember 2004 Alle jenter er jo ikke sånn. Er hun den eneste du har hatt siden du lurer på om det er normalt? Synes ikke det høres ut som dere passer helt sammen. Både pga av denne og den tråden under seksualitet. Du MÅ jo ikke være sammen med denne dama. Det er helt frivillig og opptil deg om du vil fortsette å leve sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 7. desember 2004 #7 Del Skrevet 7. desember 2004 :o Er dette et reelt problem?? Hadde alle avveininger vært SÅ enkle - finn deg annen dame... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stefi Skrevet 26. desember 2004 #8 Del Skrevet 26. desember 2004 halllllloooo. hvet du hvor mange damer som hadde satt pris på deg det fins der ute????????????? og som ikke ville utnyttet deg som det helt klart høres ut som hun du har gjør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 27. desember 2004 #9 Del Skrevet 27. desember 2004 Tror jeg ville tatt en seriøs prat med kjæresten gitt! Hvorfor være i et forhold som ikke funker? DU KASTER BORT DYRBAR TID HER!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå